gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Vu+ Pur E2 - 7.4 (update) 28-03-2024
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 07:50:48 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Satelliet Abonnementen  |  Tv Vlaanderen  |  Prijsverhoging zonder aankondiging
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Prijsverhoging zonder aankondiging  (Read 7673 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline kruisvader

  • Kruisvader Sint-Truiden
  • Super Member
  • ***
  • Posts: 96
  • Country: be
    • tuinmachines jacques
Re: Prijsverhoging zonder aankondiging
« Reply #15 on: October 12, 2015, 09:07:52 AM »
Wie raakt daar nog aan uit, ik tel er 76 via kingofsat, er zitten al 7 deelzenders bij, waarvan 1 met Veronica HD.
Een trieste bedoening is het daar, wat een een hoop shit zenders is me dat zeg,  durven ze dat nog een aanbod noemen.
Zeker de helft van die zenders stralen ze tegen betaling door naar kabel providers, dan laten overkomen dat het voor ons is.
Voor mij zit er in hun basic+ niks interessant meer, zoals die History HD het is daar al reality show wat de klok slaat, en op die andere zenders zijn het herhalingen van herhalingen, die ze gisteren al eens herhaald hadden.
 

Gelijk heb je mebe, dan heb ge op de kabel een groter aanbod zonder kosten te maken .
VU+Ultimo 4K / Open Black hole 5.1
Dreambox 7080 HD - Open ATV 7.0
Satman 850 plus met multifeed-houder met 4 dubbel LNB.
4 x Revo-X RV-12 TWIN LNB 0,1 dB
DSR 8121.
Multytenne 4 LNB

blackbolt

  • Guest
Re: Prijsverhoging zonder aankondiging
« Reply #16 on: January 28, 2016, 07:31:03 PM »
Vandaag brief in de bus, met de mededeling dat de prijs voor mijn abo stijgt met 2€ maar dat ik er van 1maart Live TV "gratis" bij heb :sad: Vraag me wel af in hoeverre dat zal werken :sad:

Offline mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: Prijsverhoging zonder aankondiging
« Reply #17 on: January 29, 2016, 09:43:57 AM »
GRATIS , vergeet het, Gratis bij All-in-One of €3.95 per maand (*bij enkel digitale tv)
Ik lees op hun website. “Kijk live naar uw favoriete tv-programma's thuis en onderweg op uw pc, smartphone en tablet. TV VLAANDEREN Live TV is overal beschikbaar via 3G en 4G, en via elke WiFi verbinding. “
Dat betekend dus een internet service en die gaan ze ons nu opdringen, waarbij ze het lef hebben om 2 € extra per maand aan te rekenen aan iedereen.
Wie het er niet mee eens is kan kosteloos opzeggen >> d.w.z. slikken of opkrassen.
Dat kan toch niet, ik heb een contract voor satelliet tv met hen, maar geen dienst die via het internet loopt. 
Wat is de volgende stap??  All-in one aanrekenen.
Wie het daar niet mee eens is kan kosteloos opzeggen of anders aanvaardhij het.
 

The key to happiness
Stay away from idiots

Offline LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Prijsverhoging zonder aankondiging
« Reply #18 on: February 01, 2016, 11:52:07 AM »

Ik had daar ook mijn beklag gedaan omdat ik ook niet akkoord ben met hun prijsverhoging en zie hier het antwoord Pffffff
De mensen zouden massaal negatief moeten reageren want dit is op jaarbasis een verhoging van 9%  :-?



U hebt op 30-01-2016 een vraag aan ons gesteld. Hieronder kan u het antwoord vinden:
Dank u voor uw  email.

Onze excuses voor het ongemak.

Betreft uw vraag over live tv

Dit is een dienst die wij gratis aan de klant aanbieden.

Die 2 euro extra per maand is een algemene prijsverhoging voor alle klanten.

Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.
Mocht u verder nog vragen hebben, kan u steeds terecht op www.tv-vlaanderen.be/vragen

Met vriendelijke groet,

Evy
Afdeling klantenservice
  Groetjes van Jef

Offline frododehobbit

  • Super Member
  • ***
  • Posts: 86
Re: Prijsverhoging zonder aankondiging
« Reply #19 on: February 01, 2016, 01:11:18 PM »
Ale,we bieden u een gratis koffie aan maar voor de melk moet je 2 € betalen. Ja maar ik hoef geen melk. Sorry we verkopen alleen koffie met melk...... :-o

Offline tokkio

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 260
  • Country: be
Re: Prijsverhoging zonder aankondiging
« Reply #20 on: February 01, 2016, 05:26:01 PM »
Ze proberen van alles om naar een duurder abo te gaan, vorig jaar kreeg ik ook een brief waarin stond dat ik van basic  licht naar basic + moest gaan en ik kreeg er een jaar korting op, heb dan een mail gestuurd, dat ik er niet mee gediend was,en dat het anders einde verhaal ging zijn met TV VL, en dit was het antwoord.

Quote
Geachte Heer

U hebt op 30-06-2015 een vraag aan ons gesteld. Hieronder kan u het antwoord vinden:
Wij danken u voor uw mail.

Wij hebben het nodige voor u gedaan in ons systeem en zorgen ervoor dat u een basic light kan behouden

Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.
Mocht u verder nog vragen hebben, kan u steeds terecht op www.tv-vlaanderen.be/vragen

Met vriendelijke groet,

Jessica
Afdeling klantenservice

Stel uw vraag op www.tv-vlaanderen.be/vragen


 <Jammer> dat ze de enige speler op de markt zijn, eens zal er toch een dag komen dat ze de verhoging zullen doordrukken, en dan word het slikken of stikken,alhoewel ze met hun life straem zullen moeten oppassen , zeker als de roamings kosten van mobiel internet gaan wegvallen en men ook in het buitenland sterker WIFI zal krijgen,gaan vele kampeerders TVVL voor gezien houden,en gaan ze in hun eigen vel snijden.

Offline mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: Prijsverhoging zonder aankondiging
« Reply #21 on: February 01, 2016, 06:11:21 PM »
Daar heb je zeker een punt, ze verzinnen nu van alles en wij trouwe klanten van het eerste uur, willen of niet moeten volgen
Idem met hun provider-bakken, ze menen ons in de tang te hebben en gaan die zeker opdringen.
d.wz. alsmaar meer centen afdokken voor minder, want in verhouding met andere landen zijn CD en TV Vlaanderen zeer duur voor het aanbod.
Wat ik persoonlijk al heb ondervonden heb, denk nooit dat je de enige, beste of onaantastbaar bent.
Voor je het weet wijzigt de techniek of de wet en zijn er tal van alternatieven die de positie van de zaak in gevaar brengen, dat is iets dat TV Vlaanderen nog wel zal ondervinden.
Ik als klant ga in de toekomst geen 300 € of meer uitgeven voor enkele commerciële zenders.
Dan ga ik goedkopere alternatieven zoeken, 9 op 10 wordt dat internet, ze streamen nu al zelf.
Wees er maar zeker van dat, dat streamen straks ook illegaal zal aangeboden worden voor veel minder geld.
Dan hebben ze naast cardsharing nog eens te maken met streaming waarvan de zenders ook het slachtoffer gaan worden.

The key to happiness
Stay away from idiots

Offline Kanus

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2437
  • Country: nl
Re: Prijsverhoging zonder aankondiging
« Reply #22 on: February 02, 2016, 12:47:53 PM »

Voor je het weet wijzigt de techniek of de wet en zijn er tal van alternatieven die de positie van de zaak in gevaar brengen, dat is iets dat TV Vlaanderen nog wel zal ondervinden.


