gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Vu+ Pur E2 - 7.4 (update) 28-03-2024
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 08:07:32 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  LuxSat Plug-in & Picons  |  LuxSat Plugin / TV Movies Plugin / Weerinfo OE(2.0) (Moderator: Caught)  |  ** LuxSat Plugin / TV Movies / HetWeer ** (Deel 2)
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: ** LuxSat Plugin / TV Movies / HetWeer ** (Deel 2)  (Read 109361 times)

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Offline CaughtTopic starter

  • Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 4169
  • Country: be
Re: ** LuxSat Plugin / TV Movies Plugin ** (Deel 2)
« Reply #150 on: July 17, 2017, 06:27:50 PM »
Binnenkort update van de TVMovies plugin.
Betreft toevoeging van de Film1 gids.

  Xtrend ET-10000 - DM500HD - Octagon sf8008 - Zgemma h9s se - Dreambox TWO - Mutant HD60

Offline LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: ** LuxSat Plugin / TV Movies Plugin ** (Deel 2)
« Reply #151 on: July 17, 2017, 07:14:40 PM »
 :cool: super
  Groetjes van Jef

Offline CaughtTopic starter

  • Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 4169
  • Country: be
Re: ** LuxSat Plugin / TV Movies Plugin ** (Deel 2)
« Reply #152 on: July 21, 2017, 01:00:54 PM »
Toevoeging van Film1 Action, Drama, Family, Premiere en Sundance "gids" aan de TVMovies plugin.
De bedoeling is dat Video covers, rating stars, beschrijving, movieinfo, zappen en opnemen erbij komen.

  Xtrend ET-10000 - DM500HD - Octagon sf8008 - Zgemma h9s se - Dreambox TWO - Mutant HD60

Offline CaughtTopic starter

  • Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 4169
  • Country: be
Re: ** LuxSat Plugin / TV Movies Plugin ** (Deel 2)
« Reply #153 on: July 28, 2017, 06:11:50 PM »
Update van de plugin HetWeer wegens beveiligings update van de steden database server.

Updaten via de LuxSat plugin kan natuurlijk ook!!
  Xtrend ET-10000 - DM500HD - Octagon sf8008 - Zgemma h9s se - Dreambox TWO - Mutant HD60

Offline tokkio

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 260
  • Country: be
Re: ** LuxSat Plugin / TV Movies Plugin ** (Deel 2)
« Reply #154 on: August 04, 2017, 06:55:20 PM »
De Luxsat pluging staat nu op satdreamer,en de iptv werkt goed wat de Belgische streaming betreft, bedankt voor  TV oost ,Atv, en TV L,om iptv streamings  varieus waar 720 bijstaat heb ik 8 craches gehad, telkens als ik bij germanie  bijna beneden scrolde was het groen scherm,met de update heb ik nu luxsat 11.3
De luxsat pluging kan ik niet op Merlin zetten ,instaleerd wel maar in onvindbaar.

Offline CaughtTopic starter

  • Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 4169
  • Country: be
Re: ** LuxSat Plugin / TV Movies Plugin ** (Deel 2)
« Reply #155 on: August 04, 2017, 08:35:54 PM »
De craches kunnen naar gelang de image of box wel voorvallen al heb ik ze hier niet.
Dan de plugin zelf kan ik jammer genoeg niet voor iedere image maken.
De verschillende images hebben allemaal hun specificaties en complexiteit waardoor de plugins soms niet compatibel zijn.

  Xtrend ET-10000 - DM500HD - Octagon sf8008 - Zgemma h9s se - Dreambox TWO - Mutant HD60

Offline CaughtTopic starter

  • Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 4169
  • Country: be
Re: ** LuxSat Plugin / TV Movies Plugin ** (Deel 2)
« Reply #156 on: August 05, 2017, 11:41:30 AM »
Update LuxSat Plugin versie 11.3
Verbeteren leesbaarheid tekst, layout en compatibiliteits-aanpassingen.

Download in top post 
  Xtrend ET-10000 - DM500HD - Octagon sf8008 - Zgemma h9s se - Dreambox TWO - Mutant HD60

Offline tokkio

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 260
  • Country: be
Re: ** LuxSat Plugin / TV Movies Plugin ** (Deel 2)
« Reply #157 on: August 05, 2017, 05:01:36 PM »
De craches kunnen naar gelang de image of box wel voorvallen al heb ik ze hier niet.
Dan de plugin zelf kan ik jammer genoeg niet voor iedere image maken.
De verschillende images hebben allemaal hun specificaties en complexiteit waardoor de plugins soms niet compatibel zijn.

Geen probleem ik vind het al een knappe prestatie,ik kan terug de regionale zenders zien ,toppie ,een die craches kan eens voorvallen ,kan ik mee leven :-x en zoveel duits zie ik ook niet .
Ook dat weer zit mooi in elkander, hoed af.



