gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Vu+ Pur E2 7.3 & 7.4 (update) 19-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 02:24:06 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Fun Chat  |  moppen trommel
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: moppen trommel  (Read 585773 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline jeanlili

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2493
  • Country: ie
  • ***** I Love Sats at Night *****
Re: moppen trommel
« Reply #2580 on: July 24, 2016, 03:02:29 PM »
Bij de dokter :

Een vader en moeder vinden dat de piemel van hun 8-jarig zoontje nogal aan de kleine kant blijft en besluiten met Jantje naar de dokter te gaan.
Ze leggen hun vraag uit aan de dokter, waarop de dokter het mannetje onderzoekt.
"Inderdaad," zegt de dokter, "hij is wat aan de kleine kant.
Zorg er voor dat hij 's morgens veel geroosterd brood eet, dan komt alles goed."
De volgende morgen staat de moeder vroeg op en begint als een bezetene brood te roosteren.
Even later komt het mannetje naar beneden om te ontbijten.
De moeder begroet haar zoontje, wijst naar de gigantische stapel geroosterde boterhammen en zegt:
"De bovenste twee zijn voor jou, de rest is voor je vader."
    Greetz...JEAN <love lux>

Offline mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: moppen trommel
« Reply #2581 on: July 24, 2016, 06:37:09 PM »
Stappenplan Barbecue:

1. Man haalt barbecue en kolen uit de schuur.
2. Vrouw maakt de grill van de barbecue schoon.
3. Vrouw gaat naar de winkel.
4. Vrouw gaat naar de slager.
5. Vrouw gaat naar de bakker.
6. Vrouw maakt de salades klaar en bereidt de groenten.
7. Vrouw bereidt de diverse vleessoorten.
8. Vrouw legt al het vlees op een schaal samen met alle andere barbecue benodigdheden, zoals kruiden etc.
9.Vrouw brengt de schaal en de schoongemaakte grill naar de man die bij de barbecue staat te wachten met een biertje in z’n hand.
10.Man legt het vlees één voor één op de barbecue
11.Vrouw gaat de tafel dekken.
12.Vrouw checkt de groenten die ze aan het koken is.
13.Vrouw bereidt het dessert.
14.Vrouw gaat naar buiten om de man te vertellen dat het vlees op de barbecue aanbrandt.
15. Man pakt het aangebrande vlees van de barbecue en geeft het op een schaal aan de vrouw.
16. Vrouw pakt de borden en serveert het serviesgoed uit.
17. Man schenkt de drankjes in.
18. Vrouw ruimt tafel af en gaat koffie zetten.
19. Vrouw serveert koffie en dessert.
20. Vrouw ruimt tafel weer af.
21. Vrouw gaat afwassen en de keuken opruimen.
22. Man laat de barbercue staan; er branden immers nog wat kooltjes.
23.. Man vraagt aan vrouw of ze vandaag blij is dat ze niet hoefde te koken...
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline jeanlili

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2493
  • Country: ie
  • ***** I Love Sats at Night *****
Re: moppen trommel
« Reply #2582 on: July 25, 2016, 12:42:28 AM »
Mebo  :cool: Thats men`s work  :drink: Sloante !and after  :-?
    Greetz...JEAN <love lux>

Offline jeanlili

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2493
  • Country: ie
  • ***** I Love Sats at Night *****
Re: moppen trommel
« Reply #2583 on: July 26, 2016, 09:00:34 PM »
Weer een blondje !

Een dom blondje en haar man liggen in bed en kunnen de slaap niet vatten. De buren hebben de hond in hun tuin gelaten en die blaft nu al uren aan een stuk. Het blondje springt uit bed, en zegt: "Nu heb ik er genoeg van!" en gaat naar beneden. Vijf minuten later komt ze de kamer binnen en kruipt terug in bed. "Wat heb je gedaan?" vraagt haar man, "Die hond is nog steeds aan het blaffen." "Ik heb de hond in onze tuin gestoken," antwoordde ze, "we zullen eens zien hoe leuk zij dat vinden." :-?
    Greetz...JEAN <love lux>

Offline mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: moppen trommel
« Reply #2584 on: July 27, 2016, 11:20:21 AM »

Tsja...
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline jeanlili

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2493
  • Country: ie
  • ***** I Love Sats at Night *****
Re: moppen trommel
« Reply #2585 on: August 01, 2016, 06:56:40 PM »
In de Biblio.

