gfxgfx

Please login or register.

Login with username, password and session length
logo

gfx gfx
gfxgfx

Bedankt om onze sponsors te bezoeken
Thank you for visiting our sponsors
Merci de visiter nos sponsors
Vielen Dank fr Ihren Besuch bei unseren Sponsoren

gfx gfx
gfx
82567 Posts in 13254 Topics by 57221 Members - Latest Member: rudy777 November 20, 2018, 12:26:35 PM
*
gfx* Home | Help | Team | Login | Register | Nieuws | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  LUXSAT ONLINE  |  Fun Chat  |  moppen trommel
gfx
gfxgfx

Author Topic: moppen trommel  (Read 453643 times)

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Offline mebo870

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • : be
Re: moppen trommel
« Reply #2640 on: March 28, 2018, 07:33:26 PM »
Een geslaagde zakenman uit Amsterdam gaat in Drenthe op zoek naar een leuke vrijstaande boerderij om zijn verdiende kapitaal te kunnen investeren. Als hij een leuke boerderij gevonden heeft komt hij erachter dat de boer tevens Imker is en dat er allemaal bijenkorven achter de boerderij staan. "De koop gaat niet door ! Roept hij tegen de boer, die bijen zijn hartstikke gevaarlijk !" Ach, welnee zegt de boer. Ik zal het je bewijzen. Ik bind je compleet naakt aan een boom vast tussen de korven en kom na een dag terug. Als 1 bij je steekt mag je mijn boerderij gratis hebben ! Nou, de zakenman denkt natuurlijk deze kans moet ik pakken. De man laat zich vastbinden en de boer vertrekt. Na een dag komt de boer terug en ziet de zakenman ineengestort aan de boom hangend, jammerend en wel. "Mijn god, zegt de boer, ze hebben je toch niet gestoken?" Nee, dat niet zegt de Amsterdammer maar de kalfjes zijn al zes keer komen drinken !

Offline mebo870

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
« Reply #2641 on: March 28, 2018, 07:36:40 PM »
wat zei Jezus toen hij voor de eerste dag aan het kruis hing?
amai, mijn paasvakantie begint hier goed!!

Offline mebo870

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
« Reply #2642 on: March 28, 2018, 07:41:07 PM »
Een man hield nogal straf veel van de vrouwtjes. Probleem was echter dat hij nogal erg groot geschapen was (zo een 40 cm) en dat dit bij penetratie nogal pijnlijk bleek te zijn voor zijn liefjes. Een van deze dames suggereerde daarom om toch eens iets aan dat probleem te doen.

Dus gaat die man naar de dokter. "Ja,man"; zegt de dokter,na dat lang geval bestudeerd te hebben. "Daar kunnen we medisch gesproken wel iets aan doen. Door middel van een operatie kunnen we uw penis inkorten,maar dat is uiterst pijnlijk en er bestaat een grote kans op infecties.

Er bestaat echter een alternatief. Kijk, buiten de stad woont een heks. Bezoek haar en betaal haar 50 euro. Zij zal u een kip tonen. U moet deze kip ten huwelijk vragen. Elke keer dat u haar ten huwelijk vraagt,zal zij "neen" antwoorden. Telkens zij "neen"antwoord zal uw penis 5 cm inkorten."

De man is dolblij met het advies van de dokter en gaat de heks bezoeken. Hij betaald haar inderdaad de 50 euro,waarop de heks hem naar de kip brengt. "Wil je met me trouwen?" vraagt de man aan de kip. "Neen!" antwoordt de kip en hopla,daar kort de lul van meneer toch wel 5 cm in zeker! Blijft toch nog een stevige 35 cm over. Toch nog te veel,denkt de man,dus vraagt hij de kip opnieuw ten huwelijk. "Neen!" zegt de kip opnieuw en hopla,nog es 5 cm weg van het paaltje!

30 cm is toch nog wel te lang,denkt de man,dus opnieuw vraagt hij de kip ten huwelijk. "Neen!";zegt de kip en opnieuw krimpt de mans gereedschap 5 cm tot 25 cm Verdorie,denkt de man,dat lijkt er al meer op,maar ik zou toch graag 20 cm willen hebben. Zeker is zeker. Dus vraagt hij de kip opnieuw ten huwelijk.

"Hoeveel keer moet ik je nu nog antwoorden?Versta je misschien geen Kips?";zegt de kip. "Ik zei:"Nee, nee, nee, nee, nee, nee, neee, neeeeee, neeeeeee, neeeeeeeeee, neeeeeeeeeeeeee,......!!!"

Offline mebo870

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
« Reply #2643 on: March 28, 2018, 07:53:24 PM »
Nog eentje dan

Twee vriendinnen besluiten een avondje te gaan stappen zonder hun mannen. Na een wilde avond, behoorlijk onder invloed van alcohol,keren ze huiswaarts en onderweg moeten ze pipi doen. Toevallig stoppen ze voor een kerkhof en doen beide pipi. Ze vinden niet onmiddellijk iets om hun feestzaal droog te vegen en daarom neemt de ene gewoon haar slip welke ze daarna wegsmijt en de andere neemt een lint van een bloemenkrans dat ze toevallig vindt op een zerk. De volgende ochtend bellen de twee echtgenoten elkaar. De eerste zegt tegen de tweede " Volgens mij hebben onze vrouwen zich goed geamuseerd, de mijn kwam zonder slip thuis." "Och, dat valt nog mee", antwoordt de tweede, "de mijn kwam thuis met een lint in haar reet : Wij zullen jou nooit vergeten."

Offline jeanlili

• Platina Member
  • *
  • : ie
  • ***** I Love Sats at Night *****
« Reply #2644 on: April 06, 2018, 02:43:32 PM »
Luie werknemer !

De nieuwe baas wil luie werknemers aan de deur zetten.
Hij doet zijn ronde in de fabriek en ziet iemand tegen de muur geleund.
Hij vraagt: "H, jij daar, hoeveel verdien je per week?"
"400 euro, mijnheer."
"Goed", zegt de nieuwe baas: "blijf effe staan waar je staat."

De baas snelt naar zijn bureau en keert ijlings terug met enkele bankbiljetten.
Hij zegt: " Hier s neem deze 800 euro en ik wil je hier niet meer zien."
De jongeman neemt het geld aan en maakt zich uit de voeten.
Triomfantelijk kijkt de baas naar de werknemers die getuige waren van het
incident en zegt:"Kan iemand me vertellen wat die luie kerel hier precies voor werk deed?"
Een klein stemmetje antwoordt:"Hij bracht net een Pizza en wachtte op zijn centen..."
 :)  :-)
    Greetz...JEAN <love lux>

Offline minplus

• V.I.P Member
« Reply #2645 on: September 05, 2018, 05:31:56 PM »
Een echtpaar ontdekt in de kamer van hun kleine zoontje een sado-maso-tijdschrift.
Zij vraagt daarop aan haar ega: "En, wat doen we nu?"
Hij: "Vooral geen pak voor de broek geven!"
VU+ Duo met open pli, Max 2100+ en 220, Gregorian, Big bisat, LCD en een glasbak

Offline jeanlili

• Platina Member
  • *
  • : ie
  • ***** I Love Sats at Night *****
« Reply #2646 on: September 13, 2018, 04:23:57 PM »
 :)  :cool: :cool: :cool:
    Greetz...JEAN <love lux>

LuxSat Satellite  |  LUXSAT ONLINE  |  Fun Chat  |  moppen trommel

gfxgfx
gfx gfx

Support our website , make a small donation

Copyright 30-10-2003-2018 LuxSat Satellite All rights Reserved.