gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
logo
 
gfx gfx
gfxgfx
 



Updates
Latest oscam all images 11756 (update) 28-03-2024
Vu+ Pur E2 7.3 & 7.4 (update) 19-03-2024
Dreambox Pur E2 7.3 (DM 900 & 920) (update) 19-03-2024
LuxSat Key Files update by MOHAMED_OS 18-03-2024


Donation also possible by bank transfer Click here
Your donation will help keep the site running
To view all topics you must be registered and logged in
 
gfx gfx
gfx
72179 Posts in 11153 Topics by 6350 Members - Latest Member: Ghassemi March 28, 2024, 10:14:54 AM
*
gfx* Home | Help | Login | Register | Home | Contact | Translation | gfx
gfx
LuxSat Satellite  |  Algemeen  |  Introductie / Introductions  |  Wie ben jij ?? ( Stel jezelf hier voor.)
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Wie ben jij ?? ( Stel jezelf hier voor.)  (Read 389837 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Online LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Wie ben jij ?? ( Stel jezelf hier voor.)
« Reply #75 on: April 27, 2004, 11:26:27 PM »
:eek: jakenl
Ik wens je veel leesgenot hier,en ben er van overtuigd dat je hier wel enkelen kunt helpen.
 :cool:
  Groetjes van Jef

Offline pearlpeter

  • Platina Member
  • *
  • Posts: 2760
  • Country: nl
  • Dreambox Veteraan
Wie ben jij ?? ( Stel jezelf hier voor.)
« Reply #76 on: April 28, 2004, 06:37:21 PM »
hallo jacob welkom op ons forum  :eek:

en blijf maar lekker hier, want hier blijft het gezellig.
en we proberen hier met z'n alle iedereen zo goed en gezellig mogelijk te helpen.

groetjes  Peter
Groetjes Peter

Natrium

  • Guest
Wie ben jij ?? ( Stel jezelf hier voor.)
« Reply #77 on: April 28, 2004, 06:55:50 PM »
Jacob  :eek:
We hopen je vaak te mogen begroeten  :cool:

 :lol:

Offline Jack Daniels

  • Bronze Member
  • *
  • Posts: 517
Wie ik ben
« Reply #78 on: May 02, 2004, 12:10:47 PM »
Ik ben Jack Daniels aka Jan. Ben er 39 en heb een dochter van 13 die het maar niks gaat vinden als ik mijn kabel abo ga opzeggen; alhoewel, dochter  is maar 1  weekend om de twee weken bij mij, dus daar moet ik niet zoveel rekening mee houden. Ben werkzaam in de grafische sector, dus ik werk uitsluitend met Macintosh computers, zowel privé als op het werk. Heb sinds 1 week een Topfield 3000 CI pro staan; rest van het materiaal is besteld (transparante schotel van 85 cm, dubbele lnb...). Op termijn moet kabel buiten. heb geen zin meer om per jaar slordige 150 euro te betalen voor een pakket van 30 zenders waarvan ik er uiteindelijk 4 of 5 op regelmatige basis bekijk. Ik ga dus zeker VTM, Ka2, VT4, VRT en Canvas niet missen. Integendeel, ik zal opgelucht zijn als ik VTM niet meer kan ontvangen
------------------------------
Dreambox 800HD + interne HD  80 giga, Triax 88 cm, 4 LNB multifeed, Samsung 40 inch Full HD LCD TV@100Hz, MacMini 2Ghz

E.T.

  • Guest
Wie ben jij ?? ( Stel jezelf hier voor.)
« Reply #79 on: May 02, 2004, 12:20:12 PM »
:eek: hier Jan,

En tja de satelliethobby, er gaat wel een hoop tijd in zitten hoor. :)

Have fun.

greetz,

Marcel :-x

ynohtna

  • Guest
Wie ben jij ?? ( Stel jezelf hier voor.)
« Reply #80 on: May 03, 2004, 09:41:17 PM »
Hallo mijn naam  is Anthony, ben 33 jaar en werk in de automatisering als netwerk beheerder. Ben even met de humax uit de running geweest, maar heb besloten um toch maar weer aan het schoteltje te hangen.
 :eek:

Online LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Wie ben jij ?? ( Stel jezelf hier voor.)
« Reply #81 on: May 03, 2004, 09:46:21 PM »
@ynohtna
 :eek: Welkom bij ons hoor ,en goed dat je hem uit de kast hebt gehaald
 :)
  Groetjes van Jef

hrcrfm

  • Guest
Voorstellen en....
« Reply #82 on: May 04, 2004, 08:46:50 AM »
Hallo medeforumleden en alle experts, mijn naam is Hans, 57 jaar jong, ingeschreven in dit forum sinds een paar dagen. Ik woon sinds een aantal jaren in Frankrijk en ben werkzaam in de aerospace industrie (Arianespace).

Mijn satelliet ervaringen waren tot nu toe begrenst tot mijn Franse (officiële) Canalsat en TPS ontvangers. De enige nederlandstalige zender daarmee te ontvangen is BVN. Daar ik wat nostalgisch was naar de rest van het audiovisuele Nederland en België gebeuren, heeft een kennis uit Nederland mij cadeau gedaan van een "Nokia Mediamaster 9600S" gemodificeerd met DVB2000 software (v1.84.7). Daarin zit een Irdeto CAM die, wanneer ondervraagd, beweert een "FREECAM2-018" te zijn (wat dat ook moge zijn). In ieder geval ontvang ik daar nu de Nederlandse en Belgische zenders mee ZONDER een smartcard in de CAM.
Uit nieuwsgierigheid heb ik daar maar eens mijn Canalsat en TPS kaarten ingeschoven maar dat leverde niets op.

