gfxgfx

Please login or register.

Login with username, password and session length
logo

gfx gfx
gfxgfx

Latest updates

Update Vu+Pur E2  6.3 - 24-08-2019
Update Vu plus Openvix-5.3.001 - 22-08-2019
Update (28 OE2.0 )-plugin-extensions-RaedQuickSignal -19-08-2019
Update ( Enigma2.5 )-plugin-extensions-barryallen_12.81 - 18-08-2019

gfx gfx
gfx
83667 Posts in 13517 Topics by 57833 Members - Latest Member: Matrix33 August 26, 2019, 03:27:45 AM
*
gfx* Home | Help | Team | Login | Register | Nieuws | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  LuxSat Cam / Files (CI)  |  Cams (CI)  |  Aston Cam module
gfx
gfxgfx

Author Topic: Aston Cam module  (Read 2533 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline mebo870

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • : be
Aston Cam module
« on: November 03, 2016, 10:08:35 AM »
Ik wil iemand helpen die een Aston cam heeft en graag wil upgraden.
Zou het kloppen dat de Aston cam alleen in een ouder model “Topfield 5000” zijn update kan verwerken,  hij heeft een Topfield 7700 en daar lukt het niet op.
Hij bezit ook een upgrade file voor de Aston cam, nu dacht ik meteen aan de cas interface 3, maar kan die dat aan?? want ik zie wel nergens die cam vermeld staan bij duolabs.

Offline Kanus

• Platina Member
  • *
  • : nl
Re: Aston Cam module
« Reply #1 on: November 03, 2016, 12:21:29 PM »
Ik lees dat die decoder Topfield 7700 al bijna 10 jaar oud is...klopt dat?...ik lees dat je ze voor 30 euri al hebt...net zo duur als een nieuwe AB van die zelfde decoder..haha
Als hij er nu nog beeld op heeft, zou ik er niks aan gaan doen.
Ik heb zoiets gehad met een goedgekeurde Philips van CD....Die moest toen ook een software update want dat gaf hij vanzelf aan...decoder deed op dat moment nog PRIMA !!
Zolang ik die update dus niet deed geen beeld. Maar ja, dan doe je hem ( via Sat ging dat) en daarna deed die hele decoder het niet meer.
CD had er dus een nieuwe update opgezet voor hun nieuwere decoders en voor mijn decoder was er geen software update meer en ik moest maar een nieuwe kopen.

Dus als je zo'n oude decoder hebt kan je er zolang hij het nog doet veel beter vanaf blijven.
Ik heb hier btw ook nog 2 Aston cams liggen. Heb daar nooit een update op gedaan hoor haha. Maar Aston was de enige Cam die destijds in mijn Humax2000 werkte.

En je weet zelf wel wel.....dat geklooi met modules en cams in decoders is altijd k*t......lang leve de enigma decoders met CCcam en Oscam.  :cool:

Offline mebo870

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • : be
Re: Aston Cam module
« Reply #2 on: November 03, 2016, 12:42:06 PM »
De aston cam werkt vandaag nog altijd, mits een update en daar wring nu het schoentje, al lang geen OTA update meer
het schijnt dat je de update file een usb stick kan zetten en dan afspelen, waarna die de update doorgeeft aan de cam ?     

ik heb vorige week nog een TF 7700 HSCI overgenomen in solden 30€ / 20 €, niet dat ik de intentie heb om daar tv mee te kijken, maar voor radio zenders is die uitstekend daar die mpeg4 aankan en een display heeft waar de naam van de zender opkomt.
jammer dat hier geen Enigma 2 op kan, die heeft een andere broadcomchip dan de 7710 HDPVR

LuxSat Satellite  |  LuxSat Cam / Files (CI)  |  Cams (CI)  |  Aston Cam module

gfxgfx
gfx gfx

Support our website , make a small donation

Copyright 30-10-2003-2019 LuxSat Satellite All rights Reserved.