gfxgfx

Please login or register.

Login with username, password and session length
logo

gfx gfx
gfxgfx

Updates

Dreambox Peter Pan - (latest images) 02-12-2021
New Emu [Softcam] Oscam 11704 30-11-2021
Vu+ Open Black Hole 5.0.001 (update) 27-11-2021
Tools Notepad.8.1.7 (update) 25-11-2021
Vu+ OpenDroid 7.1 (update) 25-11-2021  Vu+  Pur E2 6.5 - (update) 24-11-2021
Dreambox Pur E2 6.5 - (update) 24-11-2021    Vu+ Openvix-6.0.003  (update) 24-11-2021

* Support our website - make a small donation
Donation also possible by bank transfer / Donatie ook mogelijk via bank overschrijving Click here

gfx gfx
gfx
83329 Posts in 13597 Topics by 59315 Members - Latest Member: corleone50 December 06, 2021, 03:30:15 AM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Computer  |  Computer Hardware  |  Laptop keyboards
gfx
gfxgfx

Author Topic: Laptop keyboards  (Read 432 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline spekkie

• Super Member
  • N1 Knorrepot
Laptop keyboards
« on: December 12, 2007, 12:53:05 PM »
Goeiemiddag!

Effe een klein verhaaltje, ik zat gisteravond in de zetel wat te tokkelen op men laptop, toen plot men 'C'-toet begon te haperen,
Ik dacht van, nouw euhmmm, der zal wel wat onder zitten, en met men lompe frietvingers ga ik lekker onder dat toetsje in, en toen kwam er een knak... Iets in mij zei me dat dit weer niet goed was!
en dat klopte! Ik mis nu een C-toets!

Nouw dacht ik eens te vragen of iemand van jullie een idee heeft wat zo een toetsenbordje kost?
Tis een nx9420 van HP

Groetjes
Dreambox 7020is - Seagate 300gig - Philips 42" Plasma - Triax 88cm - Astra & Hotbird - Kilometer kabels over de vloer (toch eens wegwerken)

Offline pearlpeter

• Platina Member
  • *
  • : nl
  • Dreambox Veteraan
Re: Laptop keyboards
« Reply #1 on: December 13, 2007, 12:42:19 AM »
Kun je het toetje niet gewoon terug op zijn plaats klikken?

Ik had dat laatst ook, toen ik slim dacht te zijn, om met de stofzuiger even het toetsenbord van de laptop schoon te maken.
Ik miste gelijk een derde van de letters die in de stofzuiger zaten.
Na die er uit gevist te hebben, kon ik deze gewoon terug plaatsen op het toetsenbord van de klapjapanner.
Groetjes Peter

Offline LuxSat

• Administrator
  • Platina Member
  • *
  • : be
    • LuxSat Satellite
« Reply #2 on: December 13, 2007, 08:59:12 AM »
Ik heb in het verleden ook reeds een toetsenbord moeten vervangen op de laptop ( Acer ) ( De letters L u x S a t  helemaal versleten )
Normaal was dit betaalbaar zo een 22,85 maar Voor orders onder de 60,00 euro worden er 18 euro (incl. BTW) order- en verzendkosten in rekening gebracht.
Afhaal was niet mogelijk . Dus de uiteindelijke prijs was gewoon diefstal 60
  :-?
  Groetjes van Jef

skippy2646

• Guest
« Reply #3 on: December 13, 2007, 09:08:13 AM »
Dat   slimme  trukje   van de  stofzuiger   heb  ik  ook  al  gehad  pearlpeter
                                                   :o
En   vorige    week  mijn   aardige   nicht  daar  viel   koffie  over  haar  toetsenbordje
Dus    omdat  de  onderdelen  nog  niet  binnen  waren...en ze   toch  wilde  msnnen
Heb  ik  zolang  een  extern  toetsenbord  gegeven...sluit  je   zo  aan
En  in  de  tussen  tijd  kan  je  op  je  gemak  zoeken naar  de   goedkoopste  oplossing
                 Succes   verder   met  je   goedkope   zoektocht ...het  kost  toch   geld  genoeg!!!!!!!

Ps: spekkie  er   is  deze   maand  weer  een  pc  dumpdag in  amsterdam
         misschien  vind  je  daar  een  goedkope  oplossing....dat  is  in  de  rai   amsterdam

Offline spekkie

• Super Member
  • N1 Knorrepot
« Reply #4 on: December 13, 2007, 09:19:43 PM »
Heuj! Thx voor de antwoorden!

Loool haha geweldig met die stozuiger! hahaha echt!
Nouw ja het zit zo! tis nogal vrij moeilijk! het werkt met een soort 'X' die je ineendrukt!
En had het al eens geprobeert terug te zetten maar ehb er zo hard op geduwd dat er waarschijnlijk al het een ent ander afgebroken is!

Groetjes!
Dreambox 7020is - Seagate 300gig - Philips 42" Plasma - Triax 88cm - Astra & Hotbird - Kilometer kabels over de vloer (toch eens wegwerken)

Offline hellum

• Bronze Member
  • *
  • : nl
    • Gerard Nieborg
« Reply #5 on: January 16, 2008, 05:07:35 PM »
Heuj! Thx voor de antwoorden!

Loool haha geweldig met die stozuiger! hahaha echt!
Nouw ja het zit zo! tis nogal vrij moeilijk! het werkt met een soort 'X' die je ineendrukt!
En had het al eens geprobeert terug te zetten maar ehb er zo hard op geduwd dat er waarschijnlijk al het een ent ander afgebroken is!

Groetjes!

dat is een rotsysteem, dan heb je de ene kant en gaat de andere kant er weer uit, ben voor een kennis 2 uur bezig geweest met een letter! het is wel mogelijk.

MVG. Gerard

Offline spekkie

• Super Member
  • N1 Knorrepot
« Reply #6 on: January 16, 2008, 09:58:55 PM »
dat is een rotsysteem, dan heb je de ene kant en gaat de andere kant er weer uit, ben voor een kennis 2 uur bezig geweest met een letter! het is wel mogelijk.

MVG. Gerard

Zo is dat!
en ik ben eentje met concentratiestoornis, dus je kan al gokken hoe dat ging,
5min sukkelen, en dan vliegt die toets door de kamer

LuxSat Satellite  |  Computer  |  Computer Hardware  |  Laptop keyboards

gfxgfx
gfx gfx