gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Vu+ Pur E2 - 7.4 (update) 28-03-2024
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 10:33:37 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Fun Chat  |  moppen trommel
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: moppen trommel  (Read 585849 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #75 on: March 27, 2004, 10:29:05 AM »
Een man moet voor zaken naar Parijs en koopt een treinkaartje met slaapcoupé éénpersoons. Hij neemt zijn intrek in de cabine. Plots komt er een lekker ding binnen van een jaar of 18... Ze blijken het zelfde ticket te hebben, gezien er toch 2 stabelbedjes zijn maakt de man er géén probleem van en de lekkere meid ook niet. S'avonds bij het slapen gaan wordt het vreselijk koud in de cabine. De jonge meid wordt wakker van deze kou, de man ziet dit en stelt het volgende voor: Hé meid, ik loop wel even helemaal naar de conducteur voor extra dekens of we doen net of we getrouwd zijn? waarop het meisje antwoord: oke, we doen wel net of we getrouwd zijn...
Waarop de man zegt: oke, dan haal je die dekens zelf maar!

Offline sharwan

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 273
Extremist
« Reply #76 on: March 27, 2004, 03:52:02 PM »
Er liep een man door "Central Park" in New York.

 Plotseling ziet hij een klein meisje dat wordt aangevallen door een
 pitbull.
 De man rent naar het meisje en begint te vechten met de pitbull.
 Uiteindelijk slaagde de man erin de hond te vermoorden.
 De man heeft het leven gered van het meisje.

 Een politieman zag dit op een afstandje allemaal gebeuren.
 Hij gaat naar de man en zegt, "meneer, u bent een ware held!
 " Morgen zal je in de kranten het volgende lezen:

 "heldhaftige Newyorker redt leven van meisje".

 De man zegt: Maar politie agent....ik ben geen New Yorker!

 "Oh Dan zal het volgende staan in de kranten" :
 " Heldhaftige Amerikaan redt leven van meisje" antwoordt de politieman.

 "Maar ik ben geen Amerikaan!" - zegt de man.

 "Oh, wat ben je dan?" De man zegt: - "Ik ben een Marokaan

 De volgende dag staat er in de krant:

 "Moslim extremist doodt Amerikaanse hond.
Echostar D2510ip via + Cas2+add-on + Dragoncam 3.10

rapsat

  • Guest
Hoezo, vettig
« Reply #77 on: March 27, 2004, 05:06:48 PM »
Twee zwervers lopen over een landweggetje, stuiterend van kant naar kant, vaag van de honger.
Opeens zien ze een boerderij!
Met een sukkeldrafje gaan ze erop af en kloppen op de deur.
Dan doet er een boerin open, maar wát voor een: lélijk, lélijk, grote etterende zweren, klittend vet haar, een gescheurde vieze jurk, oksels als een regenwoud en stinkend als een nertsenfarm.
"Heeft u iets te eten voor ons?" vragen de zwervers.
"Jawel," antwoordt de vleesgeworden oerboleet, "maar dan moet je me nadien wèl een beurt geven!"
De ene zwerver wendt zich af, dikke tranen wenend om zoveel onrecht.
De andere zegt: "Dat is goed!" en gaat mee naar binnen.
En vreten dat hij doet!
Na een uur is de koelkast leeg en de zwerver vol.
Hoopvol glimmend pakt de boerin hem bij de hand, loodst hem mee naar de hooiberg en begint zich te ontkleden.
"Mijn god," denkt de zwerver, "dit is te erg, hoe kom ik hier levend en vooral niet geïnfecteerd vanaf?"
Terwijl de boerin ruftend van voorpret achterover leunt, valt zijn oog op een forse maïskolf.
"Een geschenk uit de hemel!" denkt hij, en gaat met de kolf aan de slag.
Nadat de vleesklomp klauwend en krijsend is klaargekomen, werpt hij de kolf achter de hooiberg en gaat zijn weegs.
Even later komt hij zijn collega tegen.
"En, lekker gegeten?" vraagt die.
"Heerlijk," zegt hij, "maar jij?"
"Oh, zalig! Ik zit achter een hooiberg te bidden, valt er zo een warme maïskolf uit de hemel, met duimendik boter erop!"

mvg
rapsat

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #78 on: March 29, 2004, 08:20:15 PM »
De nieuwe stewardess is een dom blondje. Aangekomen in New York leidt de gezagvoerder haar rond. Uiteindelijk laat hij haar het hotel zien en zegt dat ze de volgende dag om negen uur op het vliegveld moet zijn, omdat ze dan weer terugvliegen. Maar de volgende dag is ze er niet. De gezagvoerder gaat naar haar hotelkamer en daar vindt hij haar, huilend. "Waarom huil je?" vraagt hij. "Ik kan mijn kamer niet uit." antwoordt ze. "Hoezo niet?" "Nou," zegt ze, "Er zijn drie deuren: eentje gaat naar de wc, eentje naar de badkamer, en op de derde hangt een bordje 'Niet storen!'.

