gfxgfx

Please login or register.

Login with username, password and session length
logo

gfx gfx
gfxgfx

Bedankt om onze sponsors te bezoeken
Thank you for visiting our sponsors
Merci de visiter nos sponsors
Vielen Dank für Ihren Besuch bei unseren Sponsoren

gfx gfx
gfx
82559 Posts in 13252 Topics by 57215 Members - Latest Member: myal November 18, 2018, 12:25:53 AM
*
gfx* Home | Help | Team | Login | Register | Nieuws | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Tools / Plugins / CCcam  |  Tools / Plugins / CCcam / Bootlogo's / Scripts en Tools For Mac  |  Vraagje Merlin3 silicontuner dm7020HD blindscan
gfx
gfxgfx

Author Topic: Vraagje Merlin3 silicontuner dm7020HD blindscan  (Read 1607 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline gerlof

• V.I.P Member
Vraagje Merlin3 silicontuner dm7020HD blindscan
« on: September 03, 2016, 01:27:52 AM »
Hoi allen,

Ben even omgeswitchst naar het Merlin 3 image en had ervoor al een silicon twin tuner SI 2166b, maar nu krijg ik de
mededeling blindscan is not supported..

Toen ben ik even wezen zoeken bij http://feed.merlin3.info/index.php?dir=dm7020hd
waar een hoop soft voor mertlin 3 staat en heb daar de dvb modules ipk geinstallerd maar helaas geen succes.

Ik heb gegoogeld naar de driver voor de silicon tuner maar heb deze niet klunnen vinden.     

Ook ben ik nog even op zoek naar mgcamd 1.38 die beter als cccam werkt en minder uipload geeft
maar bij blauwe knoip merlin downlod addons straat alleen dcc cam en de rest vd cams is er weer uit

Ze leren het ook nooit he die duitsers  ;p 

Graag een oploosing voor de silicon driver, bij new inigma image die ik eerst had werkt de blindscan wel
maar ik wil weten war ik het ipk driver bestand kan vonden, alvast bedankt ;)   <Dommage>
Sathopper in hard en nieren ;)

Offline mebo870

• Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • : be
Re: Vraagje Merlin3 silicontuner dm7020HD blindscan
« Reply #1 on: September 03, 2016, 08:08:37 AM »
In Duitsland is een emu (cam) verboden bij wet, daarom ontbreken deze nu.

LuxSat Satellite  |  Tools / Plugins / CCcam  |  Tools / Plugins / CCcam / Bootlogo's / Scripts en Tools For Mac  |  Vraagje Merlin3 silicontuner dm7020HD blindscan

gfxgfx
gfx gfx

Support our website , make a small donation

Copyright 30-10-2003-2018 LuxSat Satellite All rights Reserved.