In de universiteitsbibliotheek is het zeer stil, ook al zitten er heel veel studenten te studeren.

Een gast vraagt zachtjes aan een meisje :“Is deze stoel vrij?
”Het meisje antwoordt luid :
"NEE, IK GA NIET MET U NAAR BED !"

Alle andere studenten in de bibliotheek kijken op en staren die gast aan.
Hij wordt heel rood en hij zoekt rap een vrij plaatsje aan een andere tafel.

Na enkele minuten staat het meisje op, wandelt langs de tafel waar de jongen heeft plaatsgenomen en fluistert triomfantelijk:
"Ik studeer psychologie,  ik weet hoe ik iemand moet manipuleren.
Gij waart nogal gegeneerd hé manneke!

”De jongen antwoordt luid :"
500 EURO VOOR 1 NACHT?
DAT IS VEEL TE VEEL !"
Iedereen in de bibliotheek staart nu in shock naar het meisje.



De jongen fluistert :
"Ik studeer rechten, ik weet hoe ik iemand schuldig kan doen lijken .." <Jammer>
    Greetz...JEAN <love lux>

Offline minplus

  • V.I.P Member
  • ****
  • Posts: 194
oma
« Reply #2586 on: August 04, 2016, 08:42:45 PM »

Een jonge mooie meid werkt in een bordeel, maar ze wil het haar vrienden of familie absoluut niet vertellen.
Een keer 's avonds vindt er een grote politie-inval plaats en alle dames moeten naar buiten de straat op en in een rij gaan staan.
Daar komt ineens uitgerekend de oma van die jongedame om de hoek van de straat aanlopen, ze ziet haar kleindochter en komt op haar af."Wat is er hier dan aan de hand,wat doe jij hier nou Sylvie?"
"Oma! Er worden daar vooraan sinaasappels uitgedeeld en ik wil er ook een paar hebben,dus moet ik in de rij staan.""Heerlijk," meent oma, "die lust ik ook wel. Ik doe mee" en ze sluit achter aan in de rij.
Ondertussen wordt de rij afgewerkt en het ene dametje na het andere wordt door de politie ondervraagd. Als de agent dan aan het eind van de rij komt, zet hij grote ogen op."Huh?? U??
Op uw leeftijd nog??
Hoe doet u dat nog??"
"Och," zegt oma, "dat is toch geen probleem,ik haal mijn gebit eruit en zuig ze leeg."
VU+ Duo met open pli, Max 2100+ en 220, Gregorian, Big bisat, LCD en een glasbak

Offline jeanlili

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2493
  • Country: ie
  • ***** I Love Sats at Night *****
Re: moppen trommel
« Reply #2587 on: August 21, 2016, 09:45:27 PM »
Over the 70 !

I was standing at the bar one night, minding my own business, when this FAT,
ugly chick came up behind me, grabbed my behind and said, "You're kind’a cute.
You gotta phone number?"
I said, "Yeah, you gotta pen?"
She said, "Yeah, I got a pen".
I said, "You better get back in it before the farmer misses you."
Cost me 6 stitches... But, when you’re over seventy; who cares?
*****************************
Cowboy: "Give me 3 packets of condoms, please."
Lady Cashier: "Do you need a paper bag with that, sir?"
Cowboy: "Nah.. She's purty good lookin'....."
Cost me a busted tooth... But, when you’re over seventy; who cares?
*****************************
I was talking to a young woman in the bar last night. She said, "If you lost a
few pounds, had a shave and got your hair cut, you'd look all right.”
I said, “If I did that, I'd be talking to your friends over there instead of you.”
Cost me a fat lip... But, when you’re over seventy; who cares?
*****************************
I was telling a woman in the pub about my ability to guess what day a woman was born
just by feeling her breasts.
"Really" she said, pushing out her ample chest with a smile, "then go ahead and try."
After about thirty seconds of me fondling her breasts, the woman lost patience and said,
"Come on, what day was I born?"
I said, "Yesterday."
Cost me a kick in the nuts... But, when you’re over seventy; who cares?
*****************************
I went to the pub last night and saw a BIG woman dancing on a table. "Good legs!" I said!
The girl giggled and said, "Do you really think so?"
I said, "Definitely! … Most tables would have collapsed by now."
Cost me another 6 stitches... But,.....................; who cares?

