gfxgfx

Please login or register.

Login with username, password and session length
logo

gfx gfx
gfxgfx

Latest updates

Update Vu plus Openvix-5.3.001 - 22-08-2019
Update (28 OE2.0 )-plugin-extensions-RaedQuickSignal -19-08-2019
Update ( Enigma2.5 )-plugin-extensions-barryallen_12.81 - 18-08-2019
New Custom Arm/Aarch64 Oscam edition r-11539 for Dreambox and Vu+ 17-08-2019

gfx gfx
gfx
83666 Posts in 13517 Topics by 57829 Members - Latest Member: aldor443 August 23, 2019, 04:42:16 AM
*
gfx* Home | Help | Team | Login | Register | Nieuws | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  DIVERSE RECEIVERS  |  Overige merken  |  Xtreme  |  Mijn penta 1,20 en dreamload zijn weg !
gfx
gfxgfx

Author Topic: Mijn penta 1,20 en dreamload zijn weg !  (Read 2042 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline FLECHA 1

• Silver Member
  • *
  • ¡ Me gusta MUCHO LUXSAT !
Mijn penta 1,20 en dreamload zijn weg !
« on: August 10, 2006, 10:41:28 PM »
Ben vandaag verschrikkelijk aan het kloten geweest met Emu's en originele software voor de Arnion ucci 6410.   :-?

Uiteindelijk heb ik de fabrieksreset dan maar uitgevoerd maar nu is mijn cas slot niet meer geinstalleerd !

Er stond Penta 1,20 op , of als er niks in zat stond ie in DREAMLOAD .
Maar de DREAMLOAD is nu zelfs weg .

Wat moet ik nu doen want nu kan ik er geen penta in proggen dacht ik .

Ik heb wel enkel de twinprogrammer waar ik normaal de penta erin prog .
Maar nu moet er eerst de dreamload in , hoe ?   :P

Een cas 2 of iets dergelijk heb ik niet   :D
FLECHA , ( Mauri M. )

80 cm schotel , diseq 1.0 motor , Arnion UCCI 6410 , TV Vl. module + kaart , X-cam , Fun cards , Goldcards , Platiniumcard , Twin-programmer , Infinity USB Phoenix programmer , seriele kabel van 7 meter , nullmodemkabel en nog veel rommel  ....  en ook een lieve vrouw  !!

Offline pearlpeter

• Platina Member
  • *
  • : nl
  • Dreambox Veteraan
Re: Mijn penta 1,20 en dreamload zijn weg !
« Reply #1 on: August 10, 2006, 10:52:06 PM »
die kun je als het goed is ook weer in zetten met de twinprogrammer.

ik heb hier ook nog een arnion staan in het stof op zolder, maar ik weet zo snel niet meer hoe het ging.

maar er zullen wel mensen zijn hier die dat wel weten.

ik zal eens kijken of ik er nog iets van op mijn PC heb staan, dan laat ik het wel weten  :-x
Groetjes Peter

Offline FLECHA 1

• Silver Member
  • *
« Reply #2 on: August 10, 2006, 11:16:09 PM »
Peter je bent hartelijk bedankt maar je moet niet meer zoeken  <uitroep>

Het probleem is opgelost  8-)

Ik heb de stekker eens uitgetrokken en nu staat de penta 1,20 er wel terug op  :cool:

Raar maar waar  :oops:

Ben ik heel blij mee want het  zou ontzettend spijtig geweest zijn moest deze ontvanger om zeep zijn geweest , is voor mij de beste die er te vinden is , eigen keus natuurlijk maar het blijft mijn lieveling .

Op de zolder ligt een slechtere die ik liever niet meer gebruik.

Spijtig eigenlijk dat jij zo'n goed ding onder het stof laat liggen .

Het is de eerste keer in jaren dat ik er eens een probleempje mee heb  , vindt het een zeer betrouwbaar en stabiel toestel , tot nu   :oops:

t'is me vandaag wel het dagje geweest zeg  :-?

Eerst s'morgens naar Schiltronics gereden met de FIETS voor een TV vlaanderen kaartje van Rumst naar Schilde , winkel dicht   :-?   en goed doornat terug thuis.

Dan in de namiddag dacht ik er even originele soft terug in te zetten  , de s/w  2.55.04 str  .
Sloeg meteen tilt dat spul , dan terug verschillende Emu geprobeerd telkens tilt tijdens satellietscan , dan terug bootloader  1.12 erin met emu , en dan fabrieksreset gedaan , wat zoeken naar pin codes , maar nu houd ie wel stand  :cool:

Blijkt toch nog steeds een emu in te zitten want het is niet de software die er nu opstaat zoals ik hem had gekocht !!

Peter als jij de originele software nog moest hebben  van de Arnion ucci 6410  ( dit zat erin , s/w 01.15.02  , h/w 13.41.65  , loader 01.00.07  c.a  2.1.3 )  mag je me die altijd via mail doorsturen , geef dan maar een PM .
De originele is nergen meer te vinden !!

Heeeeeeel blij ben ik dat ik mijn bakske heb kunnen redden   :-x

Volgend probleem zal de TVV kaart aan de praat krijgen !
Trouwens werkt die bij U peter in uw Arnion , in de Penta of met x-cam ?
FLECHA , ( Mauri M. )

80 cm schotel , diseq 1.0 motor , Arnion UCCI 6410 , TV Vl. module + kaart , X-cam , Fun cards , Goldcards , Platiniumcard , Twin-programmer , Infinity USB Phoenix programmer , seriele kabel van 7 meter , nullmodemkabel en nog veel rommel  ....  en ook een lieve vrouw  !!

Offline FLECHA 1

• Silver Member
  • *
« Reply #3 on: August 10, 2006, 11:19:27 PM »
Eigenlijk ben ik niet meer verbaasd dat wanneer ik een satliefhebber ontmoet dat die ook steeds weinig haar op het hoofd hebben , miserie , miserie man  :-o
FLECHA , ( Mauri M. )

Offline pearlpeter

• Platina Member
  • *
  • : nl
  • Dreambox Veteraan
« Reply #4 on: August 10, 2006, 11:37:18 PM »
ik heb veel plezier gehad van mijn arnion, maar sinds ik een dreambox heb heeft dat kastje een tijdje op de camping gestaan.
en nu staat hij al weer een tijd op de zolder ongebruikt.

ik ben er eigenlijk nooit aan toe gekomen om er emu software op te zetten, ,maar ik zal het beesje binnenkort eens uit het stof halen en er eens een beetje mee gaan experimenteren.

ik zal eens kijken of ik nog ergens de officiele software heb staan ergens op mijn server of ergens op een cd.
als ik het gevonden heb laat ik het wel even aan je weten.  :-x
Groetjes Peter

Offline FLECHA 1

• Silver Member
  • *
« Reply #5 on: August 10, 2006, 11:44:47 PM »
Ik wil je graag de nodige info geven om emu erop te zetten , alleen spijtig dat de hackers het serieus laten afweten het laatste jaar  :-x
FLECHA , ( Mauri M. )

LuxSat Satellite  |  DIVERSE RECEIVERS  |  Overige merken  |  Xtreme  |  Mijn penta 1,20 en dreamload zijn weg !

gfxgfx
gfx gfx

Support our website , make a small donation

Copyright 30-10-2003-2019 LuxSat Satellite All rights Reserved.