0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Het monoblok is normaal voor schotels van 64/78 cm. Mijn opstelling te zien op :http://www.johnnyrail.net/afbeeld/Satelliet/Satellietschotel.htm
Krimpkous is een wat dunne, flexibele buis van polymeer plastic -meestal PVC met een mix van Polyesthers- die als solatiemateriaal om -bij voorbeeld- een soldeerverbinding tussen twee stroomdraden kan worden aangebracht. Er zijn verschillende maten (doorsnede diameter) krimpkous te verkrijgen. Nadat men een stukje krimpkous op maat heeft geknipt, schuift u het over de te isoleren, beschermen of te bundelen draden/contacten, mechanica of batterijen. Wanneer nu het materiaal wordt verhit, krimpt het inéén en sluit zich strak om de te verpakken delen.
nou ik heb hier mijn schotel naar mijn mening perfekt geplaatst heb er toch maar grond kabel (groene) van upc gebruikt omdat ik van mening ben dat die van zeer goede kwaliteit isen ik mag wel zeggen dat het beeld kwaliteit er goed op voor uit is gegaan vergeleken met de andere coax kabel (witte)alleen hoe moet ik nu de foto's hier plaatsen op luxsat ik heb ook nog een plastic kap gebogen als een soort parapludit is bedoeld voor een beetje bescherming voor de lnb'smoet alleen nog een beugel voor gemaakt worden zodat ik hem op de multytenne kan montereniemand een idee hoe dat ik dit het beste kan doen de groeten van toon
Copyright 30-10-2003-2026 All rights Reserved.