gfxgfx

Please login or register.

Login with username, password and session length
logo

gfx gfx
gfxgfx

Please visit our sponsors, they help pay our server costs
 Bezoek a.u.b. onze sponsors zij helpen onze server kosten te betalen
S'il vous plaît visitez nos sponsors, ils nous aident à payer nos coûts de serveur

Registration required for download
Registratie nodig voor download
Inscription requise pour le téléchargement

Visit our webpage Click Here
New LuxSat Plug-in with new components Click Here
New LuxSat Picon Directory Click Here

gfx gfx
gfx
90195 Posts in 14055 Topics by 54329 Members - Latest Member: injury35 March 29, 2017, 03:25:59 AM
*
gfx* Home | Help | Team | Login | Register | Home Site | Translator Online | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Apps Voor Enigma2 Decoders  |  iPhone apps  |  Geen Internet meer op onze 2 Ipones en IPad sinds
gfx
gfxgfx

Author Topic: Geen Internet meer op onze 2 Ipones en IPad sinds  (Read 325 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline novazyam

• Full Member
  • **
  • : nl
Geen Internet meer op onze 2 Ipones en IPad sinds
« on: December 30, 2016, 01:13:38 AM »
Goedendag ik heb wel een heel raar probleem met mijn IPone 6 ,en dit zelfde probleem heeft mijn vrouw ook met haar IPone 6.

Ik zal proberen het zo goed mogelijk uit te leggen.
Wij wonen in Ede Gelderland , als wij naar onze dochter gaan in Harderwold en wij hebben onze IPone bij ons enwij gebruiken de IPone in Harderwold gewoon  , dan is er niets aan de hand dan hebben wii daar gewoon internet .
Maar nu komt het als wij weer naar huis gaan en thuis zijn en proberen BV marktplaats of een ander startpagina B.V dan hebben wij bij ons in Ede geen internet meer op onze 2 IPone en op onze IPad .
Je kunt wel via hotspot de IPad weer van internet voorzien maar onze router pakt ze niet op ,het lijkt wel of hij de Ipones niet meer kent dus alle 3 niet , dan hebben we op de 2 IPones en de Ipad geen internet via de router (WIFI) die bij ons in huis staat en een eigen  code .
Normaal haal ik dan de stroom van de modem af ongeveer maar dat helpt nu ook al niet meer ,  zo zitten wij met onze IPone al van af maandag zonder (WIFI) Internet .(PS dit gebeurd elke keer als we bij onze dochter in Hardewold zijn geweest
Op de PC en op de VU 4K hebben we wel gewoon Internet , ik denk dat die door een kabel verbonden zijn met de modem wel werken , maar op de 2 IPones 6 en de Ipad krijg geen Internet meer wat ik ook allemaal geprobeerd hebt.
Wie heeft enig idee wat dat kan zijn , zodat ik het kan oplossen.
Alvast bedankt.

LuxSat Satellite  |  Apps Voor Enigma2 Decoders  |  iPhone apps  |  Geen Internet meer op onze 2 Ipones en IPad sinds

gfxgfx
gfx gfx

Support our website , make a small donation

Copyright 30-10-2003-2017 LuxSat Satellite All rights Reserved.