gfxgfx

Please login or register.

Login with username, password and session length
logo

gfx gfx
gfxgfx

Bezoek onze sponsors zij betalen onze server kosten en houden het gratis voor jullie
Visit our sponsors they pay our server costs and keep it free for you
Visitez nos commanditaires, ils paient les frais de notre serveur et le gardent gratuit pour vous.

gfx gfx
gfx
83445 Posts in 13445 Topics by 57702 Members - Latest Member: zotacpc May 25, 2019, 02:03:42 AM
*
gfx* Home | Help | Team | Login | Register | Nieuws | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  DIVERSE RECEIVERS  |  Overige merken  |  Xtreme  |  TV Vlaanderen op Extreme Hornet
gfx
gfxgfx

Author Topic: TV Vlaanderen op Extreme Hornet  (Read 3769 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline tomasso

• Full Member
  • **
TV Vlaanderen op Extreme Hornet
« on: January 05, 2008, 03:56:37 PM »
Momenteel bezit ik een Extreme Hornet.  Bestaat er een mogelijkheid om een abonnement met TV Vlaanderen af te sluiten, een smartkaart te kopen en te activeren en een werkend systeem te verkrijgen ?  Want bij TV Vlaanderen is deze ontvanger "niet compatibel".  Kan ik een Cam bijkopen om het systeem stabiel draaiend te krijgen ?  Welke firmware laad ik het beste in mijn  extreme ?
Het is een flinke boterham, maar ik zou het zonde vinden om deze ontvanger zomaar aan de kant schuiven.  Ik denk dat het technisch wel mogelijk moet zijn zelfs al zegt TV Tlaanderen van niet . . .

Dankuwel

Offline DJB65

• Super Member
Re: TV Vlaanderen op Extreme Hornet
« Reply #1 on: January 05, 2008, 11:04:24 PM »
Als je in Vlaanderen woont, dan is het altijd mogelijk om een TVV kaart aan te schaffen en te activeren.
In een Extreme Hornet is het mogelijk om met een cam de programma's van tvv storingsvrij te bekijken. Standaard is een canaal digitaal cam die ook voor tvv geschikt is. Zelf bekijk ik de cd-kaart met een T-rex en bij een belgische kennis heb ik het ook met een tvv kaart getest. Tevens kan je met een programmer , bv , een infinity usb , de files van luxsat er in zetten om andere providers te openen, maar dat is niet noodzakelijk. De andere mogelijkheid die ik gebruik is een Diablo wireless kaart, maar daar hoort een Twinbase unit bij en is duurder, maar werkt zowel met cd als met tvv en zelfs tegelijk.
Xtrend 9000,  Xtrend 9500

Offline tomasso

• Full Member
  • **
« Reply #2 on: January 07, 2008, 05:16:54 PM »
Kan ik een Matrix Revolutions CAM gebruiken om TV Vlaanderen te kijken in combinatie met m'n Hornet ?  Moet die geprogrammeerd worden of aangepast worden ?  Welke firmware zet ik op mijn ontvanger ?

Dank

Tomasso

Offline EL Bandito

• Platina Member
  • *
  • LuxSat Forum, het verbindend element in satellite.
    • LuxSat Satellite
« Reply #3 on: January 07, 2008, 08:11:41 PM »
Je kunt originele fabrieks firmware op de receiver zetten,

en op de Matrix zet je de UCAS3.1 versie op.

Offline ijsmeester

• Bronze Member
  • *
« Reply #4 on: January 07, 2008, 10:10:04 PM »
met penta 1.20 op uw interne cam moet het ook lukken. Dit heeft de voorkeur boven het gebruik van een cam, omdat de interne cam vaak conflicten geeft met een externe cam (in combinatie met emu software).

Mvg,
IJsmeester

Offline tomasso

• Full Member
  • **
« Reply #5 on: January 08, 2008, 01:34:21 PM »
Hoe krijg ik penta 1.20 op de interne (Sky Crypt) cam ? 

Offline tomasso

• Full Member
  • **
« Reply #6 on: January 13, 2008, 10:46:37 AM »
Vrees een beetje dat dit onmogelijk is.  Welke Cam gebruik ik nu het beste ?  De orig TVV CAM ook goed ?

Offline EL Bandito

• Platina Member
  • *
  • LuxSat Forum, het verbindend element in satellite.
    • LuxSat Satellite
« Reply #7 on: January 13, 2008, 11:56:04 AM »
IJsmeester bedoelt dat je de Interne kaartlezer van de ontvanger kunt programmeren

naar Penta zodat deze de Seca2 kaart kan lezen.

Een Orginele TVV module is wel wat duur, je kunt vaak voor de helft een 2e hands Matrix

Module kopen die prima werkt met een TVV kaart.

Offline dorus43

• Junior Member
  • *
« Reply #8 on: March 21, 2008, 04:44:24 PM »
Hornet met TVVlaanderen werkte bij mij vanaf het eerste moment (de kaart was wel geactiveerd op mijn 7020 Dreambox)
Hieronder  de gegevens zoals ze in de systeminfo staan.

DSC-911UZ
info: 10.05.21-D24C
S/W : V02.00.01
H/W : V13.42.65
Loader :V1.1.6
C.A :3.1.4 (MR 1.071)

succes

Dorus
Dreambox 7020, Hornet, Skystar 2

LuxSat Satellite  |  DIVERSE RECEIVERS  |  Overige merken  |  Xtreme  |  TV Vlaanderen op Extreme Hornet

gfxgfx
gfx gfx

Support our website , make a small donation

Copyright 30-10-2003-2019 LuxSat Satellite All rights Reserved.