gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Vu+ Pur E2 7.3 & 7.4 (update) 19-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 04:13:42 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Online Sat & Newsflash  |  Mezzo HD en Motors TV HD
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Mezzo HD en Motors TV HD  (Read 2982 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline mebo870Topic starter

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Mezzo HD en Motors TV HD
« on: July 01, 2015, 06:28:10 PM »
Mezzo HD en Motors TV HD zijn gelanceerd.
Wees niet verrast als je vanavond geen beeld hebt, enkel te bekijken met CI+ module of een gecertificeerde bak van hen.

 :P
 
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline Kanus

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2437
  • Country: nl
Re: Mezzo HD en Motors TV HD
« Reply #1 on: July 01, 2015, 06:54:29 PM »
Tja ja....die kant gaat het toch uit.
Veel mensen ( ook op dit forum) die willen het gewoon nog niet zien dat het de CI+ kant opgaat...immers je hebt vanavond nog beeld op je normale zendertjes.  :-x
Met dit soort dingen is het ook een stappen plan ( van enkele jaren) net zoals CCcam of zo'n overgang van SD naar HD.
Hun peilen dat soort dingen en b.v. met HD ging het dan (waarschijnlijk) zo dat er eerst een paar HD zenders komen, vervolgens beginnen de mensen langzaam aan
zo'n overstap te doen door dan OOK maar zo'n HD decoder te kopen.......dan komen er meer HD zendertjes ( of liever gezegd SD met mpeg4  :-x en de normale SD verdwijnt met al hun zenderwissels)
en op een gegeven moment peilen ze dat de meesten nu HD ontvangers hebben......
Voor CD niet belangrijk dat er HD content komt...nee die mpeg4 codering kunnen ze mooi goedkoop toepassen op hun SD, alsof het hun daarom te doen was met die mooie praatjes.

En nu met die CI+ gaat hetzelfde gebeuren.....eerst een paar zenders en dan hopen ze dat men daar intrapt ( of je moet je poot stijf houden, maar dan ook geen beeld op je betaal abo)
Als men dan ziet dat een meerderheid straks aan de CI+ is, gaat de rest van zenders er achteraan en MOET je wel aan de CI+ of anders opzeggen.
Het is voor hun heel makkelijk om morgen ALLE zenders in CI+ te zetten als ze willen....doen ze niet want massale opzeggingen zullen dan een feit zijn....gaan ze nog  failliet ook haha.
Dus doen ze die dingen heel subtiel stapje voor stapje, zodat af en toe een enkeling klaagt en opzegt of zich er bij neerlegt met CI+ ipv dat je plots 1 grote boze groep mensen hebt die loos gaan op forums,  twitter en FB.

Ik heb een TOP abo bij die gasten en betaal 55 euri/maand, en dan word je gewoon onthouden van HD zenders en DWINGEN ze je hun decoders op.  :roll:
Gaat ook al met de Film1 en HBO zenders zo.....op kabel TV zijn die abo's even duur, maar daar hebben ze alles ( stuk of 7 ) in HD...bij CD krijg je alleen Film1 premier en HBO1 in HD
en dan ook nog eens in een teleurstellende lage bitrates.

Of zo'n Eurosport2 dat in HD verdwijnt...en zo'n SD overblijft...of SBS9 SD ...en ik ben de tel al kwijt wat er nog meer is wat normaal in HD moet zijn voor je dure abo.

Persoonlijk maak ik me om deze 2 zenders Mezzo HD en Motors TV HD nog niet druk ( kijk ik toch niet)....maar het gaat er om waar het na toe gaat.
Als het er meer gaan worden en vooral zenders die ik kijk, dan ga ik gewoon lekker dat CI+ kijken bij Ziggo of bij een provider op de glaskabel.
Tja want dan is het lood om oud ijzer en kies ik natuurlijk voor het goedkoopste en de beste kwaliteit...en daar heeft CD sowieso nog nooit aan voldaan....het is de vrijheid
die je op Sat hebt waarom ik bij die gasten zit.

Offline mebo870Topic starter

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: Mezzo HD en Motors TV HD
« Reply #2 on: July 01, 2015, 09:04:55 PM »
De dag dat ze de Vlaamse zenders durven achter een CI+ module te steken of hun prullen opdringen kunnen ze voor mij de boom in, liefst nog de Sequoia sempervirens.
Als ik dan toch ga verplicht worden om een CI + module te kopen, dan staat CD/TV Vlaanderen voor mij op hetzelfde niveau als de kabel, de bron vanwaar het signaal komt speelt dan geen rol meer.
Dan heb ik keuze; proximus tv via de telefoonlijn, TV Vlaanderen of  Telenet via de kabel
Dan ben ik beter af met Telenet, zelfs goedkoper dan nu, die zijn tenminste betrouwbaar in tegenstelling tot dat stelletje hufters,
die er een week over doen om uitvallende zenders weer aan de praat te krijgen.

The key to happiness
Stay away from idiots

Offline Togan

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 483
  • Country: tr
  • Er gaat niets boven een schotel.
Re: Mezzo HD en Motors TV HD
« Reply #3 on: July 02, 2015, 02:25:03 PM »
Bij mij (voorlopig) alleen mezzo weg, heb nog Eurosport HD / 2 SD en 2 HD.
Dus het is een kul verhaal dat Eurosport 2 HD moest verdwijnen, want ik heb ze nu alle 3.
VU+ Duo (met VTi).  150 cm. prime focus schotel voor Astra 1 met Invacom twin flens-LNB en gewone twin LNB voor Astra 3, /  120 cm. schotel voor Nilesat  /  120cm. voor Hotbird en Eurobird en Eutelsat 7 oost / 90 cm. voor Turksat.

Offline mebo870Topic starter

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: Mezzo HD en Motors TV HD
« Reply #4 on: July 02, 2015, 02:48:29 PM »
Dat mag ons toch niet verbazen dat dit het zoveelste kut-verhaaltje was.

En dan vertellen ze er doodleuk bij dat ze pas 1 dag op voorhand van de wijzigen op de hoogte gebracht werden.
Alleen, staat het al 13 maand op internet.
 
The key to happiness
Stay away from idiots

kursist

  • Guest
Re: Mezzo HD en Motors TV HD
« Reply #5 on: August 11, 2015, 03:42:59 PM »
I have also problem with this.

willem99

  • Guest
Re: Mezzo HD en Motors TV HD
« Reply #6 on: September 03, 2015, 07:27:27 PM »
Jammer dat ik geen MotorsTv kan kijken meer :(

LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Online Sat & Newsflash  |  Mezzo HD en Motors TV HD
 

gfxgfx
gfx gfx