0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
1) Download de firmware die u wilt installeren,2) Controleer of de firmware xxxxx.tar.xz is,3) Schakel de doos uit met de aan / uit-schakelaar aan de achterkant,4) Schakel de stroom in en houd de standby-knop snel ingedrukt, het stand-bylampje op de doos knippert rood / paars knippert en laat de knop los als de knop permanent rood is,5) Onthoud de IP die op het scherm verschijnt, 6) Voer nu in uw webbrowser op uw pc het IP-adres van uw box in,Quote from: coax on January 22, 2019, 11:20:59 AMGoeie middag Jef2 jaar geleden heb ik een Dreambox DM900 ultra HD aangeschaft , en door omstandigheden had ik hem nog niet gebruiktje zal natuurlijk lachen en vragen waarom niet .In ier geval haal ik hem uit de doos , sluit hem aan , en wat zie ik , het rode lampje blijft steeds branden en hij laad niet op.Dus er komt niets in het venstertje zoals DREAMBOX ETC.Het blijft donker , zou jij mij ongeveer kunnen vertellen wat er aan de hand is , ik weet zelfs nog niet meer waar ik hem heb gekochtin Antwerpen ja da's ook alles Hierbij stuur ik je de foto. hartelijk dank.Jean[/quote]7) Druk nu op "Firmware uploaden" en blader door de gewenste firmware en start het flashproces. Druk op Start en wacht tot het klaar is en druk vervolgens op "klik hier om opnieuw op te starten" en klaar.
Goeie middag Jef2 jaar geleden heb ik een Dreambox DM900 ultra HD aangeschaft , en door omstandigheden had ik hem nog niet gebruiktje zal natuurlijk lachen en vragen waarom niet .In ier geval haal ik hem uit de doos , sluit hem aan , en wat zie ik , het rode lampje blijft steeds branden en hij laad niet op.Dus er komt niets in het venstertje zoals DREAMBOX ETC.Het blijft donker , zou jij mij ongeveer kunnen vertellen wat er aan de hand is , ik weet zelfs nog niet meer waar ik hem heb gekochtin Antwerpen ja da's ook alles Hierbij stuur ik je de foto. hartelijk dank.Jean[/quote]7) Druk nu op "Firmware uploaden" en blader door de gewenste firmware en start het flashproces. Druk op Start en wacht tot het klaar is en druk vervolgens op "klik hier om opnieuw op te starten" en klaar.
Support our website , make a small donation Copyright 30-10-2003-2019 LuxSat Satellite All rights Reserved.
Support our website , make a small donation
Copyright 30-10-2003-2019 LuxSat Satellite All rights Reserved.