gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Vu+ Pur E2 - 7.4 (update) 28-03-2024
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 10:47:29 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Satelliet Abonnementen  |  Tv Vlaanderen  |  Verschillende kaarten bij tv-vlaanderen?
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Verschillende kaarten bij tv-vlaanderen?  (Read 2855 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline cablekillerTopic starter

  • Silver Member
  • *
  • Posts: 813
Verschillende kaarten bij tv-vlaanderen?
« on: September 11, 2016, 11:44:50 AM »
Met verschillende kaarten bedoel ik niet basis of extra kaart of wat dan ook, maar de kwaliteit.
Wat heb ik voor? Een vriend belt mij dat zijn ontvanger niet meer werkt, ik ga zien doe een fastscan, bekijk of de transponders wel degelijk 29900 hebben en toch geen beeld ondanks een sterk signaal.
Ik heb net identiek dezelfde ontvanger bij, een sab titan HD, ik sluit die aan met opnieuw fastscan, zijn kaart erin, beeld.
daar deze ontvanger bedoeld is om op de boot te gebruiken steek ik de kaart in zijn vu+ duo, beeld.
Nu komt het, ik neem zijn ontvanger mee, sluit hem thuis aan en steek er een kaart in van een andere vriend waar ik zijn ontvanger van moest flashen en beeld.
Er moet dus wel verschil zitten in de kaarten al zien ze er hetzelfde uit.
Iemand die hier meer van weet?

Offline mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: Verschillende kaarten bij tv-vlaanderen?
« Reply #1 on: September 11, 2016, 03:57:02 PM »
Boot ? eentje voor op zee ?
Het kan zijn dat de smartcard-contacten wat geoxideerd zijn of vettig, die contacten eens kuisen met een gom kan hierbij soelaas brengen.
Verschil zal er niet zijn, die worden in grote hoeveelheden aangemaakt.     
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline cablekillerTopic starter

  • Silver Member
  • *
  • Posts: 813
Re: Verschillende kaarten bij tv-vlaanderen?
« Reply #2 on: September 11, 2016, 08:28:33 PM »
Boot voor op zee ja, maar ligt ook veel aan de kade.
Wat de kaart betreft, waarom doet de ene het dan wel en de andere niet? Ze zien er wel allemaal hetzelfde uit maar dat wil nog niet zeggen dat het allemaal met dezelfde chip is.
Ik weet nog van enkele jaren geleden al die verschillende kaarten van anaal digitaal, die hadden natuurlijk wel een ander jasje, en die werkten ook niet zomaar op alle ontvangers.
Ik heb nog een andere vriend en die kan een en canvas niet ontvangen, al de rest wel, onlangs nog nieuwe lnb's opgezet en toen een paar dagen beeld gehad.
De schotel al verschillende keren terug nagezien, perfect signaal, zelfs al vervangen door een enkele lnb in plaats van de duo lnb, geen een of canvas, met mijn kaart wel, en dat is een m7 ontvanger, daarom dat ik de kaarten begin te verdenken.

LuxSat Satellite  |  Satelliet Abonnementen  |  Tv Vlaanderen  |  Verschillende kaarten bij tv-vlaanderen?
 

gfxgfx
gfx gfx