gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Vu+ Pur E2 7.3 & 7.4 (update) 19-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 03:59:42 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Computer  |  Computer Hardware  |  Smartphone haperde - waarom deed die dat ??
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Smartphone haperde - waarom deed die dat ??  (Read 1642 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline KanusTopic starter

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2437
  • Country: nl
Smartphone haperde - waarom deed die dat ??
« on: December 11, 2012, 01:18:58 PM »
Hey....ik weet niet goed welk topic ik moet hebben...want een RAAR verhaal.....daarom maar even hier want dat lijkt me de beste plaats.
Maar ik heb onlangs een nieuwe smartphone gekocht ( de HTC Windows 8x ) en die is best wel lekker snel.
Als je met je vingers over het glas veegt, dan vliegen de scherpies voorbij.  Cheesy Cheesy Cheesy
Ik heb een normaal bel abo van 100 belminuten en Internet en downloaden van apps e.d. doe ik dan met Wi-Fi

Maar nu had ik een probleem....als ik thuis ben dan is er niks raars aan en werkt hij super goed.
Maar als ik dan de hond ging uitlaten ( de hond gaat veelal mee als ik de deur uitga) en ik buiten de smartphone aanzette, dan haperde dus telkens die schempies.
Er was soms geen beweging meer in te krijgen en ook als je op de tegels ( Apps) drukte dan ging die niet open.
Kortom de hele telefoon liep eigenlijk een beetje vast...om het zo maar even te zeggen.


Ik dacht eerst dat het met Wi-Fi te maken had en b.v. dan als ik van huis ga de wi-fi verbinding wegvalt
en de smartphone nog probeert om het Inet op te kunnen ook ivm. met de apps.
Had ook al daarom een aantal apps weer verwijderd om dat uit te testen.
Maar dat kon het ook niet zijn, want ik had mijn router eens helemaal uitgezet en binnenshuis bleef de telefoon goed doen en zo gauw
ik dat ging testen als ik met de hond wandelde ....hoppa weer haperingen.

Maar ik ben er nu achter hoe en wat dat nu kon en misschien zijn er mensen die het kunnen verklaren want daar ben ik nu wel benieuwd na.

Doordat ik dus de hondenlijn vast heb en in die zelfde (linkerhand) ook de smartphone in m'n hand heb, om met rechterhand dus over het scherm te vegen,
rust dus de smartphone met de onderkant op het handvat van de hondenlijn.
Die hondenlijn is er zo'n één met een kunstof handvat en dat de lijn automatisch weer naar binnen rolt.
Nu denk ik dat het komt omdat daarin zo'n metalen veer zit en dat die dus de storing gaf/geeft b.v. op de batterij of in de processor of chips of waar dan ook.  :P :P
Heb nu al een paar keer getest (zonder hondenlijn) en ook buiten gaat mijn smartphone nu als een speer.  :twisted:

Iemand een idee hoe dat met zo'n hondenlijn kan gebeuren dat de smartphone gaat haperen  :sad: :sad:


Het gaat om zo'n type hondenlijn.
Als je ook een hond hebt en zo'n lijn en een ( Windows 8 ) smartphone....test het maar eens uit !!




Offline Caught

  • Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 4169
  • Country: be
Re: Smartphone haperde - waarom deed die dat ??
« Reply #1 on: December 11, 2012, 06:51:59 PM »
Ik kan je er jammer genoeg niet mee helpen, voorlopig zijn er weinig mensen denk ik met een Windows 8 Phone :P
Zelf heb ik een Android toestel (ook supersnel) maar dit is natuurlijk een ander OS.
Wie weet zijn er anderen op het forum met Windows 8, hetzij anders misschien binnenkort :P
In ieder geval succes met je overigens mooie toestel  :cool: 
  Xtrend ET-10000 - DM500HD - Octagon sf8008 - Zgemma h9s se - Dreambox TWO - Mutant HD60

Offline KanusTopic starter

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2437
  • Country: nl
Re: Smartphone haperde - waarom deed die dat ??
« Reply #2 on: December 11, 2012, 11:07:46 PM »
Ik kan je er jammer genoeg niet mee helpen,


Ik hoef ook niet meer geholpen te worden  Cheesy want ik ben er dus al achter wat het probleem was.

Ik ben alleen nog wat benieuwd of er technische mensen zijn die het kunnen beamen of verklaren.
Kan dus zijn dat andere merken ook op tilt gaan  :-x want er zullen toch wel mensen zijn die een hond uitlaten en een smartphone hebben  :sad:

En idd een lekker snel en cool toestel....ben er erg blij mee.  :cool:
Ik kan niet met iets vergelijken want dit m'n eerste smartphone.

LuxSat Satellite  |  Computer  |  Computer Hardware  |  Smartphone haperde - waarom deed die dat ??
 

gfxgfx
gfx gfx