gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Vu+ Pur E2 7.3 & 7.4 (update) 19-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 04:12:32 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Online Sat & Newsflash  |  Film Europe straks ook bij CD en TV VL
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Film Europe straks ook bij CD en TV VL  (Read 3801 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Lawsons

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2024
  • Country: be
Re: Film Europe straks ook bij CD en TV VL
« Reply #15 on: June 02, 2017, 02:43:58 PM »
Is idd raar zal je eens moeten horen wat Mebo zegt, want hij gebruikt ook de PLi image dacht ik.
Grts Peter

Ultimo4K OpenAtv 7.2 1x DVB-S2X 1x DVB-C/T2 1TB HDD
T90 schotel 28E,23E,19E,16E,13E,9E,4.8E,0.8W,5W

Offline mebo870Topic starter

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: Film Europe straks ook bij CD en TV VL
« Reply #16 on: June 02, 2017, 04:38:49 PM »
sky op zich staat er niet tussen heb ik zonet bemerkt, ik schrijf die dingen ook uit het hoofd , het heeft er wel bij gestaan 
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline Kanus

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2437
  • Country: nl
Re: Film Europe straks ook bij CD en TV VL
« Reply #17 on: June 09, 2017, 12:14:06 PM »
Oke ...  :cool:

Ik zag gisteren dat Rytec de EPG voor deze zender voor Pli heeft aangepast voor die freq.
Het is nog niet helemaal oke ( tenminste gisteravond) maar we kunnen iig nu zien wat daar voor films komen.

*****
De EPG geeft bij de OK button onder in de infobalk de huidig film weer en als 2de wat daarna zou moeten komen nogmaals die eerste film ( dus 2x onder elkaar)

Als je de info button op AB lang indrukt, kan je naar het grafische EPG. Daar staat alleen de eerste en ook de 2de film,....voor de rest helemaal niks.
En die 2 kleurbalken staan dus iets "los van elkaar" ........waarschijnlijk ziet hij daarom ook niet onder de OK butten wat de volgende film is.

In het EPG overzicht ( gele button) daar staat alles perfect. Niks dubbel en alle films voor de komende tijd.


*******

Btw. Maar ik vind Rytec eigenlijk niet meer wat het is geweest.
De laatste tijd zijn daar echt problemen mee op ...iig op de Pli Images van DM8000
Zo is b.v. NPO3 HD ineens geen EPG.....de Ero zenders zijn van sommigen ook wel eens weg.....Brazzers klopt nooit qua film en tijd.

De RTL HD zenders staan vaak DUBBEL onder elkaar....dus b.v. om 20:30 uur komt een film, dan komt diezelfde film ook om 20:35 uur
En al die programma's die daarna komen zijn dan dubbel....pffffff ...in het grafische gedeelte slaat die epg dan op tilt.
Een zender licht normaal op van kleur als je daar de info van wil, maar in dat geval, als je er doorheen bladert, blijft alles opgehelderd van links naar recht en van boven naar onder.

De laatste tijd waren er problemen met de zenders van SBS ( SBS6 en Net5 en Veronica en SBS9 sd )
Daar stond dan in de epg ipv van de programma's die komen iets van:  "Geen programma info beschikbaar voor deze zender"
 ...en dat dus voor de hele week met af en toe in die epg op een bepaalde tijd wel de programma gegevens.
Maar na ong. 2 weken lijkt dat nu weer normaal te zijn.



Offline Anderlecht

  • Global Moderator
  • Gold Member
  • *
  • Posts: 1592
  • Country: be
  • satelietfraek
    • https://www.rsca.be
Re: Film Europe straks ook bij CD en TV VL
« Reply #18 on: June 11, 2017, 02:16:42 AM »
 Kanus ik denk dat het misschien  bij jou ligt ,Ik werk met pli image 4.0 en als ik op OK druk dan heb ik in de  huidige film en als tweede de volgende .Geen 2x dezelfde zoals bij jou .Als ik de info bekijk dan heb ik en volledige lijst met films voor een week ver ,maar lees in het bericht dat dit bij jou ook zo is
Wat ik wel heb dat zoals Rytec het jaren geleden vermelde, dat je bij aanvang automatische import moet veranderen naar 04.00 .Bij mij staat dit zo al van begin dat Rytec daarmee begonnen is .Je kan dit altijd eens proberen ,baat het niet schaad het niet
ik heb ook de Cross EPG downloader geinstaleerd staan in mijn applicaties   
 
DREAMBOX 800 NEWENIGMA
DREAMBOX 800SE OPENPLI
DREAMBOX 500HD 
MAX DIGITAL XP1000
XTREND ET9200
OPENBOX S10
en brol op zolder
TRIAX SCHOTEL MULTIRAIL
DRAAIBARE OPSTELLING ROTOR MOTECK 2100
  Groetjes Anderlecht

Offline Kanus

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2437
  • Country: nl
Re: Film Europe straks ook bij CD en TV VL
« Reply #19 on: June 11, 2017, 04:35:49 PM »
zoals Rytec het jaren geleden vermelde, dat je bij aanvang automatische import moet veranderen naar 04.00 .Bij mij staat dit zo al van begin dat Rytec daarmee begonnen is .Je kan dit altijd eens proberen ,baat het niet schaad het niet
   
 

Dat is hier geen optie omdat mijn DM8000 in woonk. altijd UIT staan als ik ga slapen of geen TV kijk.
Die gaat hier ( zeg maar) 's avonds rond 18.00 of 19:00 uur pas aan.....daarom staat die Rytec import ook op 20:00 uur.

Ik zag net dat nu ook in de "grafische epg" met al die balken alle films staan. ...( eerst waren dat bij mij alleen maar 2 films : nu en next )
Alleen heb ik nog het probleem dat hij onder de OK butten in het info scherm dus 2x dezelfde titel geeft van een film.
Als je de zender opent, dan zie ik even heel vlug WEL het goede, maar springt dan weer terug naar dezelfde naam.

In het grafische gedeelte kan ik dan ook zien dat die balken niet aan elkaar staan.
Ik denk dat hij dan dat "zwarte lege stukje" ziet wat ook geen info heeft en hij daarom dan maar voor NEXT ook de huidige titel/film neemt.



In webinterface is de EPG ook helemaal goed.
Misschien een oud Image hier wat de oorzaak kan zijn....de Image OpenPli 4 die ik heb is alweer van 05-09-2016
     


LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Online Sat & Newsflash  |  Film Europe straks ook bij CD en TV VL
 

gfxgfx
gfx gfx