If Your Over The 70`s
    Greetz...JEAN <love lux>

Offline jeanlili

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2493
  • Country: ie
  • ***** I Love Sats at Night *****
Re: moppen trommel
« Reply #2588 on: August 31, 2016, 02:40:41 PM »
Stotteraar in Cafe !

Er is in een cafeke in het Brusselse waar een man met een klein gebrekje stotterend een Kop koffie bestelde .
De uitbater komt na hem zijn koffie gebracht te hebben er bij zitten ,vraagt " is dat niet vervelend om telkens u zo te moeten uitdrukken met dat gehaper en krijg je daar niet veel reakties op ?"
" Valt wel mee hoorrrrr " zij de stotteraar .
" hoezo " vroeg de cafe baas .
" wel ieder...een .........heeeft weeeel eeen Haan ....di...kap "
" zo en hoe dat " vroeg de uitbater
"Wel met....wel wel welke hand kuis je je afafafaf , als je naar het Toilllletttt bent geweest " vroeg de stotteraar .
" wel met mijn rechter " sprak de baas
" Kij Kijk ,zie je dat je ook ie  ..iets mankeerd ik doe dat met WC pap papier "


Pffffffffffffffffff. <banaan>   <Pease>
    Greetz...JEAN <love lux>

Offline jeanlili

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2493
  • Country: ie
  • ***** I Love Sats at Night *****
Re: moppen trommel
« Reply #2589 on: September 06, 2016, 09:11:09 PM »
Voorouders ?

Op een dag vraagt een meisje aan haar mama: "Mama, vanwaar komen de allereerste ouders?" "Wel," antwoordt haar mama, "God heeft de eerste mensen, Adam en Eva, op de wereld gezet. Adam en Eva hebben dan kinderen gekregen die op hun beurt ouders geworden zijn enzovoort, enzovoort. Het is zo dat de humane familie is ontstaan." Twee dagen later stelt het meisje dezelfde vraag aan haar vader. Die antwoordt: "Kijk, miljoenen jaren geleden evolueerden de apen langzaam tot wat de mensen vandaag zijn." Het meisje staat perplex en loopt snel naar haar mama: "Mama, waarom zeg jij me dat de eerste mensen door God op de wereld werden gezet, terwijl papa zegt dat mensen eigenlijk van de apen afstammen?" Haar moeder antwoordt met een glimlach: "Dat is heel simpel, liefje. Ik heb je verteld over mijn familie en papa over de zijne!" <Pease>
    Greetz...JEAN <love lux>

Offline mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: moppen trommel
« Reply #2590 on: September 06, 2016, 11:23:09 PM »
Er lopen 2 mannen op het strand.
Zegt de een tegen de ander, lekker windje he.
Zegt de ander zal ik er nog een laten?


Er gaan stemmen op om het strafbare alcoholgehalte van 0.5 mg/l terug naar het vroegere 0.8 mg/l te brengen.
Uit statistieken, van de verzekeringen, blijkt dat sinds de invoering van de 0.5 mg/l het aantal ongevallen is verdubbeld.
Uit grondige studie van deze cijfers blijkt namelijk dat nu meer mannen dan vroeger uit schrik te moeten blazen na één of twee pintjes, hun vrouw laten rijden!


Een pelsjager in Alaska zit in z'n blokhut als 'ie door het raam een grote bruine beer ontwaart. 'Wat een prachtige buit!', denkt 'ie en hij pakt zijn mes en gaat naar buiten. De beer ligt te slapen in de sneeuw en langzaam sluipt hij op het beest af. Als hij vlakbij is springt de beer opeens op en grijpt de jager, het beest gooit hem plat op z'n buik en neemt hem bruut van achteren. Na een kwartier is de beer eindelijk klaar en werpt de jager tientallen meters door de lucht. Als de jager weer bij bewustzijn is gekomen zegt hij 'En toch zal ik hem krijgen'. En hij wacht tot de beer weer stil ligt en sluipt wederom naderbij. Hetzelfde tafereel speelt zich af: de beer springt op en pakt de jager van achteren, dit keer is de beer wel een half uur bezig. Nadat het dier aan z'n gerief is gekomen laat hij de jager kompleet uitgewoond achter in de sneeuw. Maar vastberaden als de jager is probeert hij het een derde keer; hij kruipt naar de beer toe. Het beest ziet hem weer aankomen, staat op en zegt: '....jij komt hier helemaal niet om te jagen....!'


