gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Vu+ Pur E2 7.3 & 7.4 (update) 19-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 10:26:40 AM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Afwijkende Onderwerpen  |  Het ik erger mij hoekje .
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Het ik erger mij hoekje .  (Read 42780 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Online LuxSatTopic starter

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Het ik erger mij hoekje .
« Reply #15 on: February 05, 2010, 03:26:36 PM »



De wegen in Belgie

Het is gewoon niet meer te doen je rijd Bv. Op de 313 van de ene put naar de andere , reeds enkele dagen zijn zij tergend traag je kent dat hé twee kijkers één opzichter en ééntje die het werk moet doen om die putten aan het opvullen.
Die opgevulde putten lijken dan meer op molshopen die erg gevaarlijk worden voor de Motor rijders.
Als overmaat van ramp heeft er vandaag ter hoogte van Geel een vrachtwagen tegen een brug gereden en staat die brug op instorten , Autostrade afsluiten en de brug afbreken zal de enige oplossing zijn.

De Ring rond Antwerpen

Om die ring te ontlasten gaan zij voor een paar miljoen dynamische borden plaatsen richting Luik en de pechstrook mee gebruiken als rijvak op het voorste gedeelte van de E313.
Die dynamische borden zijn een echt speeltje en waardeloze dingen want als die aangeven max.50 zijn er twee mogelijkheden ofwel sta je helemaal stil ofwel is er in Kilometers geen auto te bespeuren en die borden flitsen dan maar aan en uit tussen 50 en 110 Km .
Die pechstrook zou dan in hoofdzaak moeten gebruikt worden door vrachtwagens want die moeten daar toch rechts houden.
Natuurlijk is de kwaliteit van die pechstrook wegbedekking  veel minder dan de andere rijstroken die op zich al zeer slecht te noemen is met als gevolg dat binnen de kortste keren die pechstrook een grote put zal worden.
En dan spreken wij nog niet van wat als er eens iemand pech heeft Brrrrr.

Maar

Maar zij gaan het anders aanpakken zij gaan de wegenbouwers verplichten beter asfalt te gebruiken waar zij een garantie van 10 jaar op krijgen. Waaa Haaaa.
Natuurlijk krijg je maar in het beste geval waar je voor betaald en daarom als je weinig geeft zul je ook weinig ontvangen.
  Groetjes van Jef

Offline jeanlili

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2493
  • Country: ie
  • ***** I Love Sats at Night *****
Re: Het ik erger mij hoekje .
« Reply #16 on: February 05, 2010, 03:47:37 PM »
Jef troost je onlangs kreeg ik wat foto`s toe gemaild van de Autostrades in Rusland ,die had je moeten zien dan zou je nu niet zo klagen . :?
Er waren potholes (putten)waar 3 Auto`s kompleet in verdwenen onder water ! :-?
    Greetz...JEAN <love lux>

Online LuxSatTopic starter

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Het ik erger mij hoekje .
« Reply #17 on: July 28, 2010, 10:34:30 PM »
Ik erger mij de laatste tijd meer en meer aan de jongeren die met hun karretje rondvliegen , de ramen open en als het kan het dak eraf en dan de discobar volop open  :-?
En dan komt er hier zo een ''geleerde'' zeggen dat ook handfree bellen gevaarlijk en afleidend is
  :)
  Groetjes van Jef

Offline jeanlili

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2493
  • Country: ie
  • ***** I Love Sats at Night *****
Re: Het ik erger mij hoekje .
« Reply #18 on: July 28, 2010, 10:46:34 PM »
Ja en dan verschieten ze ervan dat ze op de bon worden gezet door de overheid ........ :-?
    Greetz...JEAN <love lux>

Offline mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: Het ik erger mij hoekje .
« Reply #19 on: July 28, 2010, 11:28:22 PM »
Ik word ook afgeleid en niet door de gsm maar door het vrouwvolk als het heel warm weer is.
Héél gevaarlijk ! nu men op veel plaatsen maar 30 of 50 mag rijden heeft men de tijd om te kijken.

The key to happiness
Stay away from idiots

Offline cablekiller

  • Silver Member
  • *
  • Posts: 813
Re: Het ik erger mij hoekje .
« Reply #20 on: September 21, 2010, 10:56:25 AM »
Waar ik mij ook echt aan erger is de bellers met verborgen nummer, ik vind dat wanneer iemand kan bellen met een verborgen nummer ik deze ook moet kunnen blokkeren, wat momenteel nog maar bij 1 provider kan en dat is alleen in de regio Brussel.
Hopeloos vind ik dat en nochtans kon dat vroeger wel bij Belgacom maar nu niet meer, dus alles is géén vooruitgang. <uitroep>
Moest er iemand hiervoor een oplossing kennen houd ik mij aanbevolen, niet opnemen is geen optie als ze je 's nachts liggen te bellen.

