gfxgfx

Please login or register.

Login with username, password and session length
logo

gfx gfx
gfxgfx

Bezoek onze advertenties, ze houden het gratis voor u en helpen onze serverkosten te betalen
Sluit uw ad blocker & Close your ad blocker !
Visit our advertisements they keep it free for you and help pay our server costs

Visit our webpage Click Here
New LuxSat Plug-in with new components Click Here
New LuxSat Picon Directory Click Here

* Om Sommige foto's in berichten te bekijken moet u ingelogd zijn.
* To view some pictures in messages, you must be logged in.

gfx gfx
gfx
89075 Posts in 14109 Topics by 55504 Members - Latest Member: misterbit November 25, 2017, 10:49:13 AM
*
gfx* Home | Help | Team | Login | Register | Home Site | Translator Online | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  VU+ RECEIVERS  |  Vu+ algemeen (Moderator: W.Lawson's)  |  Tuner
gfx
gfxgfx

Author Topic: Tuner  (Read 488 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline yas

• Bronze Member
  • *
  • : be
Tuner
« on: April 01, 2017, 07:15:21 PM »
Hi,

Ik heb een probleem met de tuner op de VU ultimo 4K, ik heb de dubbele dvbs2 fcb tuner zitten op de uiterst rechtse positie van achter gezien. Ik heb geen signaal op de tuner, wanneer ik de VU duo aan sluit heb direct beeld, de instelling van de tunen is via tv Vlaanderen lnb Poort A is 19.2  B 23.5 .
Kan iemand bevestigen of tuner op de goede positie zit?

Mvg Yves
MVG  Yas  force serie 5  Xcam, Matrix Reloaded cas2+add-on

Offline yas

• Bronze Member
  • *
Re: Tuner
« Reply #1 on: April 07, 2017, 07:27:42 AM »
Hi,

Ondertussen probleem opgelost de tuner verstoken naar middelste slot, en nu wel een lock maar geen beeld.
Pli erop gezet (stond black hole op) en tuner terug op het rechtse slot en beeld  :o
Toch maar terug black hole terug geplaatst met gepast oscam en beeld raar maar waar maar tis ok nu.

Mvg Yves
MVG  Yas  force serie 5  Xcam, Matrix Reloaded cas2+add-on

Offline LuxSat

• Administrator
  • Platina Member
  • *
    • LuxSat Satellite
Re: Tuner
« Reply #2 on: April 07, 2017, 07:55:19 AM »
Zo zie je maar wat er soms allemaal bij te pas komt om uit te zoeken waar een probleem zich situeert en pasklare oplossingen soms ook moeilijk te vinden zijn  :P
Maar goed opgelost hoor  :cool:
  Groetjes van Jef

Close your ad blocker !
Visit our advertisements they keep it free for you and help pay our server costs

LuxSat Satellite  |  VU+ RECEIVERS  |  Vu+ algemeen (Moderator: W.Lawson's)  |  Tuner

gfxgfx
gfx gfx

Support our website , make a small donation

Visit our advertisements they keep it free for you and help pay our server costs.

Copyright 30-10-2003-2017 LuxSat Satellite All rights Reserved.