gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Vu+Openvix-6.5.003 (update) 24-04-2024
Vu+Open Black Hole 5.4.003 (update) 22-04-2024
Dreambox Open HDF image v7.3 (72)- (update DM 820-900-920) 22-04-2024
Latest oscam all images 11766 (update) 20-04-2024
Vu+Nonsolosat-31-py3 (update) 13-04-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72189 Posts in 11150 Topics by 6359 Members - Latest Member: enbaldric April 25, 2024, 10:11:52 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Afwijkende Onderwerpen  |  Netflix vs Film1
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Netflix vs Film1  (Read 1107 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline KanusTopic starter

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2437
  • Country: nl
Netflix vs Film1
« on: January 06, 2019, 05:25:56 PM »
Ik ben een beetje op zoek naar goed advies.

Ik heb nu al jaren Film1 ( vroeger zelfs Filmnet) maar de laatste tijd gaat dat naar mijn mening toch wel achteruit.
Het begon al met het stoppen van de gids waarbij je nog kon zien welke films er dan die maand in premiere gingen.
en natuurlijk of het dan ook goede films waren. ( blockbusters)
Maar volgens mij hebben ze nu daar maar zo heel af en toe nog eens een redelijke film.
Ik merk echt steeds vaker dat ik naar een film op RTL7 zit te kijken omdat er niks op Film1 is.
Daarbij komt nog dat ik niet graag naar SD zenders kijk dus die 3 zenders van hun heb ik weinig aan...ik kijk alleen eigenlijk maar Film1 Premiere HD

Dus ik wilde graag eens info van mensen die Netflix hebben.
Ik ben al wel wat op de hoogte dat ook daar veel troep op staat en series kijken, daar hou ik al helemaal niet van.
Ik ben dus echt een film kijker....vooral SF en Actie en Thriller films....je weet wel: echte mannen films haha

Mijn vraag is dus, hebben ze bij Netflix regelmatig dat soort films als die nieuw zijn?
Ja ik weet dus wel dat er goede films daar te zien zijn, maar ik heb er dus al VEEEEEEEEL OUDE gezien he.
Ik wil echt weten of daar bij Netflix veel dat soort BLOCKBUSTER films uit 2016, 2017 en 2018 te zien zijn in hun aanbod.

met andere woorden wat zou jij doen?  Film1 of Netflix






Offline Lawsons

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2013
  • Country: be
Re: Netflix vs Film1
« Reply #1 on: January 06, 2019, 08:17:03 PM »
Je kan Netflix altijd de 1e maand gratis uitproberen en ten alle tijden opzegbaar.
Kan je toch al eens uittesten of het de moeite waard is om Netflix in huis te halen of niet.
Grts Peter

Ultimo4K OpenAtv 7.2 1x DVB-S2X 1x DVB-C/T2 1TB HDD
T90 schotel 28E,23E,19E,16E,13E,9E,4.8E,0.8W,5W

Offline Cobus R

  • Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 5738
  • Country: nl
    • Luxsat
Re: Netflix vs Film1
« Reply #2 on: January 06, 2019, 10:17:44 PM »
Zelf vindt ik het wel de moeite waard heb voor 2 schermen hd en dat bevalt goed.
Groeten Cobus R

KLIK HIER


Vu+ Uno 4K SE DVB C (FBC) (8 tuners in 1)
MaXytec Multibox (Fallback tuner)
Mutant HD-60 (Fallback tuner)
Mutant HD-66SE DVB-C FBC (3 tuners in 1)

Offline mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8363
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: Netflix vs Film1
« Reply #3 on: January 07, 2019, 01:22:08 AM »
Film1 kan ik al jaren kijken, als ik daar al 5 films op gezien heb, dan is het veel.
Er wordt ook niks in loop gezet daar, ben je te laat voor een film is die niet meer terug te vinden in de EPG.

Netflix ken ik van naam, maar dat is voorlopig niet aan mij besteed, ik haal mijn content binnen via een usenetserver en daar ben ik heel tevreden over.
Naast software, muziek, heb ik daar al nieuwe films en massa's aan series afgehaald, zoals de complete "batlestar galactica" en de "stargate" series.
kost : iets van een 10€/m
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline KanusTopic starter

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2437
  • Country: nl
Re: Netflix vs Film1
« Reply #4 on: January 07, 2019, 01:08:47 PM »
Films gaan downloaden is voor mij geen optie......veel te veel gedoe.   :-o

Ja en ik weet dat je een maand gratis kan uitproberen, maar dat is de vraag niet.
Ik kan dus dan wel zien wat er NU te kijken is, maar vraag is hoe zit dat met de volgende maanden ?  :icon_confused:
Is daar dus wel voldoende NIEUW materiaal ...dus niet dat je het alleen maar veelal met oude films moet doen.
Bovendien als het niks voor mij is, hou ik er niet van dat zo'n Amerikaans bedrijf dan toch je gegevens heeft inclusief je bankrekeningnummer.


En bij b.v dat UHD acc kan je met 4 schermen....en 5 profielen.
heb je een vriendengroep dan kun je met 5 mensen zo'n acc nemen....1 persoon kan dan niet kijken als anderen op dat moment wel kijken...je hebt immers 4 schermen.
Maar stel je doet dat met 4 man, dan is dat 14 euro delen door 4 en kijken ze voor 3,50 euro UHD.
Kan je alleen maar doen met mensen die je echt vertrouwd anders moet je elke maand weer achter je geld aan hahaha

Maar ik vind het dan wel jammer dat je geen goedkoper acc kan nemen bij Netflix.
Ik zou dan UHD nemen met 1 scherm  :-x :-x ( wat moet ik met 3 andere schermen? ) Nu verplichten ze je daar eigenlijk om er nog 3 man bij te zoeken op je acc.
En die 14 euro wil ik dan nog wel betalen....Film1 kost ook 15 euro,
maar dan kom ik dus weer bij mijn vraag uit: is er genoeg aanbod van goede REDELIJK NIEUWE films.

LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Afwijkende Onderwerpen  |  Netflix vs Film1
 

gfxgfx
gfx gfx