Op een morgen doet een pastoor de deur van zijn kerk open en vindt daar... een dode ezel.
Hij weet niet goed wat doen en belt dan maar de burgemeester met het verzoek om het dier te laten weghalen.
"Los uw problemen zelf op", zegt de burgemeester, die feitelijk een gloeiende hekel aan de pastoor heeft.
"Per slot van rekening is het uw taak de doden te begraven !"
"Daarom bel ik juist op", zegt de pastoor. "Volgens het laatste sacrament moet ik eerst de familie raadplegen !"


Drie mannen praten samen over snelheid. Zegt de eerste: "Volgens mij is de bliksem het snelste op de wereld. Want je ziet hem al voordat je de donder hoort." "Welnee," zegt de tweede, "het licht is sneller. Want als je de schakelaar indrukt brandt het licht direct." Zegt de derde: "Volgens mij is de diarree is het snelste. Want tijdens een wandeling in het bos voelde ik een rommeling in de buik. Ik rende als de bliksem naar huis. Ik deed het licht aan in het toilet en moest vaststellen dat ik reeds in mijn broek gescheten had!"

The key to happiness
Stay away from idiots

Offline mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: moppen trommel
« Reply #2591 on: September 10, 2016, 09:59:35 PM »
Een knappe blondine uit New York reed in haar auto door een verlaten gebied in Texas toen de brandstof opraakte. Een Indiaan op een paard kwam langsrijden, en vroeg of hij haar mee kon nemen naar het eerst volgende dorp. De blondine klom bij de Indiaan achter op het paard, en weg reden ze. De rit verliep voorspoedig, afgezien van het feit dat de Indiaan iedere vijf minuten een enorme kreet slaakte die weerkaatste in de omringende bergen. Toen ze in het dorp aankwamen zette de Indiaan de vrouw af bij een tankstation, hij slaakte nog een luide kreet en reed weg.

"Wat hebt u met die Indiaan gedaan, dat hij zo opgewonden is", vroeg de pompbediende. "Niets", zei de blonde vrouw, "ik sprong achter hem op het paard, sloeg mijn armen om hem heen, en hield me vast aan de zadelknop."
"Mevrouw," zei de pompbediende, "Indianen rijden zonder zadel."



Ik kom bij een schot thuis die bezig is zijn behang eraf te stomen.
Ik zeg: "Wat is er man, ga je opnieuw behangen?"
Zegt hij: "Nee, ik ga verhuizen!"



Om het observeringsvermogen te testen, wordt volgende test gedaan: Er wordt een foto opgehangen van een persoon in profiel.

Eerste kandidaat komt binnen. De instructeur vraagt: wat valt er op bij deze persoon?
Na aarzeling antwoordt de kandidaat: deze persoon heeft maar één oor."
De instructeur: dommerik, dit is een profielopname, dus je kan maar één oor zien. Buiten !!

De tweede kandidaat komt binnen Zelfde vraag. Na aarzeling antwoordt de kandidaat: deze persoon heeft maar één oor
De instructeur: godverdomme, godverdomme, dit is een profiel opname dommerik... Buiten!!!

Derde kandidaat komt binnen. Zelfde vraag. Na lange aarzeling zegt deze: "Deze persoon draagt contactlenzen"
De instructeur valt bijna van zijn stoel, kijkt in het dossier van de persoon op de foto in kwestie, en jawel, deze blijkt inderdaad contactlenzen te dragen ! Proficiat, beste vriend, hoe heb je dit opgemerkt ? Wel, ik denk zo, als je maar één oor hebt, dan kan je toch geen bril dragen ?



Een man komt zwaargewapend een bank binnen en roept; Dit is een overval, iedereen op zijn buik op de grond liggen! Iedereen in de bank gaat liggen en hij gaat naar de kassa om geld te halen. Dan bemerkt hij een vrouwelijke bediende die op haar rug ligt en kwaad zegt hij tegen haar: "Ik heb gezegd dat ge op uw buik moest gaan liggen, niet op uw rug, dit is een bankoverval, geen personeelsfeest!"



Jan wil wel eens echt goed worden gepijpt. Op aanraden komt hij bij een hoer die veel geld vraagt maar het verschrikkelijk goed moet doen.
Hij gaat liggen en die hoer begint me toch een partij te zuigen... Het houdt gewoon niet op! Ze zuigt en zuigt, Jan kreunt en kreunt, en zegt dan na een paar minuten tegen die hoer: "Blazen trut, blazen, het laken zit helemaal in me reet!!!"

