gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Vu+ Pur E2 7.3 & 7.4 (update) 19-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 04:13:26 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Satelliet Programmer  |  Software  |  luxsat keybundel
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: luxsat keybundel  (Read 3536 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

louis@

  • Guest
luxsat keybundel
« on: January 31, 2009, 10:23:39 PM »
er klopt iets niet in de hanleiding van de  luxsat keybunel
onderstaande is namelijk niet mogelijk en ik neem aan dat je het dan met manual instal moet doen

Goto your receiver en use the BLUE-BUTTON KEY
Select -> PPANELS => OK
Select -> Luxsat PLI-Jade Plugin Install Assist => OK
Select -> Install the Luxsat Plugins => ok
Confirm the installation with => OK.

groeten ,
louis

Offline dwaas

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 4784
  • Country: nl
Re: luxsat keybundel
« Reply #1 on: January 31, 2009, 10:26:04 PM »
kan je even iets meer informatie geven met welke ontvanger je bezig bent en vooral welke image  :cool:

louis@

  • Guest
Re: luxsat keybundel
« Reply #2 on: January 31, 2009, 11:17:15 PM »
met de db 7020 en pli jade
Had met helenite ook al een vastloper en nu met jade weer , maar kan zijn dat het verkeerd uitgepakt is dus probeer het morgen weer

Offline LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: luxsat keybundel
« Reply #3 on: January 31, 2009, 11:34:55 PM »
 :? Maar voor dat je zegt dat er iets mis is met de handleiding of je verteld vastlopers te krijgen is de eerste vereiste de juiste keybundel te gebruiken voor Uw box , in dit geval dus voor een 7020 .

De handleiding die U in bovenstaande posting aanhaalt is die uit de bundel voor de Dreambox 800
  Groetjes van Jef

Offline dwaas

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 4784
  • Country: nl
Re: luxsat keybundel
« Reply #4 on: January 31, 2009, 11:38:08 PM »
LuxSat utilities voor Pli
1 Wanneer U reeds een vorig bestand ( Luxsat_keys.xml )  in ( Etc/ PPanels ) hebt staan verwijder dit dan .
2 Plaats de bijgevoegde luxsat-utils.xml in ( Etc/ PPanels )
3 Vervolgens ga je op de Dreambox via de blauwe toets naar
   Geïnstalleerde PPanels DIT KAN OOK DE GELE KNOP ZIJN dus dat moet je zelf even testen  :cool:

louis@

  • Guest
Re: luxsat keybundel
« Reply #5 on: February 01, 2009, 12:28:54 AM »
nou heb eerst nog een evn gekeken of ik de juiste had en ging er van uit deze voor de  800 t/m 7025 was maar dat heb ik dus verkeerd begrepen en moet dat dus lezen als 800+7025
Luxsat Plugins for DM800 / 7025 REALEASE 4.1 with PLi-JADE image
dan heb ik no eens gezocht naar geinstaleerde ppanels en heb daarvoor even een ccam ppannel via het menu geinstaleerd en vind deze terug onder de gele knop in het menu plugins 

louis@

  • Guest
Re: luxsat keybundel
« Reply #6 on: February 01, 2009, 01:02:43 AM »
nou heb dacht ik nu wel de juiste bundel gevonden en geinstaleerd zoals voorgeschreven , daarna de db opnieuw opgestart en jawel hoor hij zat onder de gele knop

maar bij deze bedankt voor jullie hulp ben al heel de dag bezig want wist echt niet meer hoe het moest , wist nog wel dat bij een vastloper een nulkabel uitkomst bood maar die moest ik ng gaan kopen en pfffffff probeer maar eens in een hongaarse winkel zonder hongaars te spreken dat je en nulmodemkabel nodig hebt , maarhet was gelukt

groeten,
louis

Offline LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: luxsat keybundel
« Reply #7 on: February 01, 2009, 08:16:43 AM »
Goed dat het werkt  :cool:  :drink:
  Groetjes van Jef

louis@

  • Guest
Re: luxsat keybundel
« Reply #8 on: February 01, 2009, 09:39:23 AM »
Tja maar nu gaat die pas echt lastig worden want ik heb hier een gsm modem op de pc usb zitten
De dreambox internetverbinding heb ik werkende gekregen door hem met een kabel via de ethernetkaart aan de pc verbinden en vervolgens een thuisnetwerk op te zetten , maar heb nu wel een kabel dwars door het huis liggen en kan die niet wegwerken omdat ik nog wel een jaartje aan het verbouwen ben   
Dus moeten we maar weer verder gaan proberen , heb nog een linksys ethernetbridge liggen en een linksys router die dacht ik ook als huub kan werken door de internetuitgang ongebruikt te laten
Wil  dus de dreambox op de ethernetbridge  aansluiten  , de router aansluiten op de ethernetkaart van de pc en vervolgens een thuisnetwerk maken
Heeft iemand enig idee of dit gaat werken of kan die me zeggen hoe het dan wel moet

Groeten,
louis   

LuxSat Satellite  |  Satelliet Programmer  |  Software  |  luxsat keybundel
 

gfxgfx
gfx gfx