gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Vu+ Pur E2 - 7.4 (update) 28-03-2024
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 06:35:26 PM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Algemeen  |  Introductie / Introductions  |  Hoe komt U bij LuxSat en bent U tevreden
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Hoe komt U bij LuxSat en bent U tevreden  (Read 100912 times)

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

krieter

  • Guest
Re: Hoe komt U bij LuxSat en bent U tevreden
« Reply #15 on: February 26, 2008, 12:06:48 AM »
Hey verdorie hoe komt die ( Brrr. no no ) in mijnen tekst  :-o

Allee k'zalt niemeer doen Jef    :?

groeten krieter.


madmax_2000

  • Guest
Re: Hoe komt U bij LuxSat en bent U tevreden
« Reply #16 on: February 26, 2008, 07:08:19 AM »
de text no no verschijnt bij bepaalde woorden automatisch net als de * bij het woord pr*miere  :cool:
 

Roblo

  • Guest
Re: Hoe komt U bij LuxSat en bent U tevreden
« Reply #17 on: February 26, 2008, 08:31:01 PM »
sinds een paar maanden zit ik op de site te surfen,in verband met de dreambox
heb hier al enorm veel geleerd,en heb het aangedurfd mijn DB te voorzien van andere software zoals gemini 3.2 en luxsat keybundle
het is voor mij een mooie hobby geworden
ik probeer dagelijks eens langs te komen om te zien wat er nieuw is
dank zij deze site worden we allemaal een stukje wijzer door de ervaringen van andere leden
 <love lux>

Offline sjsjeng

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 300
  • Country: nl
Re: Hoe komt U bij LuxSat en bent U tevreden
« Reply #18 on: February 26, 2008, 10:48:33 PM »
 <Dommage>

Ben een beginneling en zal dit waarschijnlijk ook blijven. Echter met luxsat achter de hand is dit geen enkel probleem.
Wat me wel intereseert is hoe deze site ontstaan is en wat de drijfveer is. Het is ondertussen toch van enorme omvang.

greets

sjeng

 <love lux>
Jruss van der Sjeng

1x VU+ Duo PLI 4
1x Dreambox 800 HD PLI 4
1x Dreambox 7020 HD PLI 4

Offline LuxSatTopic starter

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Hoe komt U bij LuxSat en bent U tevreden
« Reply #19 on: February 26, 2008, 11:06:55 PM »
Even in het kort dan
Het forum is ontstaan doordat ik op het forum van shit4all een ban kreeg met de melding als je het beter weet of kunt begin dan zelf een forum . Wel die start was dan ook snel genomen .
Onze Bestanden waren via de web page al goed gekend en de weg naar ons forum was dan ook snel gevonden . De groei van het forum hebben wij te danken aan de vriendelijke en gemoedelijke sfeer die hier heerst , eens deze aanzet gegeven hebben de leden het forum tot een fijne plaats gemaakt .
Wij gaan er ook prat op maar twee ex leden te hebben die geen toegang meer krijgen
De benaming LuxSat is afkomstig van ( Lux van Luxsor in Egypte mijn favoriete vakantie plaats en Sat van mijn favoriete hobby Satellite )
 :-x
  Groetjes van Jef

Offline nokirol

  • Global Moderator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2292
  • Country: be
Re: Hoe komt U bij LuxSat en bent U tevreden
« Reply #20 on: February 27, 2008, 11:21:19 AM »
ik ben hier terecht gekomen in de winter 2004 en tot op heden  <love lux>
en hier vindt ik alles wat ik nodig heb voor deze mooie hobby  :cool:
en via dit forum heb ik hier ook  hele goede vrienden erbij gekregen, daarvoor
mijn dank aan Jef dat je dat Forum heb opgestart.


   <love lux>  The Mods  <The Members>

groeten nokirol.  :37party-smiley-019:
groeten van Roland.
   

DB.920UHD 4K +500gb hdd/ 2x VU+DUO4K+500gb hdd/   (DB.8000HD+650gb hdd/ DB.7025+500gb hdd +2 DB7020.in de kast)

Visiosat Bigsat 8x quad lmb's  /

Offline Johan1945

  • Full Member
  • **
  • Posts: 10
Re: Hoe komt U bij LuxSat en bent U tevreden
« Reply #21 on: February 27, 2008, 05:56:13 PM »
Ik ben in juni 2004 nog in de tijd van de goldkaart enz hier terecht gekomen en ben nog steeds zeer tevreden.
Perfect forum toch je wordt er altijd wel geholpen vind ik en dat kan je van andere forums vaak niet zeggen.
Ik hoop dat dit forum nog lang blijft bestaan zodat we er toch van kunnen genieten. :cool: :Thanks: <love lux>

Johan

Offline satfinder

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 657
  • Country: be
Re: Hoe komt U bij LuxSat en bent U tevreden
« Reply #22 on: February 27, 2008, 06:33:03 PM »
de site van luxat gekregen van een vriend die een vriend is van jef.nadat ik wat opzoek was voor het proggen van funkaarten.da is onder tussen weeral wa geleden z,n 4 jaar.tja  en in die  4 jaar dus ook al heel wat andere kaarten gehad en veel hulp op dit forum luxat.  <love lux>  :-x  :cool:

groeten satfinder
technomate 5402HD schotel 88cm motor technomate.LNB samsung .

