gfxgfx

Please login or register.

Login with username, password and session length
logo

gfx gfx
gfxgfx

Bezoek onze advertenties, ze houden het gratis voor u en helpen onze serverkosten te betalen
Sluit uw ad blocker & Close your ad blocker !
Visit our advertisements they keep it free for you and help pay our server costs

Visit our webpage Click Here
New LuxSat Plug-in with new components Click Here
New LuxSat Picon Directory Click Here

* Om Sommige foto's in berichten te bekijken moet u ingelogd zijn.
* To view some pictures in messages, you must be logged in.

gfx gfx
gfx
89075 Posts in 14109 Topics by 55504 Members - Latest Member: misterbit November 25, 2017, 10:49:19 AM
*
gfx* Home | Help | Team | Login | Register | Home Site | Translator Online | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Apps Voor Enigma2 Decoders  |  iPhone apps  |  iPad vastgelopen.
gfx
gfxgfx

Author Topic: iPad vastgelopen.  (Read 418 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Rob007

• Super Member
  • : be
iPad vastgelopen.
« on: August 22, 2017, 08:34:45 AM »
Ik heb hier een iPad 2 16GB die geblokkeerd staat. Op het scherm staat afbeelding van een aansluitkabeltje in het wit met daarboven iTunes en een rode bol.
Het apparaat hangt voor een domotica systeemsturing in een kadertje aan de muur sinds een 4 tal jaar vast aangesloten op voeding en Wifi.
Sinds een paar maanden werkt het niet meer en daarom heeft mijn zoon gevraagd hier eens na te kijken.
iTunes ge´nstalleerd en getracht te Herstellen of Rresetten maar niets werkt.
Dan maar naar een erkende Apple Store voor controle USB aansluitkabeltje maar die blijkt in orde te zijn.
Ze dachten het te kunnen herstellen voor een 20 Ç door een speciale software te draaien maar dat werkte ook niet.
Hun voorstel was dan om de iPad door te sturen naar hun Technieker ; maar ik zoek nu eerst deskundige uitleg via dit forum.
Al een poging gedaan gisteren om te Jailbreaken omdat alles opnieuw mag worden ge´nstalleerd maar ook geen succes.

Graag hulp hiervoor.

Mvg
Robert
DM7020HD ; DM600PVR ; DM500HD ; DM100 ; DM800HDseV2 ;
DM800 HD PVR ( Clone ? )
Visosat BigBisat 4 Quadro LNB / 4 Disecq Switch.
Triax 100 Draaibaar met ECI 9500S

Offline LuxSat

• Administrator
  • Platina Member
  • *
  • : be
    • LuxSat Satellite
Re: iPad vastgelopen.
« Reply #1 on: August 22, 2017, 10:13:32 AM »
Zelf heb ik het nog niet voorgehad maar misschien heb je hier iets aan
https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/91235-ipad-geblokkeerd-verbind-itunes.html
  Groetjes van Jef

Close your ad blocker !
Visit our advertisements they keep it free for you and help pay our server costs

LuxSat Satellite  |  Apps Voor Enigma2 Decoders  |  iPhone apps  |  iPad vastgelopen.

gfxgfx
gfx gfx

Support our website , make a small donation

Visit our advertisements they keep it free for you and help pay our server costs.

Copyright 30-10-2003-2017 LuxSat Satellite All rights Reserved.