gfxgfx

Please login or register.

Login with username, password and session length
logo

gfx gfx
gfxgfx

Bezoek onze advertenties, ze houden het gratis voor u en helpen onze serverkosten te betalen
Visit our advertisements they keep it free for you and help pay our server costs

gfx gfx
gfx
86081 Posts in 13642 Topics by 56586 Members - Latest Member: miamitonio May 25, 2018, 08:25:52 PM
*
gfx* Home | Help | Team | Login | Register | Home Site | Translator Online | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Xtrend / Clarke-tech  |  Xtrend / Clarke-tech ET series enigma2 ontvangers  |  xtrend drivers update.
gfx
gfxgfx

Author Topic: xtrend drivers update.  (Read 139 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline altobelli

• Bronze Member
  • *
xtrend drivers update.
« on: April 24, 2018, 07:16:40 PM »
Hallo,

Ik gebruik voor mijn et 9500  de VIX image, nu is er laatst een update voor de drivers geweest, waarschijnlijk geen problemen meer
met het sb, dat werd wel tijd.
Sindsdien heb ik wel een probleem met iptv player.
Als ik daar een muziekstuk wil zien of een film gaat het beeld hakkelen en blijft het vaak stilstaan, als ik dan op exit druk gaat het beeld op zwart
en gaat alleen de spinner draaien. Weet niet of het aan de drivers ligt of aan de image. Misschien moet ik opnieuw flashen. Ik heb gewoon een update gedaan en daar kwamen de nieuwe drivers in mee. Misschien dat er nog oude shit is blijven hangen.
Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Bvd.

LuxSat Satellite  |  Xtrend / Clarke-tech  |  Xtrend / Clarke-tech ET series enigma2 ontvangers  |  xtrend drivers update.

gfxgfx
gfx gfx

Support our website , make a small donation

Copyright 30-10-2003-2018 LuxSat Satellite All rights Reserved.