Ik ben dus maar eens op zoek gegaan naar andere oplossingen op het internet, maar vind dermate veel informatie dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Waarschijnlijk is dit niet de juiste plaats om hulp te vragen maar ik waag het toch maar. Wat kan ik verder doen met wat ik heb?
Collegas hebben mij voorgesteld er een Magic Module in te doen met een smartcard.
De vragen worden dan: welke software te laden in het MM en welke op de smartcard?
De aanbiedingen voor het lenen van programmeer materiaal ontbreken niet. Ik kan, indien nodig, beschikken over een "Infinity USB Phoenix" programmer en men wil mij ook wel een (te programmeren) MM lenen met programmeerkaart.
Alle suggesties van mijn medeforum lezers zijn dus van harte welkom.
Bij voorbaat mijn hartelijke dank.
Met vriendelijke groet,
Hans

Online LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Wie ben jij ?? ( Stel jezelf hier voor.)
« Reply #83 on: May 04, 2004, 09:05:23 AM »
hrcrfm,natuurlijk van ons allen hartelijk  :eek:
Voor wat beterft je verdere vragen kunnen wij dit inderdaad beter in een ander topic bespreken,maar zal alvast hier antwoord geven op je vragen,
Ja de Magic Module is een zeer goede cam met veel mogelijkheden,en als je daarbij een fun kaartje gebruikt zie je heel veel.De schrijver die je kunt gebruiken is  :cool: ,en als je schotel draaibaar is en naar de Thor kunt richten dan zou ik je aanraden ook een Titanium kaart te kopen voor de Kiosk en andere zenders. :cool: Vermits je Phoenix kunt schrijven met je schrijver heb je dus ook die mogelijkheid.
Wat betreft programs en Handleidingen heb je het maar te vragen.
 :-x
  Groetjes van Jef

postbus24

  • Guest
Wie ben jij ?? ( Stel jezelf hier voor.)
« Reply #84 on: May 04, 2004, 06:50:04 PM »
Na een registreer probleemke dat door de admin proffesioneel is opgelost kan ik rustig als Postbus24 posten (ipv Mojo). Waarvoor dank trouwens  :cool:

Ben 30 en heb al voor nageslacht gezorgd (een flinke vent van bijna 2) mijn echtgenote kijkt argwaanend toe hoe de besmetting van het satteliet virus verloopt. Maar zolang ik het niet te kostelijk maak blijft de deegrol in de kast liggen  :-x
Ik ben nog groen achter men schotel want een decoder heb ik (nog) niet (wel een FTA ding in bruikleen) maar men eigen privé schotel staat voorlopig int midden van de tuin naar de Astra satteliet te kijken.

Natrium

  • Guest
Wie ben jij ?? ( Stel jezelf hier voor.)
« Reply #85 on: May 04, 2004, 06:55:20 PM »
postbus24 nogmaals welkom hier, en we hopen je vaak te mogen begroeten  :cool:

Karl

  • Guest
Goedenmorgen allemaal!
« Reply #86 on: May 05, 2004, 09:14:51 AM »
ben op deze site terecht gekomen door een medesatter die ik op een NL board heb ontmoet.
Vertelde me dat dit een keigoed board is waar je niet wordt afgez*k*n als je als nieuwkomer iets vraagt.
ik kom uit den haag in NL en ben getrouwd. werk als creatief in mijn multimedia bedrijf en maken corporate- product- en object presentaties op cd en dvd en in het verlengde hiervan bedienen we ook de klant met online presentaties (websites).
Ik was het sneeuwbeeld van onze lokale kabelaar meer dan zat en ben sinds maart sat viewer. en toen kwam ik erachter dat dit meer een hobby is geworden dan standaard een avondje zappen.
ik ben hier om te leren en waar mogelijk, anderen te helpen voor zover mijn kennis reikt.
hev fun en cu op t board!

Karl

  • Guest
Wie ben jij ?? ( Stel jezelf hier voor.)
« Reply #87 on: May 05, 2004, 09:36:58 AM »
ps, ik kan geen eigen avatar opladen  ;-)

Online LuxSat

  • Administrator
  • Platina Member
  • *
  • Posts: 21493
  • Country: be
    • LuxSat Satellite
Wie ben jij ?? ( Stel jezelf hier voor.)
« Reply #88 on: May 05, 2004, 09:37:44 AM »
:eek:  bij ons hoor Karl,en hoop dat je hier vind wat je zoekt.
En wat betreft die twee andere wensen in je Avatar,wel ik heb er twee.
Blijven komen op dit board en blijven posten.
 :)
  Groetjes van Jef

Natrium

  • Guest
Wie ben jij ?? ( Stel jezelf hier voor.)
« Reply #89 on: May 05, 2004, 03:10:17 PM »
Karl  :eek: , begrijp ik goed dat je een andere avatar wilt, maar dat het niet wil lukken  :evil:  :-x

LuxSat Satellite  |  Algemeen  |  Introductie / Introductions  |  Wie ben jij ?? ( Stel jezelf hier voor.)
 

gfxgfx
gfx gfx