gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Vu+ Pur E2 - 7.4 (update) 28-03-2024
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 06:38:58 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Online Sat & Newsflash  |  Nieuwe Nederlandse provider voor digitale radio en televisie via de satelliet ??
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Nieuwe Nederlandse provider voor digitale radio en televisie via de satelliet ??  (Read 1931 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline LuxSatTopic starter

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite

Zou het dan toch lukken dat er concurrentie komt voor Canaal Digitaal  :sad:


Joyne is de nieuwe Nederlandse provider voor digitale radio en televisie via de satelliet.
Met beiden benen op de grond klanten helpen, dat is onze doelstelling en daarin willen wij uitblinken.
www.joyne.nl
  Groetjes van Jef

Offline Kanus

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2437
  • Country: nl
Eerst maar eens even afwachten he....

Op die site willen ze alles van mij weten... ik wil juist alles van HUN weten.  :-x

Bovendien kan ik daar in mijn geval niet veel invullen want is niet op mij gericht als sat kijker.

Ik ga b.v. niet op vakantie en het zijn daar vooral vragen over vakantie tijden en plaatsen.
Ik heb ook niks met "sport" en dat kan je alleen invullen als pakket ( buiten Ned. en Buitenlands om)
Ik mis ( als ze dan toch sport noemen) dan b.v. ook:  Film, Docu, Ero, e.d.

En die vragen over geld is wel lachen...hahaha
Ze weten toch zelf hoeveel het bij de concurrent kost !
En wat ik wil uitgeven ligt dus aan hun aanbod.....zolang ze dat niet hebben kan en ga ik geen bedrag noemen.
Ik en hoef ook geen bedrag te noemen als ze zelf maar eens een mooie prijs aanbieden wat onder CD ligt.

***

Na aanleiding van hun vragen verwacht ik dan eigenlijk meer een provider die op de vakantieganger is gericht.
Dus een heel karig aanbod met de standaard Ned. zenders ( publiek en commercieel) en met een paar losse (pulp) zendertjes om het wat te laten lijken.

Maar nogmaals...we wachten af...ik hoop dat ik het mis heb.

Offline sjorss

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 313
  • Country: 00
Heb het wel ingevuld
wat die bedragen betreft geef je toch in wat je wil.
ben eens benieuwd wat er van terecht zal komen.
mvg

Sjorss

Offline LuxSatTopic starter

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
P E R S B E R I C H T

Nieuwkomer voor digitale televisie via de satelliet
Drachten, 23 januari 2017 –

Joyne is een nieuwe Nederlandse provider voor digitale radio en televisie via de satelliet. Met beide benen op de grond klanten helpen, dat is de doelstelling en daarin wil Joyne uitblinken.

Joyne presenteert zich tijdens de Caravana beurs in Leeuwarden (van 19 januari tot en met 24 januari). Met het
 motto ‘Gewoon doen’ wil Joyne vanaf medio april een aantrekkelijk pakket met Nederlandse en buitenlandse radio
- televisiezenders aanbieden. “Geen fratsen, maar samen met de verschillende dealers in het land, gewoon klanten goed helpen zoals het hoort.” aldus Johrit Schellingerhout van Joyne.

“Tijdens Caravana wordt Joyne al geďntroduceerd bij de bezitters van caravans en campers.
Een hele belangrijke doelgroep voor digitale televisie via de satelliet, die we in dit stadium
graag beter willen leren kennen en alvast willen vertellen dat Joyne vanaf medio april beschikbaar is.”  Medio april lanceert Joyne  een compleet en betaalbaar radio en televisiepakket voor recreanten  en thuis gebruik. 

Geďnteresseerden kunnen door het achterlaten van een emailadres op www.joyne.nl op de hoogte blijven en als eerstegeďnformeerd worden als de Joyne pakketten en prijzen bekend worden gemaakt.
  Groetjes van Jef

LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Online Sat & Newsflash  |  Nieuwe Nederlandse provider voor digitale radio en televisie via de satelliet ??
 

gfxgfx
gfx gfx