gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Vu+Openvix-6.5.003 (update) 24-04-2024
Vu+Open Black Hole 5.4.003 (update) 22-04-2024
Dreambox Open HDF image v7.3 (72)- (update DM 820-900-920) 22-04-2024
Latest oscam all images 11766 (update) 20-04-2024
Vu+Nonsolosat-31-py3 (update) 13-04-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72187 Posts in 11150 Topics by 6359 Members - Latest Member: enbaldric April 24, 2024, 08:41:39 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Online Sat & Newsflash  |  Canal Digitaal verbetert Smart TV App
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Canal Digitaal verbetert Smart TV App  (Read 591 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline LawsonsTopic starter

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2013
  • Country: be
Canal Digitaal verbetert Smart TV App
« on: December 21, 2018, 03:26:17 PM »
Canal Digitaal heeft een nieuwe update uitgebracht voor de Canal Digitaal Smart TV App voor Samsung televisies. Met de app kan nu daadwerkelijk satelliettelevisie met online gecombineerd worden.

De Canal Digitaal Smart TV App is te gebruiken op de meeste modellen Smart TV-internettelevisies van Samsung die het Tizen besturingssysteem gebruiken. Alleen bij de eerste modellen televisies die op Tizen werkt, is de Canal Digitaal Smart TV App nog niet bruikbaar. Canal Digitaal-eigenaar M7 Group is wel actief bezig om de TV App wel op televisies uit 2015 beschikbaar te krijgen. In Oostenrijk bij HD Austria is de TV App inmiddels al op meer modellen televisies bruikbaar.

Canal Digitaal
Met de verbeterde Canal Digitaal Smart TV App kunnen bezitters van geschikte modellen Samsung televisies satelliettelevisie met online combineren. De Canal Digitaal Smart TV App wordt automatisch door de televisie naar de nieuwste versie opgewaardeerd. Als de app daarna wordt geopend, wordt direct de keuzemogelijkheid zichtbaar waarbij kan worden aangegeven of met de ingebouwde satelliettuner van de televisie in combinatie met een CI+ module en eventueel benodigde smartcard naar het gecodeerde zenderaanbod van Canal Digitaal wordt gekeken. Als dit laatste het geval is, wordt bij het afstemmen met de Canal Digitaal Smart TV App op een zender die ook via de satelliet wordt uitgezonden automatisch zonder verdere handelingen via de satelliet naar deze zender gekeken. Dit levert een iets betere beeldkwaliteit op. De Canal Digitaal Smart TV App kan natuurlijk net zoals voorheen ook volledig OTT via internet gebruikt worden. Daarnaast zijn in de verbeterde Canal Digitaal Smart TV App enkele bugs aangepakt en de gebruikerservaring verder verbeterd.
Grts Peter

Ultimo4K OpenAtv 7.2 1x DVB-S2X 1x DVB-C/T2 1TB HDD
T90 schotel 28E,23E,19E,16E,13E,9E,4.8E,0.8W,5W

Offline Kanus

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2437
  • Country: nl
Re: Canal Digitaal verbetert Smart TV App
« Reply #1 on: January 07, 2019, 03:02:05 PM »
en de gebruikerservaring verder verbeterd.

Nou ik vind het nog een grote puinzooi.

Ik heb die app op mijn smartphone, maar daar wil geen enkele stream open...ik zie ze wel maar als ik erop klik krijg je een error.

Nu heb ik ook een LG tv en daarop zit die app van hun ook.
Hier kan ik wel kijken...dat is tenminste iets he ..haha
Maar het navigeren in Menu structuur is HOPELOOS...pfff
En als je eenmaal iets gestart heb...moeilijk om daar weer uit te komen en weer terug te komen waar je was gebleven.

En het ergste is nog dat ze een programma NIET starten als programma, maar dit op de TIJD doen.
Zo wilde ik Hans Teeuwen terug zien want ik had het begin gemist....tja dan zit je EERST bijna een kwartier naar dat K*T GoedeTijden te kijken plus reclame.
Vooruit spoelen kan/mag niet.
En laatst wilde ik het laatste stuk van dat boksen zien dat die celeb vrouwen in de ring stonden.
Het hele programma moest ik afkijken vanaf het begin + reclame om te concluderen dat hetgeen ik wilde zien er niet meer opstond.
Dat was dus in het volgende TV programma op die uitzendavond pas weer te zien...dat stond daar weer aan het begin.
Heeeeeeeel irritant...vooral omdat je nergens mag vooruit spoelen.

Laat ik het zo zeggen:
Als ik op die manier elke avond TV moest kijken, ging dat ding de deur uit...of liever gezegd ...door het raam !!!
Is alleen handig als je echt maar dan ook echt een keer wat gemist heb en je al die irritaties maar voor lief neemt.

LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Online Sat & Newsflash  |  Canal Digitaal verbetert Smart TV App
 

gfxgfx
gfx gfx