gfxgfx

Please login or register.

Login with username, password and session length
logo

gfx gfx
gfxgfx

Bezoek onze sponsors zij betalen onze server kosten en houden het gratis voor jullie
Visit our sponsors they pay our server costs and keep it free for you
Visitez nos commanditaires, ils paient les frais de notre serveur et le gardent gratuit pour vous.

gfx gfx
gfx
83449 Posts in 13448 Topics by 57708 Members - Latest Member: asiBenlik May 27, 2019, 07:24:54 AM
*
gfx* Home | Help | Team | Login | Register | Nieuws | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  DIVERSE RECEIVERS  |  Overige merken  |  Xtreme  |  CAS in Dreemboot en wil niet met pentacrypt geladen worden
gfx
gfxgfx

Author Topic: CAS in Dreemboot en wil niet met pentacrypt geladen worden  (Read 1863 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

derdahn

• Guest
CAS in Dreemboot en wil niet met pentacrypt geladen worden
« on: October 29, 2004, 04:44:34 PM »
Op een of andere manier hebben we de pentacrypt die op onze xtreme zat gewist. De magic programmer kan ik wel connecten, maar wanneer we dan trachten pentacrypt erop te zetten krijg ik een soort INIT error probleem terug op magic loader. Heeft iemand een suggestie waar het aan kan liggen en wat een oplossing is ?

Met dank

Offline LuxSat

• Administrator
  • Platina Member
  • *
  • : be
    • LuxSat Satellite
« Reply #1 on: October 31, 2004, 08:39:09 PM »
Dan zie ik eigenlijk maar één mogelijkheid en dat is via een Cas2 een herstel operatie uit te voeren aan de Magic Module door de Magic Cas file in te voeren en dan terug de gewenste Penta versie erop te zetten.
Als dit niet gaat wegens ingebouwde module ,dan zou ik proberen door de Magic Cas file die je  op onze keysite bij de Camsoftware vind serieel in te brengen om hem zo terug in dreamload te brengen.
 :-x
  Groetjes van Jef

derdahn

• Guest
« Reply #2 on: October 31, 2004, 10:10:31 PM »
Hoi Jef,

Het apparaat staat inmiddels bij een vriendelijke winkelier. Of hij deze methode gaat volgen weet ik natuurlijk niet. Mocht hij er niet uitkomen, dan gaan we dit ook nog proberen.

Je hoort het nog wel !

Offline LuxSat

• Administrator
  • Platina Member
  • *
  • : be
    • LuxSat Satellite
« Reply #3 on: October 31, 2004, 10:49:46 PM »
Ondertussen heb ik hier nu een speciale file om hem terug in dreamload te brengen,dus moet je hem nodig hebben laat het maar weten
 :-x
  Groetjes van Jef

derdahn

• Guest
« Reply #4 on: November 11, 2004, 08:52:38 AM »
Hoi Jeff,
De winkelier heeft er UCAS 3.0 op gezet. Wat wij willen zien werkt dus en daarmee word je wat huiverig om verder te hobbyen. Vooral omdat ik echt niet weet wat UCAS 3.0 is, wat ik daarmee kan. Kan de funcard in de verkoop ? Nou ja, misschien dat je me een klein beetje bij kan praten. En dan hebben zeker belangstelling voor de file waar je over schrijft.

gtrz

Offline janfilm

• Junior Member
  • *
Re: CAS in Dreemboot en wil niet met pentacrypt geladen worden
« Reply #5 on: September 17, 2006, 03:08:33 PM »
Ik heb hetzelfde probleem. Kan iemand mij uitleggen, hoe en met welke loader ik de magic cas file in
de module kan laden?
Ik heb een JTAG tot mijn beschikking, maar weet niet hoe nu verder te handelen.
Iedere hulp is welkom!

Bij voorbaat dank.

Offline erwin

• Super Member
Re: CAS in Dreemboot en wil niet met pentacrypt geladen worden
« Reply #6 on: September 19, 2006, 07:08:40 PM »
derdahn

DE UCAS 3.0  dient onder meer voor  het laten werkene van de ingebouwde embedded kaartlezer. Zonder deze UCAS , pentacrypt,... krijg je zelfs geen beeld .
Ik heb gewoon de UCAS 3.0 , want de penta en tetracrypt laten beeld soms haperen .
Voor vervanging dan van uw zelf geproduceerd kaartje kan je bijvoorbeeld de software zelf vervangen door  recente  EMU software bijv. kaon of DIGIX . Hiermee kan je dan ook alles ontvangen wat door de keyvrienden wordt vrijgegeven.

Kijk maar eens op google onder DIGIX of zelfs hier bij de FILES in de download.

LuxSat Satellite  |  DIVERSE RECEIVERS  |  Overige merken  |  Xtreme  |  CAS in Dreemboot en wil niet met pentacrypt geladen worden

gfxgfx
gfx gfx

Support our website , make a small donation

Copyright 30-10-2003-2019 LuxSat Satellite All rights Reserved.