gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Vu+ Pur E2 - 7.4 (update) 28-03-2024
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 08:55:26 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Satelliet Beginners  |  Beginners  |  Rytec laad geen EPG meer
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Rytec laad geen EPG meer  (Read 8024 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Online LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Rytec laad geen EPG meer
« Reply #30 on: October 07, 2017, 06:11:53 PM »
Quote
Wil je meer, moet je dat even aktiveren, dit kan via 'instellingen - systeem - diverse instellingen' de optie 'Toegangsnivo instellen', op het gewenste nivo in te stellen.

ik zal dit maar onthouden, want ik ga de image een van deze dagen ook eens testen, loopt dat eigenlijk goed deze versie 

Hier zet ik die bij installatie vrij vlug op expert niet dat ik het ben  :)
maar ik heb graag een overzicht van de vele opties.
Hier loopt deze versie  :cool: mebo870
  Groetjes van Jef

Offline KanusTopic starter

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2437
  • Country: nl
Re: Rytec laad geen EPG meer
« Reply #31 on: October 07, 2017, 06:35:32 PM »


Het menu staat standaard zodanig ingesteld dat de meeste gebruikers er genoeg aan hebben, en dus niet worden lastiggevallen met een enorme overvloed aan instellingen.

Wil je meer, moet je dat even aktiveren, dit kan via 'instellingen - systeem - diverse instellingen' de optie 'Toegangsnivo instellen', op het gewenste nivo in te stellen.[/i]

ik zal dit maar onthouden, want ik ga de image een van deze dagen ook eens testen, loopt dat eigenlijk goed deze versie

EUREKA !!!!!  :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:


Dat was het.
Ik heb op de woonk. maar pli 4.0 gezet en draait goed...straks voetjebal kijken he

Maar op Slaapk. stond de pli 6.0 nog op.

Het rare is dat ik wat je schrijf ook al gelezen had en als je daarin kijkt staat dat standaard op NOOIT ( btw omdat het net bijna buiten beeld valt kan je dat niet goed zien)
daar had ik ook al doorheen geklik dus van nooit - geavanceerd - Expert

Maar dan krijg je gewoon in dat veld zelf, (wat je op dat moment voor je neus hebt) meer opties te zien.

Het blijkt nu als je het op Expert zet en je gaat TERUG in je menu en weer naar dat A/V je nu ook DAAR dus die opties erbij krijgt.


Thanx dat je het even aanhaalde en ik daarmee op het goede spoor kwam en ik daarmee kon testen......had er zelf niet bij stil gestaan.
Ik had hem toen al wel een keer op Expert gezet maar doordat het dan moeilijk te zien is met bevestigen enzo heeft de box
dat toen zelf weer op NOOIT gezet.
Al dat Flashen daarna, denk je dus daar niet meer aan,


Offline mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: Rytec laad geen EPG meer
« Reply #32 on: October 07, 2017, 06:51:06 PM »
Wat betreft de Rytec EPG daar is schijnbaar wat veranderd, met name dan de bronnen, heeft te maken met het sneller ophalen ,de url's eindigen nu op xml.xz
Het volstaat om op de box onder de map  /etc/epgimport/ de rytec.sources.xml te vervangen door deze nieuwe en aangepaste versie.
daarna dient men de bronnen (sources) in de rytec plug-in opnieuw in te geven.


rytec.sources.xml hier onder op te halen
https://www.luxsat.eu/forum/index.php?action=dlattach;topic=53690.0;attach=7583
The key to happiness
Stay away from idiots

LuxSat Satellite  |  Satelliet Beginners  |  Beginners  |  Rytec laad geen EPG meer
 

gfxgfx
gfx gfx