gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Dreambox Open HDF image v7.3 (68)- (update DM 820-900-920) 15-04-2024
Vu+Nonsolosat-31-py3 (update) 13-04-2024
Latest oscam all images 11764 (update) 12-04-2024
Vu+Open Black Hole 5.4.002 (update) 10-04-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72199 Posts in 11152 Topics by 6355 Members - Latest Member: SAMY1680 April 16, 2024, 03:55:03 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Online Sat & Newsflash  |  Meer zenders online bij Canal Digitaal en TV Vlaanderen
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Meer zenders online bij Canal Digitaal en TV Vlaanderen  (Read 731 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline LawsonsTopic starter

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2022
  • Country: be
Meer zenders online bij Canal Digitaal en TV Vlaanderen
« on: July 21, 2018, 05:56:58 PM »
M7 Group zet in op hybride. Hierbij wordt satelliet met OTT/IPTV gecombineerd. Dit is ook het geval bij de Benelux-aanbieders Canal Digitaal en TV Vlaanderen.

Een onderdeel van de hybride strategie is het toevoegen van zenders aan het online zenderaanbod. Sommige van deze zenders zijn alleen online via app, internetsite en interactieve HD-satellietontvanger te bekijken. Het gaat in deze gevallen op kleinere zogenaamde niche doelgroepzenders. Het aantal kijkers is te laag om lineaire satellietverspreiding te rechtvaardigen.

Canal Digitaal

Bij Canal Digitaal worden in de komende weken een aantal nieuwe zender aan het OTT/IPTV-aanbod toegevoegd. Het gaat onder anderen om de zenders NPO Extra 2 en NPO Extra 3. In tegenstelling tot eerdere uitspraken van het webcareteam van de aanbieder, blijft NPO Extra 3 bij Canal Digitaal OTT-only beschikbaar. Ook wordt op korte termijn een Nederlandse variant van de M7 TV App voor Smart TV-internettelevisies verwacht. De app is nu in Duitsland, Oostenrijk en Tsjechië operationeel en is momenteel alleen voor het Tizen platform van Samsung verkrijgbaar. M7 Group heeft aangekondigd in de toekomst de app ook voor andere televisiemerken – waaronder LG – aan te gaan bieden.

TV Vlaanderen

Bij TV Vlaanderen staan nog meer toevoegingen aan het OTT-aanbod in de planning. Dat blijkt na de nieuwe update van de TV Vlaanderen Live TV App. In de zenderlijst zijn namelijk een aantal nieuwe zenders verschenen. Kijken van deze nieuwe zenders is echter nog niet mogelijk. Het gaat onder anderen om de ongecodeerd via de satelliet te ontvangen kanalen Sky News, BVN, TV 5 Monde, TV 5 Monde Europe en NHK. Ook de zenders van France Television France 2, France 3, France 4, France 5 en France O zijn in de app verschenen maar nog niet te bekijken, Uit de zenderlijst zijn op dit moment de zenders van RTBF en RTL-TVi verdwenen. Ook voor TV Vlaanderen wordt de M7 TV App voor Smart TV verwacht.
Grts Peter

Ultimo4K OpenAtv 7.2 1x DVB-S2X 1x DVB-C/T2 1TB HDD
T90 schotel 28E,23E,19E,16E,13E,9E,4.8E,0.8W,5W

Offline Kanus

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2437
  • Country: nl
Re: Meer zenders online bij Canal Digitaal en TV Vlaanderen
« Reply #1 on: July 22, 2018, 02:28:53 PM »
M7 Group heeft aangekondigd in de toekomst de app ook voor andere televisiemerken – waaronder LG – aan te gaan bieden.



Ja...ik heb een LG dus laat die app maar komen.
Op mijn smartphone heeft CD nog NOOIT gewerkt, maar waarschijnlijk ligt dat aan mijn phone zelf.
De app werkt wel, maar zo gauw ik een programma wil gaan kijken kan de player het niet openen.
Ik heb dat nu ook met film1 content.....

Maar goed, op mijn smartphone hoef ik dat ook niet te zien want dat vind ik persoonlijk alleen maar lastig op zulke kleine scherpies.
Op mijn PC werkt alles wel normaal.....en met zo'n app op je smartTV zou het nog handiger zijn.

En met dat toevoegen van zenders......... het zou een goed idee zijn als CD en TVV de zenders eens samenvoegde op de app.
Dus dat wij hier in Ned. de Belgische zenders zien en de Belgen het Ned. content aan zenders.
 :-)
Maar misschien dat grote jongens zoals Ziggo en KPN ( en aanbieders in Belgie) dat tegen willen houden....buiten de hoge heren in Brussel om.

Offline LawsonsTopic starter

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2022
  • Country: be
Re: Meer zenders online bij Canal Digitaal en TV Vlaanderen
« Reply #2 on: July 23, 2018, 04:09:32 PM »
En met dat toevoegen van zenders......... het zou een goed idee zijn als CD en TVV de zenders eens samenvoegde op de app.
Dus dat wij hier in Ned. de Belgische zenders zien en de Belgen het Ned. content aan zenders.
 :-)

Joyne gaat de Belgische zenders al verspreiden in Nederland vanaf half Augustus, dan zal CanaalDigitaal toekomst gericht dit ook wel gaan doen zekers om zijn klanten te behouden.
Grts Peter

Ultimo4K OpenAtv 7.2 1x DVB-S2X 1x DVB-C/T2 1TB HDD
T90 schotel 28E,23E,19E,16E,13E,9E,4.8E,0.8W,5W

LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Online Sat & Newsflash  |  Meer zenders online bij Canal Digitaal en TV Vlaanderen
 

gfxgfx
gfx gfx