Offline CaughtTopic starter

  • Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 4169
  • Country: be
Re: ** LuxSat Plugin / TV Movies Plugin ** (Deel 2)
« Reply #158 on: August 05, 2017, 05:57:07 PM »
Welke box heb jij en welke image draai je, is dit uitsluitend Merlin?
Want die crashes zouden eigenlijk niet mogen  :P
  Xtrend ET-10000 - DM500HD - Octagon sf8008 - Zgemma h9s se - Dreambox TWO - Mutant HD60

Offline tokkio

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 260
  • Country: be
Re: ** LuxSat Plugin / TV Movies Plugin ** (Deel 2)
« Reply #159 on: August 06, 2017, 12:03:56 PM »
Ik heb een dreambox 800SE, met in de flach het (laatste) Merlin image en daar ook MMboot 1.41 in en daarmee heb ik er de satdreamer GR inzitten met de luxsat pluging , en ook nog een open pli van 24/09/2016 het rare is dat ik daar ook de luxsat pluging niet kan plaatsen,er staat alleen maar sofweare update, en als ik daar op klik de waarschuwing van het zeker niet te doen :-x.
maar met MMboot geen probleem, die open pli er afgedaan  en er de laatste  min 2 dagen opgezet, installeerde goed , alleen krijg ik er mijn hard schijf niet mee open,dat was in het beging van het jaar ook al zo met het open pli image, dacht dat het een fout was, maar nu 6 maand verder is het nog altijd zo,en ik weet nergens een instelling ,zodat de harde schijf wel gevonden word, de instelling van de harde schijf staan zoals die van satdreamer Gr en toch vind het image die niet.
Ik ga er van namiddag eens ATV opzetten,en dat eens uit testen.  <love lux>

Offline CaughtTopic starter

  • Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 4169
  • Country: be
Re: ** LuxSat Plugin / TV Movies Plugin ** (Deel 2)
« Reply #160 on: August 06, 2017, 01:37:21 PM »
Als je zegt multiboot dan begrijp ik de mogelijkheid tot problemen.
Normaal gezien geeft openpli nooit problemen tot benadering v/d hdd.
  Xtrend ET-10000 - DM500HD - Octagon sf8008 - Zgemma h9s se - Dreambox TWO - Mutant HD60

Offline LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: ** LuxSat Plugin / TV Movies Plugin ** (Deel 2)
« Reply #161 on: August 06, 2017, 02:01:55 PM »
Eigenlijk is het een eenvoudig probleem
Je hebt Merlin in de flash staan en Pli in de multiboot , wel dat gaat niet  <uitroep>
Merlin is een niet op Pli gebaseerde Image en die starten gewoon anders op en dan beginnen de problemen.

Dus owel een op Pli gebaseerde Image in de flash en een op Pli gebaseerde Image in de multiboot.
Of een niet op Pli gebaseerde Image in de flash en een niet gebaseerde Image in de flash.
  Groetjes van Jef

Offline tokkio

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 260
  • Country: be
Re: ** LuxSat Plugin / TV Movies Plugin ** (Deel 2)
« Reply #162 on: August 06, 2017, 02:59:57 PM »
het zou kunnen dat met een dreambox image er een conflict is via MMboot,alhoewel het probleem niet van gisteren is;
https://www.luxsat.eu/forum/index.php?topic=47617.0
Maar zeg nooit ,nooit,want hoewel de satdreamer GR zich zonder problemen laat installeren, en er ook met de open pli (oudere versie) van 24/09/2016 geen probleem is met het erkennen van de harde schijf(ook geinstalleert via MMboot) ondervind ik wel steeds moeilijkheden met  het Opendroid image dat ik maar niet kan installeren , het blijft halfweg hangen, en dat blijft zo .
Dus een goede tip, ik zal eens opnieuw een flach doen,nu met open pli (niet nu, volgende week misschien) en daar dan de MMboot inzetten en dan zien wat er gebeurd met de verschillende de images.
En ik weet het, sommige zullen zeggen wat doet die met al die images, maar daar het een hobby is en ik graag eens een image uitprobeer vind ik MMboot gemakkelijk, men heeft een vast image dat goed draait, en men kan andere images uitproberen, installeren ze niet of bevallen ze niet geen probleem, het kan er zo af, maar men behoud het vaste image <love lux>
En die luxsat plugin vind ik super, geen geklooi en gezoek meer met de cam's ,die laten zich vlot installeren :-x

Offline CaughtTopic starter

  • Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 4169
  • Country: be
Re: ** LuxSat Plugin / TV Movies Plugin ** (Deel 2)
« Reply #163 on: September 10, 2017, 09:19:04 AM »
De LuxSat en HetWeer Plugin zijn nu ook updated om de radars te laten zien in HDFreaks.
De "LuxSat Plugin" kan je als IPK downloaden of er is ook de auto-update.
"HetWeer" kan je als IPK downloaden of vanaf de LuxSat Plugin onder de extensions.

Download   
  Xtrend ET-10000 - DM500HD - Octagon sf8008 - Zgemma h9s se - Dreambox TWO - Mutant HD60

Offline CaughtTopic starter

  • Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 4169
  • Country: be
Re: ** LuxSat Plugin / TV Movies Plugin ** (Deel 2)
« Reply #164 on: October 06, 2017, 10:13:30 PM »
TVMovies versie 5.0 >>> auto update OK
De ipk file volgt morgen.
  Xtrend ET-10000 - DM500HD - Octagon sf8008 - Zgemma h9s se - Dreambox TWO - Mutant HD60

LuxSat Satellite  |  LuxSat Plug-in & Picons  |  LuxSat Plugin / TV Movies Plugin / Weerinfo OE(2.0) (Moderator: Caught)  |  ** LuxSat Plugin / TV Movies / HetWeer ** (Deel 2)
 

gfxgfx
gfx gfx