Online LuxSatTopic starter

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Het ik erger mij hoekje .
« Reply #21 on: September 21, 2010, 12:49:55 PM »
Het probleem met de verborgen nummers is hier snel opgelost want ik neem nooit een telefoon aan met een verborgen Nr.
Inderdaad het is vervelend dat je zelf geen nummers kunt blokkeren want zo heb ik laatst een probleem gehad met Telenet en een Nr dat mij dagelijks stipt om 9 uur belde.
Ik moest een schriftelijke klacht indienen met de nodige gegevens , dus ik heb eerst een formulier bij hun moeten downloaden en als je dat niet kunt downloaden kunt U dat bij de Politie verkrijgen.
 :-?
Ik heb dan de info ingevuld , dus dagelijks een ongewenste oproep om 9 uur van Nr. ........
Na een week kreeg ik een schrijven dat zij geen gevolg konden geven aan mijn klacht wegens te weinig info. :P

Wat kon ik dan nog meer invullen  :sad: Elke dag een ongewenste oproep om 9 uur en het Tel. Nr.  :P
Uiteindelijk heeft het probleem zich na 4 weken zelf opgelost. Maar het zou dus wel handig zijn een optie Nr blokkering te hebben.
  Groetjes van Jef

Offline mebo870

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 8360
  • Country: be
    • Listen Hitradio
Re: Het ik erger mij hoekje .
« Reply #22 on: September 21, 2010, 01:35:27 PM »
Had ik voeger ook wel eens last van.
oplossing = opnemen en meteen toeleggen, zij bellen dus ze betalen dat houden ze na een tijd wel voor bekennen.
The key to happiness
Stay away from idiots

Offline cablekiller

  • Silver Member
  • *
  • Posts: 813
Re: Het ik erger mij hoekje .
« Reply #23 on: September 21, 2010, 09:00:30 PM »
Nu, ik heb op mijn antwoordapparaat staan "BIJ VERBORGEN NUMMERS WORDT ER NIET OPGENOMEN" maar dat helpt helemaal niks als je 's nachts gebeld wordt.
Overdag neem ik op en leg direct dicht zonder te luisteren.
Uitzetten kan ook al niet want als er echt in de familie iets gebeurd moet je toch te bereiken zijn.
Dus de enige oplossing is deze die door telenet en belgacom NIET geboden wordt, verborgen nummer weigering. <Jammer>

Online LuxSatTopic starter

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Het ik erger mij hoekje .
« Reply #24 on: September 21, 2010, 09:07:41 PM »
Goed maar wij spreken hier van het niet aanwezig zijn van deze optie bij de providers maar waarom kan het niet via de software van de telefoon zelf .
Op een PC kun je van alles en nog wat blokkeren maar via de Gsm zou dat niet gaan en dat vind ik nogal straf  :sad: 
  Groetjes van Jef

Offline jeanlili

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2493
  • Country: ie
  • ***** I Love Sats at Night *****
Re: Het ik erger mij hoekje .
« Reply #25 on: September 21, 2010, 10:53:29 PM »
Als er iemand anders belt dan die voorkomt in m`n adresbook neem ik gewoon niet op ,heel simpel .........of soms als de vrouw opneemt en ze willen hun niet bekent maken zeg ik leg de telefoon v/d haak en laat ze maar lullen het kost mij toch niets na een half uurke luisteren we nog eens en als er niets gebeurt hangen we op .
Soms hoor je ze roepen van (shut down the line please ,or hang up ) of zoiets .......als de lijn open blijft staan weet je .... :-o :) vind ik leuk
    Greetz...JEAN <love lux>

Offline cablekiller

  • Silver Member
  • *
  • Posts: 813
Re: Het ik erger mij hoekje .
« Reply #26 on: September 22, 2010, 10:23:40 PM »
ja jeanlili dat kan natuurlijk ook, maar dat lost niks op 's nachts.
En jef, je hebt 100% gelijk, waarom kan dat niet op de telefoon zelf, gsm of vaste lijn?
Ik ben echter al op zoek gegaan naar toestellen die dat kunnen, maar tot op heden niks gevonden. :-?

Offline rs232

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 319
  • Country: nl
  • Donateur
Re: Het ik erger mij hoekje .
« Reply #27 on: January 11, 2011, 06:51:54 PM »
Ik erger mij aan Audi rijders,

het zijn a-sociale hardrijders! Bezitters hiervan kun je al standaard een snelheids bekeuring geven.
En als zij niet te hard rijden dan zijn aan het bellen of iets dergelijks maar niet gefocust op het rijden......

Zo het moet er een keer uit, wat een opluchting!

 <achter>
RS232,

GigaBlue HD800 UE Plus + Openvix 4.2 met Archsat 88cm elliptical en Moteck SG 2100A
Raspberry PI 2 + Domoticz,
Raspberry PI 3 + Pi-Hole
Raspberry PI 4 2GB + Libre-elec met Kodi, Hyperion Ambilight en Netflix

Online LuxSatTopic starter

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Het ik erger mij hoekje .
« Reply #28 on: January 11, 2011, 07:01:15 PM »
Oei een slechte dag gehad met een toevallige Audi rijder vermoed ik  :)
  Groetjes van Jef

Offline rs232

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 319
  • Country: nl
  • Donateur
Re: Het ik erger mij hoekje .
« Reply #29 on: January 11, 2011, 07:12:42 PM »
Nou nee, ik zie ze elke dag <uitroep>

 :police:
RS232,

GigaBlue HD800 UE Plus + Openvix 4.2 met Archsat 88cm elliptical en Moteck SG 2100A
Raspberry PI 2 + Domoticz,
Raspberry PI 3 + Pi-Hole
Raspberry PI 4 2GB + Libre-elec met Kodi, Hyperion Ambilight en Netflix

LuxSat Satellite  |  Luxsat Online  |  Afwijkende Onderwerpen  |  Het ik erger mij hoekje .
 

gfxgfx
gfx gfx