gfxgfx

Please login or register.

Login with username, password and session length
logo

gfx gfx
gfxgfx

Bedankt om onze sponsors te bezoeken
Thank you for visiting our sponsors
Merci de visiter nos sponsors
Vielen Dank für Ihren Besuch bei unseren Sponsoren

gfx gfx
gfx
82559 Posts in 13252 Topics by 57215 Members - Latest Member: myal November 18, 2018, 12:52:23 AM
*
gfx* Home | Help | Team | Login | Register | Nieuws | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  DIVERSE RECEIVERS  |  Welk is de beste receiver  |  Geen idee 4k
gfx
gfxgfx

Author Topic: Geen idee 4k  (Read 165 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline knoet

• Junior Member
  • *
  • : nl
Geen idee 4k
« on: October 27, 2018, 09:21:31 AM »
Ik heb nu al weer een paar jaar de Dream box 500 HD, prima ding, maar ik hoor de laatste tijd veel over het 4 k gebeuren ,, dat sommige kabelaars dit (nog) niet aankunnen,, nu mijn vragen:
is het al interessant om over te stappen, naar een nieuwe 4k decoder en tv of is het aanbod nog veel te klein
Min Dream draait prima op pli ,nu las ik dat dit bij de 4k Dream niet meer mogelijk is klopt dit,, dit is mijn 2de dreambox en deze decoders bevallen mij prima.
En wat zou nu de beste keus zijn dreambox of.... zo ja welke

Offline W.Lawsons

• Administrator
  • Gold Member
  • *
  • : be
Re: Geen idee 4k
« Reply #1 on: October 27, 2018, 04:11:47 PM »
PLi is inderdaad gestopt met de ondersteuning van de laatste generaties Dreamboxen die op OE2.2/2.5 draaien maar hiervoor is toch een oplossing voor.
Duitse image bouwers hebben dit en beetje overgenomen zodat deze laatste laatste Dreambox modellen PLi versies toch kunnen gebruiken zonder problemen :-x
Het aanbod voor de 4K boxen kwa zenders is op de moment nog redelijk beperkt MAAR als je een 4K box op een gewone HD tv aansluit dus met video mode 1920x1080 zal je toch merken dat het beeld een upscale krijgt ten opzichte van een gewone HD decoder op een HD tv.
Dus uiteindelijk is het wel de moeite om een 4K box in huis te halen, bij Dreambox is hier in nog niet zoveel keuze in 4K modellen op de moment maar 2 modellen de DM900 en de DM920.
Als je dan weer bij Vu+ gaat kijken daar heb je al meer keuze in en deze boxen moeten ZEKER niet onder doen voor Dreambox, Vu+ staat op de moment al verder kwa 4K modellen dan Dreambox dus de keuze is aan jouw :-x
Grts Peter

Oscam compiler
Ultimo4k BH3.0.6 2x FBC DVB-S2 1x DVB-C tuners + 1TB HDD
Triax 110 Multifeed 13-19-23-28
Zero4k OBH 4.2.002 DVB-S2X + pvr-kit 160GB HDD met Triax 88 op Amiko DM3800 rotor
DM520 Peter Pan 4.3 Stealth 2018
Ci+ Telenet cam

LuxSat Satellite  |  DIVERSE RECEIVERS  |  Welk is de beste receiver  |  Geen idee 4k

gfxgfx
gfx gfx

Support our website , make a small donation

Copyright 30-10-2003-2018 LuxSat Satellite All rights Reserved.