The key to happiness
Stay away from idiots

Offline jeanlili

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2493
  • Country: ie
  • ***** I Love Sats at Night *****
Re: moppen trommel
« Reply #2592 on: September 14, 2016, 05:27:28 PM »
@ mebo alle 11 Heel goed !  :)
    Greetz...JEAN <love lux>

Offline jeanlili

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2493
  • Country: ie
  • ***** I Love Sats at Night *****
Re: Nog een paar goei !
« Reply #2593 on: October 08, 2016, 05:43:43 PM »
Enkele goede moppen…

Een man ziet één van zijn oude vrienden in een rolstoel zitten.
“Wat is er met jou gebeurd?” vraagt hij, waarop de andere antwoordt :
“Een ongeval met mijn wagen !”
“De dokters hebben gezegd dat ik heel mijn leven verlamd zal blijven.”
“Maar man, dat is gewoon niet te geloven. Dat is verschrikkelijk.”
Waarop de andere hem aan zijn mouw trekt en in zijn oor fluistert :
“Aan niemand iets zeggen, dit moet een geheim blijven. Ik mankeer namelijk niets.”
“Ik doe dit alleen om de premie van de verzekering te incasseren, en geloof me, het werkt.”
Maar je kunt toch niet je ganse leven doen alsof je verlamd bent !”
Maar natuurlijk niet mijn ganse leven. Volgende week ga ik op bedevaart naar Lourdes!!”
 
 In een Parijs café :
Een man zit aan een tafeltje en drinkt zonder verpozen de ene cognac na de andere.
Een dame die aan een tafeltje naast hem zit, zegt : “Mijnheer, denk er aan dat er elk jaar dertig duizend Fransen sterven als gevolg van het misbruik van alcohol.”
De andere antwoordt : “Ja en dan, ik ben Belg !!!”
 
Twee vriendinnen :
“Van welke schrijver hou jij het meest?”
“Van mijn minnaar.”
“Oh, ik wist niet dat hij schrijver is. Wat schrijft hij zoal?”
“Cheques”
 
De waarheid uit een kindermond :
De juf zegt : “ De leeuw is de koning van de dieren. Hij vreest maar één enkel ander dier. En dat is ….. ?”
Een jongetje steekt zijn vinger op en zegt : “De leeuwin juffrouw.”
 
"Mijn vrouw en ik zijn al heel vele jaren getrouwd en telkens wanneer ik thuis kom,
krijg ik van haar nog steeds een kus", zegt een man aan zijn vriend.
"Ik ken dat", antwoordt deze , "Alcoholcontrole ... "
    Greetz...JEAN <love lux>

Offline jeanlili

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2493
  • Country: ie
  • ***** I Love Sats at Night *****
Re: moppen trommel
« Reply #2594 on: November 13, 2016, 11:48:32 PM »
Eindelijk weer samen !

Maria, een Italiaanse vrouw, was buitengewoon devoot. Nadat ze trouwde, weigerde ze elke vorm van voorbehoedsmiddel, trouw aan haar geloof.
Ze kreeg 17 kinderen.
Haar man werd echter ziek en overleed.
De tijd verstreek en Maria huwde een andere man. En weer weigerde ze elke vorm van voorbehoedsmiddel.
Zij kregen 15 nakomelingen.
Haar tweede man werd eveneens getroffen door een ziekte en overleed.
Kort na zijn heengaan werd ook Maria erg ziek en stierf.
Op het kerkhof tijdens de begrafenisplechtigheid keek de priester neer op de kist, wierp daarna zijn blik op de hemel en sprak met uitgestrekte geheven armen:
'Eindelijk zijn ze te zamen!'
Dit bracht een mannelijk familielid duidelijk in verwarring en na de dienst vroeg hij de priester om uitleg.
'Mijnheer pastoor,' zei hij 'tijdens de plechtigheid zei u: 'Eindelijk zijn ze te zamen!' Bedoelde u Maria en haar eerste echtgenoot of Maria en haar tweede echtgenoot?'
De priester keek geruime tijd stomverbaasd naar de man en sprak:




'Nee Ik bedoelde haar benen!' :)
    Greetz...JEAN <love lux>

LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Fun Chat  |  moppen trommel
 

gfxgfx
gfx gfx