Natrium

  • Guest
Re: Hoe komt U bij LuxSat en bent U tevreden
« Reply #23 on: February 28, 2008, 09:37:10 PM »
Ben hier uitgenodigd, en heb de tijd van me leven gehad  :cool:

postbus24

  • Guest
Re: Hoe komt U bij LuxSat en bent U tevreden
« Reply #24 on: February 28, 2008, 10:03:56 PM »
... sprak de forum politie  :-o


Ik heb heel lang geleden Luxsat via yahoo leren kennen (in die tijd was er nog geen goegel) en wilde zoals iedereen gratis sexkanalen kunnen ontvangen  :)

Het nieuwe is er een beetje vanaf bij mij maar af en toe laat ik menne kop toch nog eens zien op het forum waaraan ik deze hobby te danken heb  :cool:
Een Forum waar alles met naam mag gezegd worden en de invloed van sponsors of machtsgeile (giftige) moderators uitgesloten zijn  <nono>

Jef en co,
keep up the good work en als ik nog is in de drei ijken kom ....  :drink:

Offline pearlpeter

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2760
  • Country: nl
  • Dreambox Veteraan
Re: Hoe komt U bij LuxSat en bent U tevreden
« Reply #25 on: February 28, 2008, 11:25:48 PM »
Nou dan ik ook maar even.

Ik ben hier gekomen op 05 December, 2003.

Hoe?
Ik las dus ook regelmatig op shit4all, omdat ik na het jarenlang tegen gehouden te hebben toch maar een digitale ontvanger aangeschafd had, omdat D2Mac niet meer werkte.
En kreeg daar ook regelmatig een ban omdat ik de woorden die ik daar schreef niet goed neerzette volgens hen.
En zag ik dat er iemand een eigen forum was begonnen, die daar ook last van had bij dat forum.

Toen ben ik hier blijven hangen, en leuke vrienden opgedaan hier, en mocht ook nog moderator worden op dit forum, en kreeg toen ook een auto van Luxsat.  Cheesy
Na eerst met een arnion ontvanger te zijn begonnen, kocht ik als een van de eerste hier op het forum een dreambox.
En was een fanatieke experimenteur op het dreambox gebied.
Ook heb ik samen met een bevriende (ex) mod, die het dreambox licht na een tijdje ook gezien had, na veel zeuren bij Jef het gehele Dreambox gedeelte opgezet hier.
Jef zag het eigenlijk helemaal niet zitten die Dreamboxen in het begin, maar ondertussen heeft ook hij het licht gezien.  :-)

Waahhahaha we hebben daar menig maal om zitten te kibbelen he Jef.  :-x

Ondertussen is er veel gewisseld hier van Mods te aanzien van de oude garde, maar enkele zijn hier nog steeds actief.
Maar allen doen hun werk goed volgens mij, alleen krijgen die geen auto van de zaak meer volgens mij. :-x

Ik kom nog wel regelmatig hier, maar ondertussen ook met een paar vrienden een ander privé Dreambox forum gestart waar ook sommige leden die hier komen op zitten.

Ik kom hier nog met veel plezier even kijken, en soms ook nog iemand helpen als het kan en mag.

Jef ga zo verder met dit Forum.  :cool:  :drink:

Groetjes Peter

Offline hellum

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 445
  • Country: nl
    • Gerard Nieborg
Re: Hoe komt U bij LuxSat en bent U tevreden
« Reply #26 on: February 28, 2008, 11:42:58 PM »
da's vreemd, ik kijk vaak op dat andere board. Ben ik soms de enige die daar nog nooit een ban heeft gekregen?
wordt hoog tijd dus.  <achter>
verder echt niets slechts over Luxsat, een goede site.

MVG. Gerard

Offline LuxSatTopic starter

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Re: Hoe komt U bij LuxSat en bent U tevreden
« Reply #27 on: February 29, 2008, 12:42:07 AM »
Och Peter ( Waahhahaha we hebben daar menig maal om zitten te kibbelen he Jef. ) toch steeds op een leuke manier hé .
En ja ik ben veel met dat ding bezig vooral omdat ik ook die pagina nu zelf up to date houd maar uiteindelijk blijf ik toch bij mijn vergelijkende gedachte met andere boxen hoor
  :)
  Groetjes van Jef

Offline almadani

  • V.I.P Member
  • ****
  • Posts: 189
  • Country: nl
Re: Hoe komt U bij LuxSat en bent U tevreden
« Reply #28 on: February 29, 2008, 06:12:21 PM »
Luxsat is een vertrouwde site <welcome to luxsat>

bozo

  • Guest
Re: Hoe komt U bij LuxSat en bent U tevreden
« Reply #29 on: February 29, 2008, 08:53:06 PM »
Ik ben begonnen met de sathobby begin 2006
Dankzij het ban4all board waar ook ik een ban4ever heb verdient (2006) ben ik verder gaan kijken en daar ben ik nog steeds dankbaar voor  :37party-smiley-019:
Ik kom hier regelmatig sinsdien want:
Luxsat is een correcte gastheer en daardoor gedragen de meeste gasten zich dan ook weer correct waardoor het een prettige omgeving blijft.
De leden hier verdienen een pluim want iedereen word hier gemiddeld volwaardig behandeld en geholpen, ongeacht het niveau van de vraag, beginner of niet.
Het board is overzichtelijk, heeft goede handleidingen, behulpzame mods en niet te vergeten de key's op regel.
Pff, nou hou ik op want anders word men ook nog eigenwijs  :)

LuxSat Satellite  |  Algemeen  |  Introductie / Introductions  |  Hoe komt U bij LuxSat en bent U tevreden
 

gfxgfx
gfx gfx