gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Vu+ Pur E2 7.3 & 7.4 (update) 19-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 04:18:34 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Tools / Plugins / CCcam / Settings /Oscam  |  Tools / Plugins / CCcam / OsCam Emu Pack / Bootlogo's  |  TS Doctor 1.2.70
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: TS Doctor 1.2.70  (Read 4732 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline mebo870Topic starter

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
TS Doctor 1.2.70
« on: April 12, 2014, 05:19:21 PM »
We kennen het onderhand wel, die irritante reclames en opvullingen om een aflevering van 40 minuten op te rekken tot een uur.
Waardoor men 3 keuzes heeft alles afzien met 20 minuten verveling er bij, afhaken of opnemen en doorspoelen
Als zoiets op de harde schijf staat is er veel ruimte die op die manier verloren gaat.
Daar kunnen we nu gelukkig al iets aan doen, met een programma dat ik jaren geleden al eens aankondigde TS doctor 
Toen stond het programma nog in zijn kinderschoenen, vandaag werkt het behoorlijk goed en efficiënt.
 
Wat doet TS Doctor
Het laat toe om ongewenste delen van een opname  (TS bestand) te markeren,
Als alle ongewenste delen ingegeven zijn, maakt TS doctor een kopij van de opname, maar slaat de gemarkeerde delen over
Er wordt niks geconverteerd , de originele data stream blijft behouden.
Op die manier bekomt men een reclame vrije opname die uiteraard een heel stuk minder opslag vereist op de HDD.

Hier te down loaderen.....
https://www.luxsat.eu/forum/index.php/topic,46610.0.html
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline Kanus

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2437
  • Country: nl
Re: TS Doctor 1.2.70
« Reply #1 on: April 12, 2014, 07:16:14 PM »
Maar dat deed ik jaren terug ook al ( nog op de DM7025) met de addon "movie cutter"
werkte toen ook gewoon heel goed.

Ik gebruikte dat eigenlijk andersom hahaha om een scene ( of scenes)  uit de film te knippen...en die te bewaren...de rest van de film gooide ik dan weg.
Dus hetgeen wat ik eruit knipte bewaarde ik....ja eigenlijk ook omdat dat sneller ging en ik maar een klein stukje naar mijn PC hoefde te halen ipv al die Gb's
En edit proggie die ik toen had op XP had veel moeite met vele Gb's....gelukkig nu niet meer haha

maar gaat ook goed met reclames eruit halen dus.
Ging ook met markeringen en je ziet dan op beeld precies waar je kan knippen....aan de balk eronder kon je dan zien om welke stukken het ging
je had dan een paar mogelijkheden nog wat je met die stukjes wilde doen...dus b.v. deze behouden of juist weggooien enzo
Als het klaar was maakte hij ook een kopie van het origineel... ( ik dacht dat het was dat hij dan dezelfde naam had, maar dan met kopie ervoor geplakt )
Als je zeker wist dat alles goed was met deze kopie, dan kan je de originele verwijderen.
Wees daar wel zeker van  :-x :-x want zo'n "KNIP" kan ook een hapering veroorzaken of dat hij blijft hangen/vastloopt....en dan heb je er niks meer aan
en als je dan al de originele weggegooid hebt, tja...dan heb je niks meer.  :D

Maar was altijd wel een heel gedoe hoor om dat op de DM te doen......ik doe dat dus nu liever op m'n PC met een goed Edit proggie...( dus scenes die ik hebben wil)
Voor films met wat reclame die ik nu op DM heb staan, maak ik me persoonlijk niet zo druk...hahaha gewoon verder spoelen.
Maar als men echt ruimte wil besparen daarop, kan je dat ook nog op PC doen met Edit proggie en opslaan als een mp4
Deze doet dan ook eigenlijk geen conversie ( omdat het dus van mpeg4 komt en is dat is zeg maar ook een mp4 )
Deze film.mp4 dan weer terug zetten in een mapje op je DM...en originele kan je dan uit de opname map gooien.

Is ook maar een idee he.  :-o



Offline Caught

  • Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 4169
  • Country: be
Re: TS Doctor 1.2.70
« Reply #2 on: March 02, 2015, 08:51:06 PM »
  Xtrend ET-10000 - DM500HD - Octagon sf8008 - Zgemma h9s se - Dreambox TWO - Mutant HD60

Offline truckerke

  • Gold Member
  • *
  • Posts: 1484
  • Country: be
Re: TS Doctor 1.2.70
« Reply #3 on: March 02, 2015, 10:03:49 PM »
Is die TS Dokter nog te downloaden?
Heb dat gegoogeld maar mijne virusscanner blokkeert de download zijn bijna allemaal oost europese sites
ziet er niet veilig uit
grts Peter
mijn opstellingen TVV basic+
VU+UNO VTi v.7.0.0 
  Thuis T90  13-16-19.2-23.5-28.2
1x Profiline DiSEqC Relais 9/1 & 2x Diseqc Vantage 4/1 4 x Quad LNB, Edision & 1x Smart Titanium Edition TS Single
   Camping T55 13-19.2-23.5-28.2 + Power Wifi USB buitenantenne
1x Diseqc Vantage 4/1 4x Smart Titanium Edition T

Offline Caught

  • Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 4169
  • Country: be
Re: TS Doctor 1.2.70
« Reply #4 on: March 02, 2015, 10:25:21 PM »
Ik zie dat het een betaal programma is, en het kost "maar" 29€
Tenzij er nog betere zijn?   
  Xtrend ET-10000 - DM500HD - Octagon sf8008 - Zgemma h9s se - Dreambox TWO - Mutant HD60

Offline mebo870Topic starter

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: TS Doctor 1.2.70
« Reply #5 on: March 02, 2015, 11:18:17 PM »
ik heb hier wel nog VideoReDo TVSuite H264 voor handen, daarmee kan men ook die reclames uit TS files halen.
Ik heb het hier klikerde klik tijdelijk opgeslagen


The key to happiness
Stay away from idiots

Offline Caught

  • Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 4169
  • Country: be
Re: TS Doctor 1.2.70
« Reply #6 on: March 03, 2015, 06:55:05 AM »
Bedankt is binnen ga hem proberen  :cool:

Heeft er trouwens iemand ervaring welke beter of sneller werkte, VideoReDo of TS Doctor?
  Xtrend ET-10000 - DM500HD - Octagon sf8008 - Zgemma h9s se - Dreambox TWO - Mutant HD60

Offline mebo870Topic starter

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: TS Doctor 1.2.70
« Reply #7 on: March 03, 2015, 10:11:18 AM »
met video redo een paar keer gewerkt, is zeer soepel
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline Caught

  • Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 4169
  • Country: be
Re: TS Doctor 1.2.70
« Reply #8 on: March 03, 2015, 08:44:15 PM »
Ik heb nu ondertussen ook ts doctor en zal beide programma's eens testen.

 
  Xtrend ET-10000 - DM500HD - Octagon sf8008 - Zgemma h9s se - Dreambox TWO - Mutant HD60

LuxSat Satellite  |  Tools / Plugins / CCcam / Settings /Oscam  |  Tools / Plugins / CCcam / OsCam Emu Pack / Bootlogo's  |  TS Doctor 1.2.70
 

gfxgfx
gfx gfx