gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Vu+ Pur E2 - 7.4 (update) 28-03-2024
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 09:36:24 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Afwijkende Onderwerpen  |  Onherstelbare imagoschade voor Ryanair
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Onherstelbare imagoschade voor Ryanair  (Read 1289 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Online LuxSatTopic starter

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Onherstelbare imagoschade voor Ryanair
« on: September 17, 2017, 06:15:40 PM »
Onherstelbare imagoschade voor Ryanair

Luchtvaartmaatschappij Ryanair schrapt de komende zes weken tweeduizend vluchten. In totaal zijn naar schatting 285.000 mensen nu en de komende weken slachtoffer van het `wanbeleidŽ van de luchtvaartmaatschappij. Reizigers zijn woedend. `Ik moet met de bus van Marseille naar Londen.` Het is goed mis bij de Ierse luchtvaartmaatschappij Ryanair. Zaterdag kwam het bericht dat de komende zes weken iedere dag 40 tot 50 vluchten worden geannuleerd. Om welke vluchten het precies gaat is niet bekend; reizigers worden kort voor tijd via mail op de hoogte gesteld van eventueel geannuleerde vluchten. De grootste reden? Achterstallige vakanties van het personeel. `We hebben het verpest qua planning voor de vakanties van de piloten en werken er hard aan om dit te fiksen`, luidt het korte statement van Ryanair.   Zonder enige uitleg Dat is dan ook meteen waar de reizigers het zoŽn beetje mee moeten doen. Op Facebook en Twitter wordt steen en been geklaagd over het gebrek aan communicatie vanuit Ryanair. Op de honderden boze berichten die binnenstromen wordt niet gereageerd door het bedrijf. Zo ook niet op het woedende bericht van de Engelse Emma Cain, die voor haar vrijgezellenfeest drie dagen in Marseille zat. `Het begon fantastisch; met een prachtige villa en heerlijke wijntjes. Totdat we een dag voor vertrek een e-mail kregen met de boodschap dat onze vlucht was geannuleerd. Zonder enige uitleg.` Urenlang zochten Emma en haar vriendinnen naar een oplossing. `Al die tijd waren we al lang niet meer met mijn vrijgezellenfeest bezig. Een paar meiden konden terug met het vliegtuig, de rest van ons had geen andere optie dan met de bus terug te gaan van Marseille naar Londen.` 'Hel op aarde' Emma en haar vriendinnen zitten al meer dan tien uur in de bus als Metro haar spreekt. `En we zijn nog steeds zoŽn vijf uur van Londen verwijderd. Waar we ook weer een treinreis van een uur moeten maken`, vertelt Emma. `Het is echt de hel op aarde. De hele bus stinkt naar zweet en h ...
  Groetjes van Jef

LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Afwijkende Onderwerpen  |  Onherstelbare imagoschade voor Ryanair
 

gfxgfx
gfx gfx