Daar heb je een goed punt....en die techniek is er ook al. Van de week las ik weer eens dat veel mensen geen abo meer hebben op lineair TV kijken....en die lijn zet zich verder door.
Is ook wel logisch want je hebt nu b.v. Netflix en in Ned. kan je de publieke NPO zenders allemaal gratis live online zien en ook terugkijken.
Ook met CO is e.e.a. gratis te zien...of mensen denken b.v. : Die troep met reclame hoef ik niet eens meer te zien....kijk wel een filmpie of serie op Netflix  :-x

In mijn geval zit mijn schotel er hoog en heeft me daarom al echt veel geld gekost om uberhaubt sat te kunnen kijken.
Ik had dat er voor over omdat sat je de vrijheid nog geeft van opnemen e.d. maar ik begin ook steeds meer te twijfelen...en ik zal echt een beslissing moeten nemen als mijn DM's het gaan opgeven.
Koop ik dan een nieuwe of stap ik toch over op kabel.....ja want CD maakt er echt een potje van hoor...pffffff alleen maar SD en SD en SD...en als het al HD is in zeer lage bitrates.
Neem nu de filmzenders wat erg duur is.. HBO en Film1 nog steeds in SD  :D Bij Netflix kijken ze al Ultra HD
En b.v. een aantal pr0n zenders ( Penthouse, Leo TV en Brazzer) vertonen nu door die freq wissel en hun ZEEEEEEEEEER lage bitrates
steeds storing en blokjes beeld...en dat met 14dB hiero. En wat al heel lang is, is dat bij Discovery Showcase HD heel vaak even het geluid wegvalt voor een paar sec. ( zo om het half uur)
CD heeft hier onlangs de prijs ook weer verhoogt, want dat kunnen ze dan wel.
Het zal ook wel moeilijk zijn voor een provider als mensen geen lineair tv meer kijken en dus minder abo's verkocht worden.
Daarom kan CD/TVV het beter over een andere boeg gooien ( is mijn mening) Gewoon al die TROEP zenders eraf en niet gaan voor kwantiteit maar voor kwaliteit.
Gewoon de Ned. PO en CO HD zenders in hoge bitrates...de filmzenders ook en allemaal HD....al die sd pr0n weg en b.v. 2 goede pr0n HD zenders terug.


Of wat eigenlijk zou moeten, maar dan loop je tegen allerlei rechten aan zoals sport rechten en filmrechten e.d. en ik hoop dat ze daar eens wat aan gaan gaan doen.
Maar dan zou het voor Sat bedrijven in Europa veel beter zijn....en ook voor kijkers.
Mijn idee is dat er nu b.v. wel 20 of 30 HD zenders hebt die ALLEMAAL dezelfde voetbalwedstrijd uitzenden op hun eigen zendertje.
Maak in Europa 1 groot sport bedrijf/zender alwaar alle landen uit putten....desnoods voorzien van eigen commentaar vanuit dezelfde studio's Geluid kunnen ze dus apart meezenden  :-x
Straal die zender uit op 1 of 2 sats zodat iedereen in Europa ook voorzien is van signaal.
Gevolg is dat er HEEEEEEEL veel ruimte vrij komt en ze zelfs Ultra HD kunnen uitzenden.
De kosten met 1 zender ipv b.v. 30 blijven dan erg laag.....
En dit kan dus met vele zenders zoals sport zenders en filmzenders en pr0n zenders enz. Dus waarom een HBO op tig freq, in Europa....wij kunnen toch ook met z'n allen naar 1 HBO freq kijken.
De ondertitels die men massaal meestuurt past men dan zelf maar even aan in je eigen decoder.

B.v. CD en TVV hebben dan zelf nog maar een paar zenders waarvoor zij verantwoordelijk zijn zoals de PO en CO en door de vele ruimte die ze op hun transponders nu vrij hebben
kunnen ze dit ook in hoge kwaliteit aanbieden....en waar ook Europees op wordt toegezien dat men die daadwerkelijk ook levert...door dat ene grote Europese sat moederbedrijf
waar alle landen dus op aangesloten zijn ivm met die sport - film zenders e.d.




LuxSat Satellite  |  Satelliet Abonnementen  |  Tv Vlaanderen  |  Prijsverhoging zonder aankondiging
 

gfxgfx
gfx gfx