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #79 on: March 29, 2004, 08:22:17 PM »
waarom rijd een dom blondje haar eend in de zee

antwoord:ze wou hem in ruilen voor een golf

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #80 on: March 29, 2004, 08:23:03 PM »
2 domme blondjes lopen in de stad, zegt de ene: "kijk dat is de zon"
"ma nee", zegt die andere, "tis de maan"
"tis de zon"
"nee de maan"
Zegt dat eerste dom blondje, " we zullen het eens vragen"
ze bellen ergens aan, en een ander dom blondje komt open doen waarop ze alletwee vragen:" is dat de zon of de maan?"
antwoord dat blondje dat komt opendoen;" ik weet het niet, ik woon hier nog maar pas!"

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #81 on: March 29, 2004, 08:24:20 PM »
Man woont zijn hele leven al op een onbewoond eiland... op een dag komt,ie een vrouw tegen..verbaasd als ze alle twee zijn raken ze aan de praat.. vraagt de vrouw aan de man: hoe doe jij dat nou als je zin in een vrouw hebt ? zal ik je laten zien zegt de man kom maar mee !  hij laat haar een boom zien: gat erin wat mos er om heen ... zo doe ik dat zegt de man.. nou zegt de vrouw dat kan nu toch veel makkelijker? je mag met mij ook hoor! goed zegt de man en de eerst volgende keer haalt,ie de vrouw op voor een nummertje.. ze gaat liggen voor de man waarop hij haar flink tussen haar benen schopt, wat doe je nou vraagt de vrouw zeer ver ont waardigt? waarop de man zegt: ik moet toch eerst kijken of er geen eekhoorntjes in zitten ?

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #82 on: March 29, 2004, 08:30:19 PM »
waarom mag je tussen 2en3 niet in het oerwoud komen
antwoord dan vallen er olifanten naar beneden

waarom hebben krokodillen een platte bek
antwoord ze zijn tussen 2 en 3 uur in het oerwoud geweest

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #83 on: March 29, 2004, 08:32:03 PM »
een dom blondje rijd te hard in haar auto. Een politie agent houdt haar tegen en wil haar rijbewijs zien. Het domme blondeje in de auto heeft geen idee wat dat is dus vraagt ze het aan de politie agent. Die zegt da het iets is waar je zelf op staat. Dus het domme blondje zoekt in haar tas en komt haar spiegeltje tegen. Ze ziet natuurlijk haarzelf erin dus geeft ze het spiegeltje aan de politie agent.De politie agent kijkt en zegt: o, ik wist niet dat je een collega bent...rij maar door hoor!!

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #84 on: March 31, 2004, 12:39:36 PM »
Het heeft een lange neus en een GSM in zijn handen?
Pinnokia

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #85 on: March 31, 2004, 12:40:54 PM »
vraag: wie kon er het verst werpen?
antwoord: jezus want die wierp een blik over de woestijn.

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #86 on: March 31, 2004, 12:41:38 PM »
wat is het verschil tussen een trein en een
elctrische deken ?

antwoord: ga er maar eens onder liggen!

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #87 on: April 01, 2004, 10:51:21 AM »
Een dronkenlap stapt in een taxi, en valt er met zijn zatte kop aan de andere kant weer uit. "Dat was snel, hoeveel krijgt u van me?", vraagt hij aan de chauffeur.

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #88 on: April 01, 2004, 10:54:23 AM »
er is een overval gepleegt en de enige getuigen zijn 3 domme blontjes. de agent die dit onderzoek leid had al meer ervaring met domme blontjes dus deed hij eerst een test. hij liet aan het eerste domme blontje een willikeurige foto zien, op een gegeven moment legt hij de foto weg en vraagt aan het domme blontje wat voor kenmerken die man had. het domme blontje zei: 'nou dat is heel simpel, die man heeft maar 1 oog'. de agent wordt boos en zegt die foto is van de zeikant gemaakt. nou bij het tweede blontje hetzelfde liedje 'hij heeft maar 1 oog'nou die man dondert zowat van zijn stoel af en laat het 3e blontje komen. hij zegt denk alsjeblieft goed na voordat je iets zegt. dus dat blontje denkt na en zegt: 'die man draagt contactlenzen'. de agent wil het toch weten en zoekt het op. en ja hoor die vent draagt contactlenzen. hij vraagt aan dat blontje hoe weet je dat?
nou zegt ze dat is heel makkelijk hij kan nooit een bril dragen met maar 1 oog en 1 oor!!!

SatellietOPC

  • Guest
moppen trommel
« Reply #89 on: April 01, 2004, 10:56:27 AM »
1 zwerver zit op het bankje in het park.
Hij heeft 5 cent gevonden en legt de 5 cent naast hem op de bank.
Z'n vriend ( een andere zwerver) komt aangelopen.
Hij vraagt waarom leg je 5 cent op de bank.
Zegt ie: Ik wou wel eens voelen hoe het was om geld op de bank te hebben.

LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Fun Chat  |  moppen trommel
 

gfxgfx
gfx gfx