gfxgfx

Please login or register.

Login with username, password and session length
logo

gfx gfx
gfxgfx

Bedankt om onze sponsors te bezoeken
Thank you for visiting our sponsors
Merci de visiter nos sponsors

gfx gfx
gfx
86450 Posts in 13781 Topics by 57062 Members - Latest Member: dreamsoft226 October 17, 2018, 12:43:45 AM
*
gfx* Home | Help | Team | Login | Register | Nieuws | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Route Navigators / Gsm / telefoon /Smartphone / iPhone / iPad  |  Route Navigators  |  garmin App. voor iPhone
gfx
gfxgfx

Author Topic: garmin App. voor iPhone  (Read 4051 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline truckerke

• Gold Member
  • *
  • : be
garmin App. voor iPhone
« on: August 20, 2014, 12:19:27 PM »
Hoi LuxSatters,
Ik stel mijn vraag hier kan ook in het iPhone topic maar het gaat wel degelijk over navigatie, vandaar dus
Iemand ervaring met Garmin app. op iPhone?
Onlangs vorige week instaleerde (kocht) ik de Garmin App. Western Europe
Bij het gebruik hiervan stelde ik vast dat er geen flitspaal melding was, nochtans staat die bij de instelling aangevinkt "melding met geluid"
Dus heb ik een mailtje gestuurd naar Itunes.
Onmiddellijk antwoord gekregen van hun maar zij schuiven de verantwoordelijkheid over upgrade enzovoorts door naar Garmin
Nu Garmin beweerd dan weer dat het beheer incl. de updates voor Apple zelf is

Vind het wel een rare (spijtige) redenering van beiden het gaat tenslote over een aankoop van toch 80
Nu itunes wil mij wel vergoeden en de aankoop ongedaan maken maar ik vind persoonlijk Garmin navigatie gebruik vriendelijker dan den TomTom
Is er iemand die deze app. wel werkend heeft met de flipstaalmelding?
Graag dan enige info hier over hoe het werkt
Alvast bedankt
Grts Peter

Hieronder een kopie/paste van de mails van hun
Beste Peter,

Bedankt voor uw mail en de daarin gegeven informatie.

Ik snap dat het dus niet mogelijk is om deze App via de ontwikkelaar te registreren en ik begrijp dat het dus inderdaad klopt dat er geen flitspaal meldingen zijn.

Aangezien, naast deze twee punten, ook het geluid naar uw mening te zacht is, kan ik in dit geval kijken of ik deze App voor u kan vergoeden, waarbij ik u wel alvast mee wil delen dat het na een mogelijke vergoeding niet meer mogelijk zal zijn om deze App gratis opnieuw te downloaden of bij te werken. Mocht u desondanks graag willen dat ik kijk of ik deze aankoop ongedaan kan maken, laat mij dat dan weten.

Ik kijk uit naar een mogelijk nieuw bericht van u en wenst u nog een fijne dag en een prettig weekend.

Met vriendelijke groet,

Evert Jan

iTunes Store Customer Support
http://www.apple.com/nl/support/itunes/

On Aug 14, 2014, at 22:22 iTunes Store <stoffelenpeter@gmail.com> wrote:
> Evert Jan, Ik stuur jou hieronder een kopie/paste van het antwoord dat ik gekregen heb van BESupport@garmin.com Met vriendelijke groeten Kind Regards, Peter Stoffelen

Geachte,
Danku voor uw e-mail. Neen, er zijn geen flitspaalmeldingen via deze app.
Deze wordt enkel en alleen beheerd door Apple zelf (ook de updates). Dus, niet te registreren op myGarmin.
 Met vriendelijke groeten - Meilleures salutations - Best Regards. Lionel, Poivre After Sales assistant

mijn opstellingen TVV basic+
VU+UNO VTi v.7.0.0 
  Thuis T90  13-16-19.2-23.5-28.2
1x Profiline DiSEqC Relais 9/1 & 2x Diseqc Vantage 4/1 4 x Quad LNB, Edision & 1x Smart Titanium Edition TS Single
   Camping T55 13-19.2-23.5-28.2 + Power Wifi USB buitenantenne
1x Diseqc Vantage 4/1 4x Smart Titanium Edition T

Offline BaseSat

• Silver Member
  • *
    • Gateway to the Damage-Web private home Network
Re: garmin App. voor iPhone
« Reply #1 on: August 20, 2014, 04:51:03 PM »
Persoonlijk heb ik TomTom Europa compleet op me I-Phone staan! Die is iets goedkoper en vind hem ook beter! Flitspalen en alles werkt perfect! Dus als je geld terug krijgt zou ik voor de TomTom gaan :)

Gr Base
Dreambox 7020 S + 160 GB HD + DVD/RW player
Dreambox 800 + 200 GB HD
Dreambox 8000 + 500 GB HD &
Humax 5400

Offline truckerke

• Gold Member
  • *
« Reply #2 on: August 20, 2014, 07:32:50 PM »
Hoi BaseSat,
TomTom staat hier bij mij ook op de IPhone hoor maar al eens eigenzinnig geweest en de autostrade niet gebruikt daar te grote omweg?
Wat doe Tommeka dan bij mij stuurt hij mij langs de kleinste wegen en dat is vreet vervelend als jij met de vrachtwagen onderweg bent  :)
Ik heb dit eens voorgehad mat de auto in Haasdonk ik heb daar elke boerderij gezien en den auto onder het slijk  :-?
Van Haacht naar Mechelen Idem dito helemaal binnendoor en de Mechelse steenweg en over Hofstade  is dat geen mooi alternatief
Ik heb steeds als losse Navigatie met Garmin gewerkt en ik vind deze gebruiksvriendelijker maar die kosten al vlug 200 300 en de iPhone heb ik met Carkit
Iemand een  beter alternatief of deftige oplossing?
grts Peter
VU+UNO VTi v.7.0.0 
1x Profiline DiSEqC Relais 9/1 & 2x Diseqc Vantage 4/1 4 x Quad LNB, Edision & 1x Smart Titanium Edition TS Single

Offline BaseSat

• Silver Member
  • *
    • Gateway to the Damage-Web private home Network
« Reply #3 on: August 20, 2014, 07:43:16 PM »
Neem aan dat je er van op de hoogte bent dat je verschillende opties heb voor route plannen bij TomTom. Zoals kortste snelste enz.... Heb er namelijk zelf geen problemen mee :)
Dreambox 7020 S + 160 GB HD + DVD/RW player
Dreambox 800 + 200 GB HD
Dreambox 8000 + 500 GB HD &
Humax 5400

Offline truckerke

• Gold Member
  • *
« Reply #4 on: August 23, 2014, 12:23:20 AM »
BaseSat,
Als ik een van de pioniers ben in het gebruik van navigatie dan denk  ik wel dat ik weet hoe deze werken hoor
'k Ga nog eens proberen uit te vissen wie de ontwikkelaar is van deze app. en deze dan contacteren
Zien wel
Het geld terug vragen dat is ook zo dubbelzinnig word enkel op mijn iTunes account terug gestort dus verplicht om dit dan weer op te souperen  :-?
waarom laten zij niet eerst testen (bv. 2 weken) vooraleer jij overgaat tot aankoop
VU+UNO VTi v.7.0.0 

LuxSat Satellite  |  Route Navigators / Gsm / telefoon /Smartphone / iPhone / iPad  |  Route Navigators  |  garmin App. voor iPhone

gfxgfx
gfx gfx

Support our website , make a small donation

Copyright 30-10-2003-2018 LuxSat Satellite All rights Reserved.